Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסה לחפש חניה ליד סופר . תמתין כמה דקות ותראה שהרכב שחונה בחנית נכים אולי של נכה אבל הנהג בטוח לא .בהתחלה היתי אומר משהו אבל יצא כמה מצבים שיצאו עלי .

אני נכה גפיים ומשתדל לא לחנות בחנית נכים שיש חניה רגילה פנויה קרובה

פורסם

אנשים לא מבינים שהרכב הוא לא נכה אלא הבן אדם.

אז אם יש רכב עם תו נכה - כל המשפחה חוגגת.

אני חושב שזה יותר מגעיל מאשר רכב שאין לו תו נכה ומחנה בחניית נכים.

פורסם

נקמצ'י

 

תקרא את הודעתך בשנית

 

המילה חוגגת לא במקומה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

מנצלת זאת המילה. שמשפחה מנצלת את התו בכדי לחנות בכחול לבן ללא תשלום אז איכשהו זה עובר ,אבל לנצל את התו בכדי לחנות בחנית נכים זה כבר חוצה את הגבול .

תנסו להגיד משהו לנהג ותראו איך הוא תוקף ישר.

אני היתי ממליץ על שיטור שזהו תפקידה להסתובב בחניות נכים ולתפוס את הנהגים שמנצלים את התו למתרות שלהם בלבד

עריכה אחרונה על ידי לירוי1
פורסם
נכון, נכות היא לא רק פיזית. אבל, תסכים איתי שכל הפואנטה בלאפשר לנכים לחנות קרוב לכניסה של מקום מסוים או בשורה ראשונה של חניון זה כי קשה להם להתנייד.

היה לי שכן הלום קרב עם אחוז גבוה של נכות, שלא היה מחנה בחניית נכים בחיים, כי הנכות שלו אינה כזו שמקשה עליו ללכת.

אם אדם יכול להתנייד, אז בעיניי זה לא יאה להשתמש בתו נכה ולתפוס חניה של נכה אחר, שאולי לא יכול להתנייד.

מישהו עם פרוטזה ברגליים שמתקשה ללכת או הולך בכאבים לעולם לא תדע אם הוא נכה או לא

אדם עם בעיות קשות בגב שכל צעד שלו גורם לו לכאב שעולה במעלה הגוף לעולם לא תדע עם הוא נכה

אל תמהר להסיק מסקנות

 

אנשים לא מבינים שהרכב הוא לא נכה אלא הבן אדם.

אז אם יש רכב עם תו נכה - כל המשפחה חוגגת.

אני חושב שזה יותר מגעיל מאשר רכב שאין לו תו נכה ומחנה בחניית נכים.

 

שימוש לרעה של התו עלידי אחד מבני המשפחה למשל חניה בחניה המיועדת לנכים

לדעתי צריך לגרור קנס על העבירה שבוצעה ושלילת התו לנכה התופעה הייתה נפסקת מיד

פורסם (נערך)

איפה הסקתי מסקנות?

אני כתבתי שחור על גבי לבן [וגם ציטטת את זה] "כי קשה להם להתנייד".

 

מה זה משנה אם זה נראה לעין או לא. מי שחונה בחניית נכים ללא קשיי ניידות [נראים לעין או לא] הוא שמ*ק.

אתה לא מסכים?

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אתה לא מסכים?

זה לא היה ברור?

 

שימוש לרעה של התו עלידי אחד מבני המשפחה למשל חניה בחניה המיועדת לנכים

לדעתי צריך לגרור קנס על העבירה שבוצעה ושלילת התו לנכה התופעה הייתה נפסקת מיד

פורסם

לא לגמרי. כתבת "למשל אחד מבני המשפחה".

עניין אותי לדעת מה אתה חושב על מקרה שבו מדובר בנכה [ולא מי מבני משפחתו] אבל ללא קשיי ניידות. האם זה בסדר שהוא מחנה בנכים כחוק?

זו הייתה השאלה שלי.

 

כמעט סופ"ש נעים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...