Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האסטרה החדשה רכב מעולה ‚ הרבה הרבה יותר טוב ומתקדם מהקודמת‚ שווה לך לבצע נסיעת מבחן .

עריכה אחרונה על ידי niro007
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים, לא צריך לריב על הגולף :-)

אני מניח שכל גיר יכול להתקלקל אחרי זמן כזה או אחר.

 

האסטרה עצמה לא רעה.

מנוע חזק (1.4 - 140 כ"ס) והיא משייטת נהדר (6 הילוכים).

 

הבעיה בגיר של האסטרה הוא שהוא מוגדר על מצב ECO כברירת מחדל על מנת לחסוך בדלק (והרכב אכן חסכוני מאוד (1 ל 12 בממוצע)). אבל המחשב של הגיר לא חכם מספיק והרבה פעמים אני נאלץ להעביר ל"ידני" על מנת להוריד הילוך. במילים אחרות, במהירות נמוכה, הגיר די מעצבן.

 

בלי שום קשר לגיר, אני חושב שהרכב לא אמין במיוחד.

יש שרשור ארוך על האסטרה, פרטתי שם את הטיפולים שהרכב עבר (עוד לפני שהתקלקל לי הגיר ב 87,300 ק"מ).

 

יכול מאוד להיות שאני נפלתי על יחידה לא טובה ויכול להיות שזה מה ש-GM יודעים לעשות. רכבים בינוניים עם תג מחיר (ישראלי) גבוה מידי.

 

מכאן שאני מחפש לקנות רכב עם תיבה אמינה וחכמה.

לא יכול להרשות לעצמי BMW או אאודי, אבל מוכן להסתפק ביפנית סטייל סובארו XV או מאזדה 3 האצ'בק.

חשבתי שהגולף אמורה להיות אחלה, אבל הביקורות היו קשות (לא רק על הגיר) וגם התחזוקה שלה לא זולה.

 

בסופו של יום אני חושב שהמבחן צריך להיות אמינות ותחזוקה.

בסגמנט הזה, הן כולן פחות או יותר אותו הדבר...המחירים לא שפויים, אבל טכנית, ההבדלים הם מינוריים.


×
×
  • תוכן חדש...