Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

מחפש רכב מיני-סופר מיני בתקציב עד 60k

מצאתי פיגו 2014, 11 אלף ק״מ 1600 ליטר אוטומטית.

מה דעתכם על הרכב?

האם הסטיגמה על ״צרפתיות״ עדיין אקטואלי?

אם יש לכם המלצות אחרות לתקציב אשמח לשמוע.ֿֿ

 

בתודה,

דור.

פורסם
אהלן חברים,

מחפש רכב מיני-סופר מיני בתקציב עד 60k

מצאתי פיגו 2014, 11 אלף ק״מ 1600 ליטר אוטומטית.

מה דעתכם על הרכב?

האם הסטיגמה על ״צרפתיות״ עדיין אקטואלי?

אם יש לכם המלצות אחרות לתקציב אשמח לשמוע.ֿֿ

 

בתודה,

דור.

 

אם ב"מצאתי" אתה מתכוון לרכב הכסוף שיושב כבר חודשיים ביד2 של הבחור מבאר-שבע.

שים לב שרמת הגימור היא Access זאת אומרת הכי בסיסית, בלי הרבה אבזור, 2 חלונות חשמל, בלי מולטימדיה מקורית, וכו'..

הטסט הוא עד מאי, זאת אומרת שעוד חודשיים וחצי אתה תצטרך להכין אותו ולשלם את האגרה.

הגיר הוא גיר מיושן בעל 4 הילוכים שמסרס את הרכב (מאוד מרגישים שחסר חמישי), אמינות סבירה, לא מעבר, בדגמים החדשים של הרכב הזה כבר נפתרו מהגיר הזה והחליפו בגיר נורמאלי ואמין של 6 הילוכים תוצרת יפן.

כמובן שכל זה, תלוי מחיר ותלוי בדיקה + הסטוריית טיפולים, אבל אם הכל סביר, לא רואה סיבה לא לרכוש את הרכב, נראה די מציאה בהסתכלות על הקילומטראז' (אישית לא הייתי משלם 65 עליו אבל לשיקולך).

אני כבר כמה חודשים עוקב אחרי השוק של הפיג'ו 208 ונראה שבזמן האחרון יותר ויותר 208 עם הגיר המיושן קופצות בלוחות, כנראה שאנשים פשוט רוצים לשדרג לגיר החדש והמנוע טורבו שיש בדגמים החדשים ..

 

שים לב שגם בסוף 2015, (כנראה שעדיין קימות עוד בסוכנויות 0 ק"מ), מכרו את הפיג'ו 208 בגרסא הידנית ברמת האבזור הזו, ב67 אלף.

אם אתה סגור על הרכב, קח אותו לנסיעת מבחן במיוחד במהירות של 100+, בדיקה לרכב, תוריד קצת מהמחיר על הטסט הקרב ובא, ויאלה תתחדש.

 

חוץ מפורומים בחו"ל לא שומעים פה על תקלות מיוחדות בדגם הזה, מצד שני, הוא כולה איתנו מסוף 2012 - תחילת 2013...

פורסם

הרכב נוח לנסיעה,מרווח טוב מאחור,כמו שאמרו אם זאת גירסת הבסיס חבל,הגיר אכן מסרס את המנוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם ב"מצאתי" אתה מתכוון לרכב הכסוף שיושב כבר חודשיים ביד2 של הבחור מבאר-שבע.

שים לב שרמת הגימור היא Access זאת אומרת הכי בסיסית, בלי הרבה אבזור, 2 חלונות חשמל, בלי מולטימדיה מקורית, וכו'..

הטסט הוא עד מאי, זאת אומרת שעוד חודשיים וחצי אתה תצטרך להכין אותו ולשלם את האגרה.

הגיר הוא גיר מיושן בעל 4 הילוכים שמסרס את הרכב (מאוד מרגישים שחסר חמישי), אמינות סבירה, לא מעבר, בדגמים החדשים של הרכב הזה כבר נפתרו מהגיר הזה והחליפו בגיר נורמאלי ואמין של 6 הילוכים תוצרת יפן.

כמובן שכל זה, תלוי מחיר ותלוי בדיקה + הסטוריית טיפולים, אבל אם הכל סביר, לא רואה סיבה לא לרכוש את הרכב, נראה די מציאה בהסתכלות על הקילומטראז' (אישית לא הייתי משלם 65 עליו אבל לשיקולך).

אני כבר כמה חודשים עוקב אחרי השוק של הפיג'ו 208 ונראה שבזמן האחרון יותר ויותר 208 עם הגיר המיושן קופצות בלוחות, כנראה שאנשים פשוט רוצים לשדרג לגיר החדש והמנוע טורבו שיש בדגמים החדשים ..

 

שים לב שגם בסוף 2015, (כנראה שעדיין קימות עוד בסוכנויות 0 ק"מ), מכרו את הפיג'ו 208 בגרסא הידנית ברמת האבזור הזו, ב67 אלף.

אם אתה סגור על הרכב, קח אותו לנסיעת מבחן במיוחד במהירות של 100+, בדיקה לרכב, תוריד קצת מהמחיר על הטסט הקרב ובא, ויאלה תתחדש.

 

חוץ מפורומים בחו"ל לא שומעים פה על תקלות מיוחדות בדגם הזה, מצד שני, הוא כולה איתנו מסוף 2012 - תחילת 2013...

 

בדיוק על זה! חחח

זהו, הגיר 4 הילוכים כבר עבר זמנו.. אולי אחפש משהו אחר.

במקור רציתי גרמניות בסגנון פולו/גולף אך מפחד מהשמועות על DSG..

דעתך?

פורסם

מה הבעייה אם זו גרסת הבסיס?

מן הסתם זה משתקף במחיר.

 

חלונות מאחורה לא נורא למי שלא מסיע באופן קבוע, והמולטימדיה המקומית יותר טובה מהמולטימדיה המקורית הספציפית שנמצאת בפיג'ו, שספגה ביקורות בכל העולם.

פורסם

ערב טוב,

אין לדגם האמור תקלות מיוחדות או סדרתיות.

גיר ומנוע פשוטים במובן הטוב של המילה.

במחיר טוב אל תמהר לפסול את הרכב. קח אותו לבדיקה במכון מסודר וקח אח"כ למוסך מתמחה לקבל הצעת מחיר והבהרות על תוצאות הבדיקה.

סה"כ מדובר ברכב טוב.

פורסם

לא נכון.

מנוע 1600 עם 120 כס בפיתוח משותף עם bmw. דווקא מכיוון הגיר הרוב בסדר. גם אם צריך להחליף שסתום לחץ בגיר ב 2000 ש״ח פעם ב 7 שנים אז לא נורא. אבל המנוע נורא.

תבדוק עם יוסי ורונן ממוסך גבע מה דעתם על המנוע הזה.

עדיף לך להתאמץ עוד קצת ולקנות את ה 1200 טורבו.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

המנוע נורא? למה? אשמח לשמוע מדוע הינך חושב כך.

 

אני דווקא מרוצה למדי מהמנוע. נכון שהתיבה לא מבריקה ומסרסת את הרכב כולו, ונסיעות בין עירוניות לא נוחות כ"כ בשל 4 הילוכים בלבד.

אבל בתור חבילה כוללת יש ל208 מה להציע.

M-TECH E46

פורסם

היה לנו 207 עם אותו מנוע וגיר בליסינג לפני כמה שנים.

כמות השמן שהמנוע הזה לוגם לא ניתנת לתיאור .

ליטרים על גבי ליטרים בין טיפול לטיפול.

נזילות לא בדקתי, אבל משיחה עם בעלי מוסכים הבנתי שגם זו נקודה רגישה במנוע הזה.

מנורה כתומה של הממיר נדלקה לנו ב 3 שנים 4 פעמים.

פעמיים או 3 הוחלף ממיר ופעם אחרת ניסו לדחוף איזה סוג של שמן נחשים או סוג של נוזל כלשהו שאין לי מושג מה הוא , כדי "לפתור" את הבעיה.

בקיצור, לא ממליץ להתקרב.

מי שרוצה 208 או 308 אני תמיד אמליץ לו לקנות את המנוע 1200.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...