Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בחור עם ניידות 80%.

יש לי תו נכה, ולפני כחודש בערך, חניתי במפרץ של פריקה וטעינה, השעה הייתה 1 בצהריים, האיזור היה עמוס במכוניות.

לא הייתה חניה בכלל, רק המקום הזה.

וחניתי בצורה שלא הפריעה לתנועה בכלל.

יש מדרכה, ואז היא נגמרת, ואז מתחיל המפרץ פריקה וטעינה, אז רוב המכוניות שם חונית עם החלק האחורי על הכביש, אני חניתי עם הפנים למדרכה, ככה שכל הרכב היה בפנים, ולא בלט לכביש.

 

המקום שהצטרכתי היה לא רחוק משם(50 מטר) עד שערכתי את כל הסידורים, לקח לי 30 35 דקות.

חזרתי והנה דוח.

 

כמובן שהגשתי ערער, והעירייה דחתה אותו בטענה שהחניה שלי לא מכוסה על פי חוק הנכים.

כמובן שזה שקר גס, וחוק הנכים אומר הפרעה ממשית, ואצלי לא הייתה הפרעה קלילה או קלושה.

ואין באיזור תעשיה הזה, שום חניה.(חיפשתי)

 

האם לדעתכם עלי להיאבק בית המשפט או פשוט להשלים עם השיטה וזהו.

 

שוב, זה כלל לא ענין כספי, זה פשוט התעלמות קרה על מנת לקבל כסף.

כמובן גם לא הפרעתי לפריקת סחורה, פשוט שהיתי שם מעל 25 דקות.

 

אודה לכם על תשובתכם.

פורסם

מקצת חיפוש בגוגל, ענין ה-25 דק' שהתייחסת אליו נקבע לאחר ערעור שהתקבל בבית המשפט העליון.

אתה מעיד ששהית מעל ל-30 דק'. אז באיזה בית משפט אתה מתכנן להיאבק בנושא?

פורסם

אם זזה לא עניין כספי ששווה להילחם עליו כלשונך, אני הייתי ממליץ להמשיך הלאה.

באותה מידה שנלחמים ומעצבן לראות רכב שחונה ללא תו נכה בחינת נכים הדבר תקף גם לאזור פריקה\טעינה של משאיות

פורסם
מקצת חיפוש בגוגל, ענין ה-25 דק' שהתייחסת אליו נקבע לאחר ערעור שהתקבל בבית המשפט העליון.

אתה מעיד ששהית מעל ל-30 דק'. אז באיזה בית משפט אתה מתכנן להיאבק בנושא?

החוק אומר, שמותר ליל חנות גם במקום אסור, כל עוד, לא מצאתי חניות או לא היו כאלה.

לא חסמתי רכב או תנועה.

ובמקרה הזה, גם לא הפרעתי לפריקה(כי לא הייתה כזאת.) אז הענין הוא בשביל 5 10 דקות.

 

תראה, שוב, הענין הוא, למה לתת דוח לרכב נכה, ו25 דקות זה זמן ממש גבולי.

כמובן אני לא מתכוון להיכנס לענין הזמן, אלא השכל הישר, לא הפרעתי, עמדתי בהגבלים של חוק הנכים.

תניח לי לנפשי.

 

למה לתת דוח?

פורסם
אם זזה לא עניין כספי ששווה להילחם עליו כלשונך, אני הייתי ממליץ להמשיך הלאה.

באותה מידה שנלחמים ומעצבן לראות רכב שחונה ללא תו נכה בחינת נכים הדבר תקף גם לאזור פריקה\טעינה של משאיות

מבין אותך, הרבה פעמים ראיתי גברים בריאים ביותר, נכנסים לחניית נכים, ופשוט מדלגים לחנות שהם צריכים.

כמובן אני יכול להלשין עליהם, אבל אני לא עושה זאת.

 

רק במקרה של חצוף אחד, שהחנה פורד 350 על חניה וחצי בשעות הערב, הוא הזיז אותה מיד לאחר השיחה מהמשטרה.

 

הענין הוא, האם השופט יזרוק אותי מכל המדרגות רק בגלל ה25 דקות.

בזה אני מתחבט.

פורסם

שמע, אני לא שופט. אפילו לא עו"ד או כל דבר אחר שקשור.

גוגל מלא במקרים דומים, חלקם זוכו מחמת הספק, חלקם נותרו עם הקנס.

 

האם אתה יכול להוכיח שלא היו מקומות חניה פנויים ושביצעת מספר סיבובים לחיפוש חניה?

האם אתה יכול להוכיח שאף רכב לא הגיע לפרוק סחורה ובשל חנייתך נאלץ לפרוק במקום אחר או להמתין ליציאתך?

האם אתה יכול להוכיח את משך הזמן שחנית במקום?

השאלות הן שאלות שסביר שתעמוד בפניהן בבית משפט, לדעתי, ואיני מחפש עבורן תשובה כעת.

 

ציטוט מתוך כתבה בגלובס:

לדידו, התנאי שבחוק נועד למנוע הפרעה ממשית לכל שימוש מותר במרחב הציבורי, בכביש ובמדרכה. "גם הפרעה לשימושים אלה הנובעת מחניית האדם עם מוגבלות עלולה לפגוע - מעבר לפגיעה במי שנמנע ממנו אותו שימוש - באינטרסים ציבוריים שביסוד דיני הסדרת החניה", הטעים. שהרי מי שמחנה את רכבו במקום המיועד לפריקה ולטעינה בלבד, עלול לגרום ל"תגובת שרשרת", ואינו מפריע רק למי שמבקש לפרוק ולטעון באותו המקום.

 

רובינשטיין צדד בקביעה, שלפיה ההפרעה לתנועה, המונעת חניית רכב נכה במקום כלשהו, היא גם "הפרעה פוטנציאלית", שגם אם לא התממשה בפועל הרי היא אסורה.

 

ולאחר כל הדברים האלה, שנראים בלתי מעודדים עבור בעלי תו נכה, קבע רובינשטיין נחרצות: "כדי להשיג איזון בפרשנות חוק החניה לנכים מזה וחוק העזר העירוני מזה, ראוי להעמיד את זמן חנייתו של נכה שלא ייחשב הפרת חוק על משך של עד 25 דקות".

פורסם

הבנתי.

 

וכן אני יכול להוכיח את משך הזמן, ושלא הייתה פריקה וטעינה.

הענין כאן נסוב רק, על ה25 דקות.

וזאת שאלה שאני לא אוכל למצוא לה תשובה ספציפית, אולי רק חוות דעת, לכן שאלתי בפומבי.

פורסם

מחר יום חדש עם משתמשים נוספים שמעורים יותר בנושא המשפטי וודאי יגיבו (בעיקר עכשיו שהשרשור הועבר לתת הפורום הנכון וכותרתו תוקנה). ולכן, כמו שאומרים, המתן לתגובות נוספות.

פורסם

הנך סותר את עצמך.

מפרץ "פריקה וטעינה" הנו מפרץ אשר החניה בו הנה במקביל אל המדרכה.

הכיצד הנך טוען כי חנית בניצב אל המדרכה ללא כל הפרעה לתנועה?

בעת חניה שכזו, סרח רכבך בולט אל מעבר למפרץ, אל נתיב תנועה, וכך הנך גורם לחסימת הנתיב(=הפרעה לתנועה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אולי שגיתי בצורה, שבה הסברתי את עצמי.

הכנתי ציור, וזו הדרך הכי טובה שאוכל להסביר מבלי להיקלע לטעויות.

פשרלןמענשט.jpg

בברכה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עידכון: זכיתי, הד'וח בוטל.(הנוטרים 3 חולון)

 

ענין של דקות, ולא רק אני, היו עוד כמה שניסו לעשות עליהם את שיטת המצליח, ודפקו דוח בלי סיבה, הם הגיעו הציגו את העובדות, וביטלו להם.

פורסם

שמח בשמחתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מבין אותך, הרבה פעמים ראיתי גברים בריאים ביותר, נכנסים לחניית נכים, ופשוט מדלגים לחנות שהם צריכים.

 

ממליץ לך לשנות את הגישה אתה לא יודע מה יש לבןאדם

גם אנשים שנראים בריאים יכולים להיות נכים אפילו יותר ממך

פורסם
ממליץ לך לשנות את הגישה אתה לא יודע מה יש לבןאדם

גם אנשים שנראים בריאים יכולים להיות נכים אפילו יותר ממך

 

צודק, אבא שלי היה נכה 80% ולא ראו את זה עליו.

פורסם
ממליץ לך לשנות את הגישה אתה לא יודע מה יש לבןאדם

גם אנשים שנראים בריאים יכולים להיות נכים אפילו יותר ממך

נכון, נכות היא לא רק פיזית. אבל, תסכים איתי שכל הפואנטה בלאפשר לנכים לחנות קרוב לכניסה של מקום מסוים או בשורה ראשונה של חניון זה כי קשה להם להתנייד.

היה לי שכן הלום קרב עם אחוז גבוה של נכות, שלא היה מחנה בחניית נכים בחיים, כי הנכות שלו אינה כזו שמקשה עליו ללכת.

אם אדם יכול להתנייד, אז בעיניי זה לא יאה להשתמש בתו נכה ולתפוס חניה של נכה אחר, שאולי לא יכול להתנייד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...