Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי אאוטלנדר ובינתיים עד שיגיע אני משתעשע ברעיונות שונים ומשונים.

 

הקטע של מדרגות צד תפס אותי בגלל החניה הצמודה שאני נאלץ להחנות את האוטו מידי ערב, מה שגורם לא פעם לפתיחת דלתות על הרכב שלי.

 

האם מדרגות צד אכן מונעים דברים שכאלה, או שאפשר להסתפק בקישוטי הפלסטיק שבאים יחד עם הרכב ונועדו להגן עליו ממכות?

 

ועוד שאלה, האם זה מוסיף יופי לאוטו או מכער אותו? יופי זה ענין של טעם, אני יודע, אבל בכל זאת רציתי לשמוע דעות נוספות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

מדרגות צד נועדו להקל על יציאה\כניסה ברכב גבוהה

לרכבים שיורדים לשטח זה חיסרון משמעותי אך זה לא אמור להדאיג אותך מלבד שפשוף עם מדרכה גבוהה מדי פעם.

להגן על הדלת ממכות זה לא יקרה וגם על הקישוטים מפלסטיק מהסוכנות לא הייתי בונה

פורסם

בהנחה שאני לא זקן בן תשעים שזקוק לעזרה בכניסה או יציאה, האם המדרגות ממש מיותרות? לא יופי ולא הגנה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לי בלנד קרוזר שקצת יותר גבוה יש מדרגות ואני לא משתמש בהם, יכול לעזור לילדים קטנים

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

לא חושב שכדי זה לא משהו שחייבים וזה ניראה כאילו הרכב שטח נמוך

לדעתי זה יותר כיף לטפס לרכב גבוה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

באאוטלנדר המדרגות ממש מיותרות (ומכוערות- אבל זה עניין של טעם). הרכב בדיוק בגובה הנכון להיכנס לאדם בוגר כך שלא יהיה בהם שימוש .

מה שכן, בחורף תמצא שזה מלכלך את המכנסיים כי כשאתה יוצא, החלק האחורי של המכנסיים (של השוק ברגל) נוגע במדרגה שרטובה או מלוכלכת בבוץ.

מדרגה שמים ברכב גבוה (ומוגבה) משתי סיבות - להיכנס בקלות וכדי שניתן יהיה להרים את הרכב מהמדרגה עם הייליפט. כל המדרגות בג'יפונים זה לחקות את הרעיון - אבל זה ממש מיותר (וכמו שאמרתי - לדעתי גם מכוער)

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

תודה רבה. עזרת לי להחליט.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

מדרגה מאוד חשובה לילדים קטנים אחרת מאוד קשה להם, בנוסף מונע פתיחת דלתות על רכבך אביזר חובה, ולדעתי רק מוסיף.

Honda Civic ex 95

Honda Prelude vti 99

פורסם

יכול לומר שאצלנו ,קיה סורנטו שנמכרה המדרגות היו לעזר מפתיחת דלתות,זה בעיקר

היה אחד הפרמטרים שהועילו במיוחד ורק בגלל המעלה הזו,כדאי מאוד.

ילדים יכולים לעלות בקלות יחסית לעומת רכב קצת גבוה שאין לו מדרגות,גם הועילו מאוד.

הירידה קצת מעצבנת,מי שמסתגל לעניין אין בעיה מיוחדת ועדיין צריך לשלוח רגל שלא

בטבעיות אבל נסבל.

ילדים בירידה מהרכב יורדים בקלות יותר ממבוגרים,המבוגרים שולחים רגל ארוכה יותר

ועוקפים,או שיורדים תחילה כשהרגל על המדרגה תחילה.

חוץ מזה בעיני המתבונן,לקיה המדרגות היו נאות במיוחד לעומת רכבים שהמדרגות נתנו

לרכב מראה גמלוני ונמוך יותר וגם מכוער...לא בקיה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יצא לי לראות יונדאי עם מדרגות צד, הירידה מהרכב מעצבנת, במקום לצאת מהאוטו באופן טבעי ונוח - יש לך איזה משהו למטה שאתה נתקע בו, וגם מכוער לדעתי. לא יצא לי לראות אאוטלנדר עם מדרכות צד ולבדוק אם עדיף עם או בלי מבחינה אסטטית, אבל ככה אני חושב.

 

מבחינת ההגנה, האאוטלנדר בישראל מגיע עם פסי הגנה יפיפיים, זה בולט מגוף הרכב ואני חושב שזה יתן מספיק הגנה מפתיחת דלתות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני עדיין מתלבט מאוד, בשני פרמטרים. אם זה מוסיף יופי או מכער, ואם זה באמת מגן מפני פתיחת דלתות, כי כמה מהחברים כתבו כאן שזה בהרבה מקרים לא עוזר.

 

אשמח לעוד תובנות מהחברים היקרים כאן...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא מגן על כלום אם הרכב בגובה סטנדרטי. מדלתות אחוריות זה בטוח לא מגן, בגלל שהחלק הכי בולט שלהן הוא גבוה.

יופי זה עניין של טעם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לדעתי האישית על אאוטלנדר זה ניראה זוועה. הרכב גם לא מאוד גבוה ככה שזה לא שימושי וגם זה לא באמת מגן נגד פתיחת דלתות.

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

×
×
  • תוכן חדש...