Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה הסיבה שניסאן נוט לא הוזכרה כאן ?

צריך לוודא לגבי ההגה, האם הוא מתכוונן בכל הכיוונים , חוץ מזה המפרט של הרכב נראה סביר .

המחיר דומה למחיר הג'אז והמאזדה 2 , התיבה רציפה כמו בג'אז.

 

עריכה: הנוט יורדת מהפרק עקב גודל המנוע .

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה עם סוזוקי קרוסאובר או ויטרה? מנועי 1.6 ( כמו שביטוח לאומי אוהב) , לא גדולות מדי, ישיבה יחסית גבוהה, צריכת דלק לא רעה וכנראה שמירת עריך תהיה יחסית טובה.

זכור לי שמישהו כאן בא להתייעץ בנושא דומה, והוא משום מה כל פעם מגיע לרכבי הונדה בגלל גובה ההנחה . אולי שווה לבדוק HRV החדשה.

והגיע זמן שביטוח לאומי יחליף את הדרישה הזאת של נפח מנוע - יש הרבה מכוניות משפחתיות ומיניוואנים עם מנועי טורבו קטנים וחזקים, ויהיו יותר ויותר כאלה. יש גם מנועי 0.9 אקובוסט וכו..די, הגיע זמן להתעדכן.

 

לא ברור לי כיצד רכב שקשה יחסית להכנס אליו בעל מושב לא תומך מספיק

יכל לשמש כרכב ייצוגי לאנשים מוגבלים.

מישהו שם נרדם ומסרב להתעורר...

 

בדקתי גם את הקרוסאובר ,נתקלתי בבעיה דומה לזו שחוויתי בhrv.

 

לאוקטביה למשל אני נכנס ויוצא ללא קושי כלשהו כנל לפיקנטו או לטידה או לפיקסו.

אבדוק גם את הסול של קיה כקנה מידה.

פורסם

"הסכם הניידות" חוגג בחודש הבא יום הולדת 40. נושא התאמת הרכב למוגבלים לא נכלל שם בכלל - רק נפח המנוע.

 

סוזוקי קרוסאובר על אף התאמתו "על הנייר" אינו מתאים למי שמקבל הטבות מביטוח לאומי בגלל מיסים מאוד נמוכים, וחוסר גמישות של היבואן לביצוע שינויים טכניים הנדרשים להתקנת אביזרי נהיגה המותאמים לנכים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האוונסיס לא מתאימה בגלל מידותיה והעובדה שהיא עולה בערך כמו הקורולה\אוריס לשם רכישתן אני חייב להוסיף יותר מדי.

בנוסף לאופל מוקה, אילו דגמים נוספים כדאיים כלכלית מהסיבה שיש עליהם תשלומי מיסים גבוהים ?

פורסם

שברולט אורלנדו, יכול להיות שסובארו XV - לא בדקתי. על כל האופלים שי מיסים גבוהים יחסית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאחר התרשמות מהאוונסיס ובירור המיסים , מאוד התרשמתי מהרכב .

לצערי היא יקרה מדי המיסים עליה קטנים והיא עולה 97300 על הכביש .

תנוחת הישיבה די מזכירה את הישיבה באוקטביה , סף הכניסה טיפה יותר גבוה בהשוואה לאוקטביה אבל זה לא מפריע להכנס ולצאת מהרכב .

הסלון מאוד מרשים, לא עמוס ויש לו הרבה אופי .

מראות הצד גדולות ונוחות

המושב האחורי יותר מרווח מההמושב באוקטביה .

ביום מן הימים בהחלט הייתי רוצה רכב דומה

כרגע הוא לא אופציה.


×
×
  • תוכן חדש...