Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני צריך לשים זוג צמיגים

להונדה סיוויק 2007

 

אופציה ראשונה שמצאתי :

205/55R16 Proxes CF2 91H TL TOYO



 

המחיר שהוא מבקש זה 260 שח כולל מעמ ( כמובן שאני יבדוק גם תאריך יצור )

 

אופציה 2 :

 

205/55R16 91V SPLM703 מחיר 280 שח ( דנלופ )

 

האמת שאף פעם לא התעסקתי עם TOYO אבל שמעתי שהם טובים אשמח לקבל חוות דעת .

דנלופ היה לי תקופה קצרה בעבר עם רכב אחר ממזמן ,

 

אופציה אחרונה : 205/55R16 91V EAGLE SPORT של גוד אייר אותו מחיר בערך כמו הקודמים ,

 

אשמח לשמוע חוות דעת מה מומלץ ? לגבי מגנזיום קיבלתי הצעה ל רביעיה ב 1500 שח או

להתקין יד 2 במצב סבבה ב סביבות 1000 ?

 

תודה לעוזרים .

פורסם

טויו CF2 אפשרות טובה.

דנלופ, רד מה-LM703. אם אתה רוצה, חפש דגם בלוריספונס.

גודייר, עדיף דגם אפישנטגריפ פרפורמנס.

 

צמיגים נוספים - בצע חיפוש. מידה סופר נפוצה שנידונה עשרות פעמים.

פורסם

אני קניתי ממשיהו סט של צמיגים+ג'נטים מרכב חדש

הצמיגים היו משומשים קלות ובג'טים לא היו פגיעות

הסיפור יצא לי 2000 לפני שנתיים

עכשיו החלפתי זוג קדמי ל-Contitental Premium 5 (לא זוכר את השם המלא והנכון אבל לא ספורט) 400 לצמיג

אופציה אחרת שהייתי שמח להחליף אם אשתי לא הייתה קורעת את הצמיג בזמן הכי לא נוח היא YOKOHAMA אבל זה כבר בסט הבא

 

הייתי מכוון יותר ל-1500 לרביעיה ואז לוקח סט איכותי (כמובן במידה ואפשרי, זה לתקופה של 3-5 שנים ככה שזה דיי זניח)

פורסם (נערך)

בסוף אני יקח פלאקן ב 300 לכל צמיג , זה שם הדגם :

האמת זה קצת דחוף לי . וכל הצמיגים שרשמתי אין במלאי של החניות שקרובות אליי .

[TABLE=class: resultDataTable, width: 728]

[TR=bgcolor: #EDEDED]

[TD=class: tireData]

205/55R16 ZE914 91W TL

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

מה שמרגיז אותי זה כל הפנצ'יריות באתרי השוואה למיניהם , אתה מתקשר בדיוק באותו היום נגמר לו הצמיג שאתה מחפש ....

ואז משכנע אותך לקחת דגם סיני שהוא לא פחות טוב לטענתו ...

אשמח לשמוע קצת חוות דעת עליהם .(על הפלקאן )

תודה .

עריכה אחרונה על ידי omere3
פורסם

הFALKAN סביר, שוב ההמלצות הן מישלין קונטינטל גודייר יוקהמה

הסיני מוצע לך כי הרווחיות פר צמיג הרבה יותר גבוהה והסיכון מבחינתך גבוהה מאוד

פורסם
שלום אני צריך לשים זוג צמיגים

להונדה סיוויק 2007

 

אופציה ראשונה שמצאתי :

205/55R16 Proxes CF2 91H TL TOYO



המחיר שהוא מבקש זה 260 שח כולל מעמ ( כמובן שאני יבדוק גם תאריך יצור )

 

בטוח ? טויו CF2 במחיר של 260 לצמיג ? איפה מצאת כזה מחיר ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם (נערך)

פנצ'ריה בראשון או בית דגן כבר לא זוכר הם אלה שהציעו לי . אותו סיפור כמו הקודמים ( נגמר לי , אבל תבוא לפה נסתדר ..וכו.. )

בסוף התעצבנתי מכל החיפושים האלה וגם זה רחוק ממני הפנצ'ריה עצמה ,

נכנסתי לפנצ'ריה באשקלון שקרובה אליי ,

. התקנתי פירלי P7 ב 620 שח ל 2 צמיגים עם תאריך יצור שייצרו אותו לפני 3 חודש שזה דיי טוב .

עסקה טובה ? ואיך הצמיג ? כי אני יודע שפירלי נחשבת לחברה טובה .

עריכה אחרונה על ידי omere3
פורסם

תיוג הרעש בתווית ה-EU מייצגת רעש שנמדד חיצונית לרכב בעת שהרכב חולף במהירות של 80 קמ"ש.

הרקע לתיוג הינו מטעמי איכות הסביבה והפחתת "זיהום" הרעש הסביבתי.

אין שום משמעות ישירה על הרעש הנמדד בתוך הרכב.

פורסם

האם יש דרך לדעת כמה הצמיג מרעיש פנימה ? האם אין השפעה כלל של הרעש פנימה ?

 

פעם קבלתי פוקוס כרכב חלופי והחזרתי אותו אחרי יום כי לא יכולתי לשאת את הרעש שנבע מצמיגי קקה סיניים של חברת ההשכרה

 

כנ"ל עם עמיתה לעבודה שנסעה בסוזוקי ליאנה עם צמיגים סיניים והרעש היה בלתי נסבל . לאחר החלפה ליצרן נורמלי הרעש חזר להיות תקין

פורסם

אין דבר כזה כמה הצמיג "מרעיש פנימה", זה נתון שתלוי יותר בין היתר גם בכושר הבידוד של הרכב.

התיוג האירופאי נותן אינדיקציה מסויימת לכמות הרעש אותו מפיק הצמיג בזמן נסיעה,

אבל זה לא אומר שאותו צמיג באותה מידה יישמע אותו דבר בפנים הרכב של סובארו ובפנים הרכב של מרצדס.

פורסם

צבי, ההשפעה היא עקיפה. מן הסתם שחלק מהרעש החיצוני שמיוצר יעבור פנימה מבית הגלגל פנימה (וכאן נכנס גם טיב בידוד המרכב כפי שאלדד ציין). כל הנושא של רעש מצמיגים והסיבות לו הוא מורכב מאוד ומן הסתם שמושקעים מאמצים מצד היצרנים/חוקרים לטפל בנושא.

 

ישנם מבחני דרכים שבהם בוחנים גם את רמת הרעש בפנים הרכב.

גם זו לא תהיה אינדיקציה מלאה אם לא מדובר באותו רכב ומידת צמיגים, וגם אז סוג המשטח עשוי להיות שונה, אבל זה יותר מכלום ויתן השוואה בין צמיגים במצב נתון.

 

ראה למשל את המבחן הבא. אם תגלול מעט למטה תראה את הדירוגים לפי ה-EU Label.

אם נקפוץ רגע לעמוד הסיכום, ונתייחס רק לתוצאות של רעש בפנים הרכב (דורג באחוזים ולא לפי סולם dB), נראה ששני הצמיגים שקיבלו את הציון הגבוה ביותר היו ההנקוק עם דירוג רעש חיצוני של 69dB (בין הנמוכים) והפירלי עם דירוג של 72dB (אחד מהגבוהים ביותר שם).

הגודייר והדנלופ עם הדירוג הכי נמוך של 68dB הגיעו למקום השלישי והחמישי בהתאמה.

×
×
  • תוכן חדש...