Jump to content
  • מיצובישי אאוטלנדר החדש (הפעם הוא באמת חדש..) עשה עליה לישראל.


    ceyal
     שיתוף

    כלמוביל הציגה היום את האאוטלנדר החדש באופן רשמי.

     

    את ההיסטוריה (וההיסטריה) של האאוטלנדר לבית מיצובישי אין צורך לספר. 

    אי שם בשנת 2001 נפל דבר. עד אז, מי שחיפש רכב עם שבעה מושבים, מצא או מיניואנים, או ואנים בגודל מלא. 

    ב 2001 מיצובישי הנחיתה את האאוטלנדר. עכשיו, אפשר קרוסאובר גם עם שבעה מושבים. 

    גם משפחות גדולות יכולות לגלות את החוויה בנסיעת שטח ושבילים מתונים. והכי חשוב, במחיר שווה לכל כיס (כמעט) 

    והשאר היסטוריה. האאוטלנדר הפך ללהיט מכירות ובעיקר להיט בציי רכב במקומות עבודה, שם-קבלת SUV כדוגמת האאוטלנדר היתה סוג של סמל סטטוס. 

    ב 2012 הוצג הדור השלישי, (שהתבסס על הדור השני מ 2006) ומאז, לא הוצג שום שינוי למעט מתיחות פנים קוסמטיות. 

    בישראל נמכרו נכון לעכשיו, יותר מ 50 אלף אאוטלנדרים. מרשים. 

     

    לקראת 2016 הבינו במיצובישי שיש להם בעיה. 

    הלקוחות רצו שינוי. ולא שינוי קוסמטי. 

    האאוטלנדר התיישן והפך לאט לאט ללא רלוונטי. לא מספיק למרוח את הפרונט בכרום. המנוע ותיבת ההילוכים הרציפה היו חלשים ואיטיים, עיצובי ריהוט הפנים והדשבורד ההזדקנו, ולא בכבוד.  

    והלקוחות התחילו לפזול לעבר המתחרים, שמצידם הורידו מחיר והגדילו את רמת האבזור ורכיבי הבטיחות האקטיביים והפסיביים כבר ברמות המחיר הנמוכות. 

     

    במקביל, מיצובישי נקלעה לצרות כאשר נחשף כי שיקרה והציגה ללקוחות במשך 25 שנה נתוני צריכת דלק מזוייפים שהיטיבו עם הרכבים. 

    כתוצאה מכך נאלצה מיצובישי למכור כ 35 אחוז ממניות החברה לניסן, שהפכה לבעלת הטון בחברה. 

    במקביל, החליטו במיצובישי (או בניסן..) שהגיע הזמן לחדש. גרסת GT שהפכה ב 2019 לקונספט "אנגלברג" שאמנם היה PHEV אבל נבנה מחדש מבפנים ומבחוץ. 

    ניסן, בעלת הבית, תרמה את המנועים, את המרכב ועוד הרבה מתוך קרביו של האקסטרייל החדש, ומיצובישי את העיצוב ואת תיבת ההילוכים הרציפה והנה יצא לו לעולם האאוטלנדר החדש. 

     

    האאוטלנדר החדש עבר שינוי מהותי. 

    המתלים והשלדה עברו להשתמש באלומיניום במקומות שונים כדי לחסוך במשקל,  

    מידות הרכב צמחו בכל המימדים 

    4.71 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, 1.75 מטר לגובה ובסיס גלגלים של 2.70 מטר.  

    למרות זאת, במבט שטחי, עושה רושם שתא הנוסעים ובמיוחד השורה השלישית, לא זכו לבשורות גדולות, אבל נצטרך להמתין לנסיעה.

     

     

    המנוע המשמש את האאוטלנדר בנפח 2.4 ליטר ו 181 כ"ס עם 25 קג"מ. שינוי משמעותי לעומת 150 כ"ס ו 19 קג"מ  במנוע היוצא. 

    בשלב מאוחר יותר, כנראה ברבעון השני של 2022, יגיע לכאן גם דגם ה PHEV. 

    תיבת הילוכים כאמור, רציפה, CVT של מיצובישי ויש אפשרות לבחור בדגמים עם הנעה קדמית או כפולה ברמות הגימור הגבוהות. 

     

    עיצוב הרכב מסמל את השינוי הגדול ביותר שעבר על האאוטלנדר. 

    ישנם שינויי עיצוב רבים ותוספות טכנולוגיות שהיו חסרות מאד עד עכשיו. 

    איכות החומרים ברמה גבוהה מאד, העיצוב החיצוני חד ונועז ומזכיר במעט את ה RAV4 של טויוטה ובשילוב של צמיגים בקוטר 20 אינטש, מתקבל מראה נקי מודרני ונעים לעין. 

     

    העיצוב הפנימי נאמן לאופנה האחרונה של מינימליסטיות, נקי וחלק ולמרות שמיצובישי השאירו את בקרת האקלים עם שליטה מכאנית ולא העבירו אותה למסך, עדיין אין תחושה של עומס. 

    ידית ההילוכים הפכה לאלקטרונית ולידה כמיטב האופנה, נוסף בורר (שנמצאת בדגמי ההנעה הכפולה) המאפשר בחירה בין שישה מצבי נהיגה שונים כדוגמת נהיגה על חול/שלג/בוץ וכדומה. 

    הבידוד שופר גם הוא. 

     

    מבחינת בטיחות, מיצובישי באופן מסורתי נותנת את המקסימום האפשרי בכל רמות הגימור בניגוד לחברות אחרות. 

    בכל הרכבים נמצא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות,  ניטור שטחים מתים ואפשרות לבלימה אוטונומית, אורות ומגבים אוטומטיים ובקרת סטיה מנתיב (מדובר ברטט בהגה ולא הפניה אקטיבית שלו.) 

    ברמות הגימור הגבוהות יותר ישנן גם מצלמות היקפיות. 

    דבר נוסף שראוי לציון אלו כריות האויר, שהאאוטלנדר מתהדר ב 11(!) מהן.

    מעבר לסטנדרט המוכר, ישנן עוד 2 כריות למושבי השורה השניה, כרית לרגלי הנוסע וכרית בין מושב הנהג לנוסע, למניעת התנגשות ראשים קטלנית בזמן תאונה צידית.

     

    כלמוביל מציעים לא פחות משבע רמות גימור (חמש רמות גימור ובנוסף שתי גרסאות הנעה כפולה לרמת הגימור LUXURY ו LUXURY TTH) 

     

    ברמות הגימור הגבוהות האאוטלנדר מגיע עם:

    • מולטמידיה דוברת עברית התומכת באנדרואיד אוטו ובאפל קאר בחיבור אלחוטי במסך 9 אינטש,
    • לוח מחוונים אלקטרוני בגודל 12.3 אינטש,
    • תצוגה עילית, 10 רמקולים ו SUB,
    • בקרת אקלים לשלושה איזורים (נהג, נוסע ויושבי השורה השניה) ,
    • ריפודי עור סינטטי (ואמיתי ברמת הגימור הגבוהה ביותר)
    • משטח טעינה אלחוטית עם 15W, מה שמאפשר לטעון את הסלולארי ולא רק לשמור על רמת הסוללה. 

     

    כל רמות הגימור מגיעות עם תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור. תאורת הלד עצמתית יותר מתאורת ההלוגן הקודמת ומאירה שטח נרחב יותר. 

     

     

    למעט רמת הגימור הבסיסית, האאוטלנדר מגיע עם:

    • חישוקי 20 אינטש,
    • גג פנורמי נפתח,
    • וכניסה והנעה ללא מפתח. 

     

    בנוסף פנסי ערפל LED, מראות צד מתקפלות , מחוממות ונגד סנוור, 4 חיבורי USB ועוד ועוד.. 

     

    לנוחותכם, מצורף קישור לרמות הגימור השונות. 

     

    וכמה זה יעלה לנו? 

    אלו רמות הגימור השונות והמחיר בהתאם. 

     

    אאוטלנדר Executive אוטו' - 178,900 ₪ 

    אאוטלנדר Instyle אוטו' - 189,900 ₪ 

    אאוטלנדר  Premium אוטו' - 199,900 ₪ 

    אאוטלנדר  Luxury אוטו' - 214,900 ₪ 

    אאוטלנדר  Luxury 4X4 אוטו' - 224,900 ₪ 

    אאוטלנדר  Luxury TTH אוטו' - 224,900 ₪ 

    אאוטלנדר  Luxury 4X4 TTH אוטו' - 234,900 ₪ 

     

     

    לסיכום, 

    האאוטלנדר החדש, סוף סוף באמת חדש. הוא מצטרף כשווה מול שווים לפיג'ו וסקודה, מובילות הסגמנט היום ואנחנו סקרנים לדעת, איך כל העסק הזה נוסע על הכביש והאם יש כיסוי לצ'ק השמן שהונח על השולחן. 

    אסור לשכוח שכבר היום, בהזמנה המוקדמת ולפני שהלקוחות בכלל ראו את הרכב, הוזמנו לא פחות מ 2500 רכבים. כך שהולך להיות מעניין. מאד. 

     

     

     20210705_100250.thumb.jpg.1db10864d298c5a6820b759f05a19f94.jpg

     

    20210705_100240.thumb.jpg.9fb3674c6ee1a8895a310aca23ec5c96.jpg

     

    20210705_100222.thumb.jpg.8bb97e835a79f09e2a5247b91f579481.jpg

     

    20210705_100214.thumb.jpg.c30695f6a19b5f3307fb5005b16581ba.jpg

     

    20210705_100159.thumb.jpg.26c6e664c110b0e871e3f19d4c8c2d33.jpg

     

    20210705_100141.thumb.jpg.5fa170cf314bce48197d88bb358ae991.jpg

     

    20210705_100009.thumb.jpg.ea5d6159317e43195090ff2f48fd3cec.jpg

     

    20210705_112311.thumb.jpg.8c3299c3bae4ddb88fad996414242550.jpg

     

    20210705_112209.thumb.jpg.92236f53f974652de857267fb54b49f4.jpg

     

    20210705_103325.thumb.jpg.44c73066e7b3012b50ce5399c778d17f.jpg

     

    20210705_100908.thumb.jpg.49325f0b7ab8408223269b662e639b9c.jpg

     

    20210705_100850.thumb.jpg.ef03cab530821b38572c3cd700811f47.jpg

     

    20210705_100818.thumb.jpg.7c8bcb6fd38e98c33a58b3b23a210917.jpg

     

    20210705_100759.thumb.jpg.20d251c0a9d2b2ee075aa619a7ae582c.jpg

     

    20210705_100727.thumb.jpg.3296dbadbb996ead7f53e93d31112bb6.jpg

     

    20210705_100632.thumb.jpg.0953d1375f3daecaaf04629fe23277e6.jpg20210705_100617.thumb.jpg.a31d874c7dd04d88c2ce5f5a7be43e9f.jpg

     

    20210705_100501.thumb.jpg.5c140966576e6d26af82256fa32edef6.jpg

     

     

     

    20210705_100350.thumb.jpg.dfe8d70cf7d983f9fcbab7ed2b7609bb.jpg

     

    20210705_100341.thumb.jpg.6a95ab6f8e97481913a9c60881b5ff8d.jpg

     

    20210705_100311.thumb.jpg.79f9013e2564bb197036dc27e14990dd.jpg20210705_100302.thumb.jpg.063d3fbd3d3c941584511d6c4c1788ac.jpg

     

     

     

     

    • אהבתי 1
     שיתוף


    User Feedback

    Recommended Comments



    כצפוי כלמוביל לא התאפקו והיו חייבים להיות חזירים כשהם ראו את הביקוש וההתלהבות בכל העולם מהדגם החדש. דגם הפרימיום שנמכר ב170,000 במבצע חבר בשנת 2016, נמכר כיום תחת שם אחר (לקשרי) ב220,000 לא כולל תוספות כמו איתוראן / מדרגות צד / כיתוב על המנוע, ובלי שום מבצע חבר באופק. את חברות הליסינג הם לא יפספסו, הם יציעו להם את הדגם הכי פשוט שיעלה להם מקסימום 160K.

     

    אז סבבה עכשיו זה כבר מיצובישי אאוטלנדר מעורב בניסן אקסטרייל, אבל ניסן אקסטרייל טורבו דיזל 7 מושבים 4X4 <שהוא גם הרבה יותר חסכוני> לא עולה כרגע יותר מ210K אז WTF? איך הם הגיעו ל235K? חזירות.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אי אפשר להשוות מחיר של רכב בסוף חייו שנמצא תחת מתקפה משאר היצרנים, לרכב חדש.

    אם שכחת  אתה מוזמן לעיין במחיר הקודיאק בגרסת הבסיס כשרק הגיע לארץ.

    רמז דק?הרבה יותר יקר והרבה פחות מאובזר מהאאוטלנדר בגרסת אינסטייל.

    זה הזמן לגזור קופון וכנראה שיש עעל מה.

    יקר? חכה ל 0 קילומטר.

     

    האקסטריאל שאתה מצטט הוא הדגם הישן. המחיר לא רלוונטי.

    • אהבתי 3
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעה, ceyal כתב:

    לקראת 2016 הבינו במיצובישי שיש להם בעיה. 

    הלקוחות רצו שינוי. ולא שינוי קוסמטי

     

     

    בקטע הזה לא דייקת, כי מיצובישי ערכו שינוי קוסמטי בדיוק בנקודה הזאת, והמון העם חטף את הרכבים כמו לחמניות טריות (10,055 חתיכות בשנת 2016, מטורף). תחליף את שנת 2016 ב-2021 וזה יהיה לגמרי נכון.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא המון העם כי אם המון הליסינג.

    הדגם המתוח הוצג בסוף 2016 ונמכר בפועל בתחילת 2017. כלמוביל הורידו את מחיר השאריות הישנות בעשרות אלפי שקלים לחברות האלו.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    יכול להיות שאני טועה.

    אבל זאת היתה עליה חד פעמית שלא חזרה יותר בשאר מתיחות הפנים אז בהחלט אפשר לחשוב שהיא נבעה לא רק ננתיחת הפנים עצמה.

    ועדיין, בסוף 2016 מיצובישי ניצבו בבעיה.😉

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעה, סקודיאק כתב:

    כצפוי כלמוביל לא התאפקו והיו חייבים להיות חזירים כשהם ראו את הביקוש וההתלהבות בכל העולם מהדגם החדש. דגם הפרימיום שנמכר ב170,000 במבצע חבר בשנת 2016, נמכר כיום תחת שם אחר (לקשרי) ב220,000 לא כולל תוספות כמו איתוראן / מדרגות צד / כיתוב על המנוע, ובלי שום מבצע חבר באופק. את חברות הליסינג הם לא יפספסו, הם יציעו להם את הדגם הכי פשוט שיעלה להם מקסימום 160K.

     

    אז סבבה עכשיו זה כבר מיצובישי אאוטלנדר מעורב בניסן אקסטרייל, אבל ניסן אקסטרייל טורבו דיזל 7 מושבים 4X4 <שהוא גם הרבה יותר חסכוני> לא עולה כרגע יותר מ210K אז WTF? איך הם הגיעו ל235K? חזירות.

    לערבב דגמים ישנים וחדשים ולקרוא ליבואן ״חזיר״ על סמך זה - זה סלט שלא קשור לכלום. אאוטלנדר מיושן, מול אקסטרייל מיושן קצת פחות, מול דגם חדש לחלוטין.

    אגב, אותו יבואן ״חזיר״, מכר כמויות יפות מאוד של האאוטלנדר במחיר נוח מאוד ביחס לתמורה, אז חזירים הם לא. הם פשוט מיישרים קו מול המתחרים.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    עם הפרונט הזה עדיף כבר אם היו עושים מתיחת פנים לדגם הקודם.

     

    נראה מזעזע, אפילו יותר גרוע מיונדאי טוסון החדשה.

    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    על אף שעד כה העדפתי מיניונים על פי גרסה מוגבהת של 7 מקומות אני חייב להודות שהדגם הזה יחסית קורץ. נראה שעשו אחלה עבודה 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הייתי היום בסוכנות מיצובישי, הרכב נראה טיל. הרבה יותר טוב מהתמונות. מיצובישי התפרעו בקטע טוב. והצבע החדש שחור יהלום - אחד הדברים היפים. צבוע בשלוש שכבות בתנור, מלא נצנצים.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    2 בעיות יש לי עם הדגם

    א, מנוע, בשנת 2021 אני מצפה לקבל מנוע שונה ממה שהיה לפני 20 או 100 שנה, מנוע חזק/חסכוני/היברידי, אין כלום מזה כעת.

    ב, בשנת 2021 אני מצפה לקבל מכל רכב בכזה מחיר תיקון מסטייה מנתיב אקטיבי, אין בשום רמת גימור.

     

    אלו 2 הדברים שמונעים ממני היום לקנות את הרכב.

     

    אה ומנוע היברידי למיטב ידיעתי לא תגיע לגרסת ה7 מקומות (כפי המצב היום) שהיא נקראת מבחינתי אאוטלנדר.

     

     

     

    • אהבתי 2
    • מעניין 1
    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    במיצובישי אמרו לי שמנוע שמרני הוא גם מנוע אמין, ומדובר במנוע חזק יחסית לקודם. על התיקון סטיה מנתיב הם אמרו שהיתה בעיה בקטע הזה עם התקינה האמריקאית. אני אישית מתחלחל מהרעיון שמחשב יתערב לי בנהיגה. על המנוע ההיברידי הם אמרו שכנראה הוא יהיה שש מקומות, וזה כבר מוזר.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא הייתי קורא לרכב הזה ''רכב יפה'', אבל לפחות מרחב הפנים נראה איכותי יותר בהשוואה לדור הקודם שנראה כמו העתק הדבק מהאטראז' מבחינת איכות חומרים וכפתורים.

    ואגב, די בטוח שמדובר במנוע 2,500 ולא 2,400, אבל זה קטנות.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...