Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיה סול לדעתי יכולה להתאים, לאבא שלי יש אותה והרכב נחמד מאוד.

ישיבה גבוה יותר מרכב רגיל. אחריות ארוכה. צריכת הדלק לא הכי טובה.

 

מה שכן היא מחוץ לתקציב.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
בפתיחת חלון אחורי בכל רכב יהיו רעשים מטרידים.

 

קראתי את כל מה שכתבת על האוקטביה ולמעשה נדמה לי שאתה בעיקר לא מרוצה עקב עניין הגיר.[/quote

והמנוע.

בין היתר, נזילת שמן אחרי 13 ק"מ

החלפת פלגים מספר פעמים .

ניקוי מצערת מספר פעמים (הניקוי בוצע אחרי 4 ביקורים במוסך שלא גילו דבר)

ותקלות נוספות.

פורסם

אם הסקודה זה ה1.8 תגיד "תודה" שלא הגעת לעשות רינגים,מחלה ידועה במנועים האלה בגיל מוקדם ע"פ רון,ממוסך רון.

לוולבו V40 יש מנוע 1.5 טורבו חדש,אני לא נהגתי בדגם עם המנוע הזה,אבל הרכב עצמו מאד מוצלח,והוכיח את עצמו כאמין ואיכותי.

פורסם

היות והרכב יבלה את רוב זמנו בעיר, מה הדגם שיעניק הכי הרבה רכות והעברת הילוכים חלקה יותר?

היציבות של האוקטביה בסיבובים חדים מרשימה ומעניקה ביטחון עם זאת אני מעדיף התנהגות פחות קשיחה.

יציבות בסיבוב ניתן להשיג גם בשמירה על מהירות נכונה ונמוכה יותר.

פורסם

הבנתי שאוקטביה חדשה לא באה בחשבון.

 

אם כך, אני מציע לך לבחון את היונדאי סונטה ההיברידית -דגם הלימטד שנותן תמורה טובה לכסף.

בנוסף אני מציע לך לבחון את היונדאי טוסון מבחינת תנוחת הישיבה ונוחות כניסה/יציאה מהרכב.

פורסם

ההחה במס הניתנת ע"י ביטוח לאומי גורמת לכלי רכב הברידיים להיות לא משתלמים לרכישה בגלל המיסוי הנמוך המוטל עליהם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לו סונטה הברידית היתה עולה לך 130K לעומת טויוטה אוונסיס 1.8 שעולה 85K מה היית רוכש?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

האם אלו מספרים אמיתיים?

אם כן, התשובה, בהיבט הכלכלי, ברורה!!

עכשיו אפשר להתפלפל על היבטים נוספים...

האם ההפרש מוצדק?

האם הסונטה "טובה" יותר מהטויוטה?

וכו'

עובדתית, אנשים משלמים הרבה מאוד כסף על רכב שיהיה להם נח ולא רק יותר זול.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם

העניין שבסוף התקופה אתה נשאר עם שווי הרכב בשוק המשומשות. בטויוטה ההפסד יהיה שולי אם בכלל. בסונטה - עשרות אלפי שקלים. אני גם מנחש שפות"ש לא מספיק עשיר כדי להוציא כמה עשרות אלפי שקלים בשביל הסונטה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

טוב, עכשיו נכנסים לדיון של ירידת ערך...

קניית רכב הינה ההשקעה הכי גרועה שיש.

אני בטוח שפותח השרשור יעשה לעצמו את החשבון של רווח והפסד.

פורסם

במקרה הזה מדובר בכלי ניידות ולא בהשקעה. בעוד כמה שנים, כאשר תהיה שוב אפשרות לקנות רכב חדש ללא מיסוי, זה כן משנה עד כמה הרכב ישמור על ערכו. ועכשיו זה כן משנה מה גובה המיסוי לרכב כזה או אחר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה לא עניין של שמירת ערך אלא גובה ההלוואה שמקבלים מביטוח לאומי בהתאם לסוג הרכב.

כדי שההטבה תהיה מקסינאלית על הרכב לעמוד בפרמטרים מסויימים.

רכישת רכב שלא עומד בהם משמעותה קבלת הלוואה נמוכה יותר ופער גדול בין מחיר המכירה כמשומש לבין הסכום שיכסה את ההלוואה בסיום.


×
×
  • תוכן חדש...