Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה הצ'בק 280000 ק"מ זה הרבה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ראיתי היום הונדה הצ'בק 96 גיר רגיל.

האוטו שמור מאוד.

הוא יד חמישית. (היד הגבוהה בהצ'בקים זה ידוע)

המחירון של האוטו הוא 31000 - 320000 בערך

האוטו עבר 280000 ק"מ, לדעתכם כדאי לנגוע באוטו כזה?

כמה המנוע יכול להחזיק? וכמה בערך עולה לעשות מנוע ברכב כזה?

וכמה לדעתכם שווה להשקיע על אוטו כזה ( כי כל ההצ'בקים הולכים מחירון מלא גם מעל המחירון)

 

תודה לכולם ושבוע טוב ומבורך.

פורסם

מהודעתך לא ברור אילו טיפולים עבר הרכב אם בכלל.

 

אם המנוע הוחלף או עבר שיפוץ אז אין מניעה לקחת רכב כזה.

 

אם לא ידועה הסטוריית הטיפולים לפחות בעבר הקרוב - אני הייתי מוותר.

 

מנוע של הונדה זה עסק לא זול (גם תלוי איזה דגם מנוע יש בהצ'בק הזאת)

 

כמה לשלם ? - זה כבר עניין שלך . אני, לא הייתי משלם מחירון אם הרכב במצב ממוצע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תראה, לפי דעתי האוטו במצב טוב.

וגם מטופל רק במוסך הונדה.

המנוע לא הוחלף ולא שופץ מעולם.

יותר מזה אני לא יודע.

הדגם של ההונדה זה הצ'בק S 1400

פורסם

למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? ק"מ כל כך גבוה זה לא רק בעיה של מנוע. כל מיכלולי ההינע(ציריות,גיר,משאבת מים,שמן וכו') נשחקים ובוודאי יגיע תורם להחלפה בקרוב. יש לך מושג אם כל הטיימינג בוצעו בזמן? מה עם הקלאצ'?

כמה דורשים על האוטו? יש לך בעמודים הראשונים של מחירון הרכב של לוי יצחק, טבלת הורדת ערך על עודף ק"מ. תחשב שם כמה ההורדה ותראה מה המחיר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כל הטיפולים לאוטו התבצעו בזמן.

אני מאמין שגם הטיימינג והקלאצ' הוחלפו בתורם.

עשיתי שיקלול מחיר במחירון של לוי יצחק באינטרנט ויצא 30000, כמה לדעתכם כדאי לשלם על רכב כזה.

ואני שוב חוזר ואומר הרכב נראה ונוסע במצב מצויין.

פורסם

אני ממליץ לוותר.

את ההאצ' של 96+ יותר קל למצוא במצב טוב מאשר את ההאצ' של 92-95.

תחפש עוד קצת ותמצא אקזמפלר טוב יותר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

פאקינ':shock: 280 אלף ק"מ??????

 

השתגעת???

לרכב שנת 96????

 

הממוצע לשנה הוא באיזור ה-20 אלף לשנה

שזה יוצא 180 בערך...

 

אני לא הייתי אפילו חושב לכיוון!

פורסם

280K ק"מ זה המון אפילו לסיביק...

 

אם אתה מחפש סיביק מושיק RACEPAK מהפורום מוכר אחת אם אני לא טועה.

 

מצב יותר טוב משלה בטוח לא תמצא.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

המחירון של האוטו הוא 31000 - 320000

בין 31 ל-320 אלף ש"ח ?

כנראה שבעלי הצרפתיות צדקו כשאמרו שלוי יצחק השתגע :lol:

 

320 אלף ש"ח לסיויק...ואתה עוד אומר שאנשים משלמים מעל המחירון...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
בין 31 ל-320 אלף ש"ח ?

כנראה שבעלי הצרפתיות צדקו כשאמרו שלוי יצחק השתגע :lol:

 

320 אלף ש"ח לסיויק...ואתה עוד אומר שאנשים משלמים מעל המחירון...

ליצן - הוא התכוון בין 31 ל-320 אלף דולר!

 

תלמד לקרוא...:)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
כל הטיפולים לאוטו התבצעו בזמן.אני מאמין שגם הטיימינג והקלאצ' הוחלפו בתורם.עשיתי שיקלול מחיר במחירון של לוי יצחק באינטרנט ויצא 30000, כמה לדעתכם כדאי לשלם על רכב כזה. ואני שוב חוזר ואומר הרכב נראה ונוסע במצב מצויין.
אתה מאמין? אם אין קבלות להוכיח שהטיימינג והקלאצ' נעשו, יותר טוב שתאמין שהם לא נעשו!!!

חבל שאין לי מחירון, כי לדעתי התבלבלת בחישוח המחיר. אם המחירון הוא 31-32 לא יכול להיות שהשיקלול של 100K קילומטר עודפים מתבטא ב 1K ש"ח. יותר הגיוני שיתבטא ב 10K וגם אז היה לו קשה מאוד למכור.

בקיצור... בלי לאכזב אותך, חפש אוטו אחר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ליצן - הוא התכוון בין 31 ל-320 אלף דולר!

 

 

 

 

 

תלמד לקרוא...:smile:

Sigal you might laugh but I know of one Civic that the cost of building was about $250,000 , not kidding... here it is

 

130_0305_wing_ld1_z.jpg

 

130_0305_wing_10_z.jpg

 

130_0305_wing_4_z.jpg

 

130_0305_wing_5_z.jpg

 

130_0305_wing_6_z.jpg

It is a show car that Alpine build to demonstrate their stereos, more details and pictures here -

http://www.superstreetonline.com/featuredvehicles/130_0305_wing/

 

.Moti

×
×
  • תוכן חדש...