Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה הנוסחה לחישוב המשוער שכאן ?

עדיין אין לי את המסמכים עם הסכום ההלוואה העומדת החדשה ולכן נשאר רק לשער .

בוועדה האחרונה נקבעו לי 90% מוגבלות בניידות מאז אין שינוי במצבי הפיסי .

 

אין נוסחה.

 

כל רכב - והמיסים המוטלים עליו. יש הרבה פרמטרים הקובעים את גובה המיסים, והפרמטרים שונים מרכב לרכב.

 

התקרה נכון להיום היא בסביבות 60000 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא, כי זה משתנה לפי שער המטבע ומחיר ליבואן. צריך לגשת לכל סוכנות באופן פרטני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כנראה שלא כ"כ הגיוני להשוות ספורטאז' לפיקנטו אבל הפיקנטו (רכב שני במשפחה) שבה אני מתנייד מדי פעם מאוד לא נוחה לי .

אקח בחשבון את ההמלצה לסול וספורטאז' .

תודה

 

גם הסול לא משהו בהיבט הנוחות

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כשיגיע הזמן, כל רכב ייבדק מכל הבחינות.

בד"כ לוקח לי זמן להבין עד כמה הרכב נוח או לא נוח

בפיקנטו לקח דקות בודדות להבין שהרכב לא לטעמי מבחינת הנוחות.

פורסם

אם לא רשמו פה, תשקול גם טויוטה יאריס sol אוטומאטית

תיבה רציפה ואמינות מוכחת, על סמך העבר

קצת מעל 100 אלף "על הכביש" אבל יש את רוב מה שרצית (כולל נורית-חיווי לגבי לחץ אוויר בגלגלים)

 

בהצלחה

פורסם

דווקא המנוע של היאריס מתאים כי הוא יותר מ1.3 (1329 סמ"ק ליתר דיוק) אם כבר יאריס - הייתי הולך על הספייס ורסו עם אותו מנוע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בביטוח לאומי משתדגים (באיחור אופנתי של כמה שנים טובות ) -קבלתי SMS שההלוואה העומדת אושרה ובקרוב אקבל את כל המסמכים.

הצעד הבא -לבדוק ביד 2 בכמה מתומחרת האוקטביה ולנסות למכור במחיר הולם.

פורסם (נערך)

בדקתי את מחיר המחירון של לוי-יצחק

ניסיתי למצוא ביד 2 ובסוויץ'

אוקטביה עם נתונים דומים לרכב שברשותי (יד 1 פרטית ,2011 שעברה 85K ) -משום מה לא מצאתי.

לדעתי אין משהו מיוחד בנתונים הנ"ל- מוזר שלא מצאתי אוקטביות עם נתונים דומים .

 

האם מכירה עצמאית היא הדרך היחידה למכור את הרכב במידה ואני רוצה להתקרב עד כמה שניתן למחיר המחירון ?

הרכב במצב טוב, ישנן כמה שריטות וצריך להחליף גלגלים, סביב ידית ההילוכים ישנם סימני שחיקה .

לא שאני מחפש הפליה מתקנת או משהו בסגנון ,אבל , האם יש איזשהו מסלול מכירת רכב מומלץ עבור נכים ?

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

אין מסלול "מיוחד לנכים" לדעתי מחיר ריאלי לרכב כזה הוא באיזור 70000 ש"ח.

 

בימים האחרונים צצה אופציה חדש ומעניינת בשוק: רנו קפצ'ור דיזל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אתמול קבלתי אישור לקבלת הלוואה עומדת חדשה .

כרגיל רשום מנוע עד 1800

גובה הכיסוי 100%

סכום ההאלוואה 60,125 ש"ח

 

עכשיו רק נותר למצוא את הרכב המתאים ולנצל עד כמה שניתן את ההלוואה .

בסופש נתחיל בסבב חיפושים .

 

בימים הקרובים אפרסם את האוקטביה למכירה .


×
×
  • תוכן חדש...