Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לא, קונים רכב אשר עומד בקריטריונים, המיסוי עליו גבוה, וירידת ערך צפוייה להיות נמוכה.

כל זה, כמובן, כאשר הרכב מתאים לצרכי המשתמש ודרישותיו.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

להיברידיות מיסוי נמוך יותר,ככה שההנחה של מפתוח לאומי קטנה יותר.

בכל מקרה,יש דברים חשובים הרבה יותר מירידת ערך,כמו נוחות,בטיחות,וכו.

פורסם

כמו בהרבה דברים בחיים יש למצוא את הפשרה הטובה ביותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
זה מזכיר לי בדיחה ששורת המחץ שלה זה:

"פיות יש רק באגדות".

זה בהתייחס לאימרה "ירידת הערך צפויה להיות נמוכה".

לא צריך פיות כדי להתרחק מרכבים אשר נמכרים באלפים לחברות ליסינג, ובעוד כמה שנים יציפו את השוק במחירי רצפה ( אולי-אולי להוציא את קורולה מהכלל) .

לא צריך פיות כדי להתרחק מרכבים בעלי טכנולוגיה חדשנית אשר לא ברור מה רמת אמינותה או מרכבים שכבר ידוע על גירים /מנועים בעיתיים (בעצם לפותח השרשור כבר היה ניסיון כזה).

למרות היותי חובב רכב צרפתי, אני במקרה הזה ממליץ לא ללכת לכיוון הזה.

גם לא קבוצת תת משפחתיות (יונדאי i25, פיג'ו 301/סיטרואן סי אליזה, קיה ריו, סקודה ראפיד, Mg ).

אני שוב ממליץ ללכת לסוכנות הונדה ולראות את כלל העסקה על סיוויק או hrv החדשה, למרות טכנולוגית מנועים מיושנת והרגשה של רכב לא חזק מספיק ( אחרי אוקטביה tsi ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אחרי ניסיון רע עם רכב משוכלל טכנולוגית, אני מעדיף רכב פחות טכנולוגי ויותר אמין ,גם אם זה יפגע בביצועים .

כבר הגשתי בקשה להלוואה עומדת חדשה ,ברגע שיגיעו המסמכים מביטוח לאומי ,אתחיל לחפש יותר לעומק וגם לבקר באולמי תצוגה .

הסיוויק די יקרה , hrv יקרה עוד יותר -ייתכן וההלוואה העומדת תאזן את המחירים.

פורסם

אם נניח לרגע בצד את כל הפרמטרים (קריטריון ביטוח לאומי, נוחות ,בטיחות ועוד) -קריטריונים אלה חשובים באותה מידה או אף חשובים יותר מכדאיות אך אליהם אוכל להתייחס ספציפית כאשר יהיו לי ביד כל המסמכים מביטוח לאומי (עניין של קצת פחות מחודש על פי ניסיון עבר ).

 

בהתייחס לכדאיות יש לקחת בחשבון

1.מיסוי -עד כמה שהמס יותר גבוה ,כך ההלוואה העומדת תשפיע יותר ותאזן את המחיר.

2.ירידת ערך- ירידת ערך נמוכה יחסית תשפר את הסיכויים ברכישה הבאה ,יתר על כן, מיסוי גבוה +ירידת ערך נמוכה יוצרים מצב של win win ברכישה הנוכחית וברכישה הבאה

3.עלויות החזקה -ביטוח, עלויות טיפולים , תדלוק , זמן מוסך (תדירות טיפולים לא מתוכננים )

 

1. אז מנוע היברידי לא בא בחשבון עקב מיסוי נמוך יותר .

היכן אוכל למצוא מידע על גובה המיסוי בכדי לקבל תמונה רחבה יותר שתעזור לי לגבש דעה בהתייחס לכדאיות?

 

2.יצרנים יפניים\קוריאניים הם הכיוון כאשר צריך לקחת בחשבון ירידת ערך כללית והעדפות הרוכשים הפוטנציאליים.

 

3.האם ניתן למצוא מידע מקיף אודות עלויות טיפולים\ביטוח\צריכת דלק אמיתית ?

לפני רכישת האוקטביה , הייתי במוסך המורשה ובררתי עלויות טיפולים על פי היצרן , בזמנו לא ידעתי שהמוסך יהפוך לבית השני של הרכב :)

פורסם

המיסוי על הטויוטה אוריס די נמוך (מעריך שהיא תעלה לך כ-85000 ש"ח בערך)

 

נראה לי שהאוונסיס שיקרה יותר כב-15000 ש"ח תעלה בערך אותו דבר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האוריס נחותה משמעותית אבל מאוד פושרת. חלשה ביחס לגולף, יקרה ביחס לסיטרואן c4, משעממת לעומת מאזדה 3 וכו'. היא לא מכונית רעה והיא מאוד חסכונית בדגם ההיברידי שלא רלוונטי לך.

הקורלה מרווחת עותר ונוחה יותר מהאוריס ולדעתי היא עדיפה עליה אבל בחירה באוריס בנזין לא תהיה נפילה.

פורסם
המיסוי על הטויוטה אוריס די נמוך (מעריך שהיא תעלה לך כ-85000 ש"ח בערך)

 

נראה לי שהאוונסיס שיקרה יותר כב-15000 ש"ח תעלה בערך אותו דבר.

מה הנוסחה לחישוב המשוער שכאן ?

עדיין אין לי את המסמכים עם הסכום ההלוואה העומדת החדשה ולכן נשאר רק לשער .

בוועדה האחרונה נקבעו לי 90% מוגבלות בניידות מאז אין שינוי במצבי הפיסי .

פורסם

קיה סול ‚ לא גדולה מידי ‚אך מאוד מרווחת ‚ אמינה(+7 שנים אחריות ) תחזוקה שוטפת זולה ‚ אחלה רכב ובנוסף תבדוק גם את הספורטאז שמציע מערכות בטיחות מתקדמות כבר בגירסה הזולה שלו !

אותו הסיפור עם סוזוקי ‚ רכבים מאוד אמינים ותוכל לבדוק את ויטרה ואת הקרוסאובר .

:fadein:
פורסם

כנראה שלא כ"כ הגיוני להשוות ספורטאז' לפיקנטו אבל הפיקנטו (רכב שני במשפחה) שבה אני מתנייד מדי פעם מאוד לא נוחה לי .

אקח בחשבון את ההמלצה לסול וספורטאז' .

תודה


×
×
  • תוכן חדש...