Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל חוותת דעת, האם הגיר בעייתי? רכב אמין? סחירות? חווית נהיגה?טיטאניום או טראנד? צריכת דלק ספורטיבי? כל מידי יעזור לי

פורסם (נערך)

אם זה הגיר של הפוקוס ליסינג אז הגיר רועד בין ראשון לשני. ידוע כבעייתי. מספר ביקורים במוסך לא הצליחו לסדר.הבעייה חוזרת. אחריות נמתחה לעשר שנים לגיר. בכל זאת נמכר בגרושים במגרשים. גומיות דלתות נושרות ועוד. מה זה משנה אם זה טיטניום?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הייתה לי שנתיים כזאת בליסינג מהעבודה (טיטניום 2000 סמ"ק).

הגיר בעייתי, איכות החומרים והגימור לא משהו בלשון המעטה.

היא חזקה מכל רכבי ה 1600 ודומיהם (למעט האוקטביה 1.4T מאותו שנתון) ובערך שווה למזדה-3 2000 סמ"ק מאותו שנתון.

מכיוון שהרכב היה בליסינג נהגתי עם רגל כבדה והגעתי לממוצע של 1:9 או 11 ליטר ל-100 ק"מ לפי המחשב.

 

לא הייתי קונה את הרכב הזה כאדם פרטי.

פורסם (נערך)

אם אתה לפני הרכישה ומחפש חוות דעת אמיתית, של אנשים שנהגו על רכב או שתיים בחיים שלהם,

ונמצאים פה מספיק זמן כדי לראות בעלי רכב שכל שבועיים פותחים פה תלונה על הגיר הזה,

אז התשובה הקצרה היא לא.

 

רוצה דוגמא ? תקרא את זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?452921-%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8

 

תמשיך עם זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?483936-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A3-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A6-%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%94%D7%91%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%99%D7%94-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8

 

ואז תקרא גם את זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?494826-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-2012

 

ותקנח בזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?571975-%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%A6%D7%90%D7%95-%D7%9B%D7%91%D7%A8-%D7%A4%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93

 

אני יכול לתת לך עוד ועוד דוגמאות של אנשים ששמו את מיטב כספם על הרכב הזה והתייאשו מהגיר, ומחוסר היכולת של המוסכים לפתור את הבעיה. בפוקוס החדשות (2016) הגיר הזה יצא משימוש, לדעתי האישית, גם בדור הבא של הפיאסטות הוא ייצא משימוש.

 

אם זה לא מספיק, מגרשי רכב מלאים בדגם הזה, ומוכרים אותו בגרושים, המחירון נופל בהתאם, ורק על ירידת הערך שאתה תספוג פה, זה לבד לא שווה לדעתי.

עזוב, כבר עשית בשכל והתייעצת, ביררת לפני שאתה רוכש, בוא תקשיב פה לאנשים. נקסט.

 

מצד שני, אם אתה מחפש שמישהו ייתן לך חיזוק חיובי לקנייה של הרכב הזה, במקום עצה נטולת אינטרסים ממוכר פרטי\סוחר\נציג, בכיף אחי, אחלה אוטו, תקנה אותו בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

חבר שלי (גם חבר בפורום) רצה לקנות פוקוס 2 ליטר עם 74 אלף ק"מ, שסיימה חוזה ובינתיים הוא קיבל אותה כרכב גישור, הרכב היה בעל עבר נקי מתקלות גיר.

לאחר כמה שבועות הרכב נתקע והוחלף לו מחשב גיר, הוא קיבל פוקוס חלופית שביום השני גם הוחלפה בגלל תקלה.

 

לגבי הפוקוס האישית שלי רשמתי הרבה בפורום.

 

אני אהיה עדין אם אגיד שהרכב הזה הוא חתיכת פח זבל שהגיר שלו מנצח בקלות את ה AL4 וה DSG מבחינת חוסר אמינות.

×
×
  • תוכן חדש...