Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

פיאט פונטו ספייס 2003 עם כתמי חלודה חוזרים בגג.

הבנתי שאין מה לתקן כי זה תמיד יחזור.

 

מניח שהחלפת הפח תהיה יקרה מאד(?)

 

אז....

יש לכם הצעות לפתרונות אחרים בעלות סבירה?

 

מה לגבי ציפוי הגג ביריעה (לא יודע מאיזה חומר) שתגן על הפח מנזקי גשם ומים עתידיים?

 

המלצות באיזור המרכז ואשקלון תתקבלנה בתודה.

 

אודה לעזרתכם.

פורסם

מי סיפר לך שלא ניתן לעשות כלום? אם זה שטחי? זה אפשרי לתיקון.

אם זה עמוק בתוך הפח? זה כבר סיפור אחר.

 

תן תמונה בבקשה.

פורסם

שלחתי את התמונות הללו למוסך פחחות. ("מוסך טיל").

השיב לי שיש שם בעיית חלודה ואין כלכך פתרון לכך...החלודה תמיד תחזור.

אלא אם יעשו טלאים של פח במקום של נקודות החלודה - אף זה פשוט לא כדאי כלכלית כי זה המון המון עבודה,



כך לדבריהם.

 

מצ"ב התמונות.

 

מה לגבי ציפוי הגג בחומר כלשהו?

 

אם יש לכם רעיונות אשמח מאד לשמוע.

 

תודה רבה.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

הגג הזה כבר נצבע בעבר. הרשלנות בהגנה על הגומי המשיכה להכנה ולכן החלודה.

צריך לשייף את החלודה טוב ולראות אם הפח נפגע או שזה שטחי.

אם הפח נפגע, לדעתי אין מנוס מטלאי. אם לא נפגע, משייפים, ממיר חלודה ואז צבע יסוד ועליון.

ממש לא נכון שבכל מקרה היא תחזור. טיפול נכון ולא תראה אותה יותר.

ציפוי לא יעזור, הוא לא "יקפיא" את תהליך ההחלדה. זה אפילו יכול להזיק יותר.

אגב, גם לפני ציפויים עושים פחחות כמו לפני צבע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה איתי!

אתה צודק - אכן נצבע..בשנה שעברה כאשר ביצעו את התיקון פחחות של החלודה (שחזרה).

האם נעשתה עבודה לא טובה בתפר שבין הגומייה לפח-שמשה?

 

וכעת - המלצות!

זקוק לאנשי מקצועי הגונים ומקצועיים.

תל אביב והסביבה.

אשקלון והסביבה.

 

תודה רבה!

  • אחראי פורום
פורסם
תודה איתי!

אתה צודק - אכן נצבע..בשנה שעברה כאשר ביצעו את התיקון פחחות של החלודה (שחזרה).

האם נעשתה עבודה לא טובה בתפר שבין הגומייה לפח-שמשה?

בהחלט, מעבר למיסוך לא טוב, רואים קילופים והצטברות של צבע או חומר מילוי באיזור החיבור.

אצל פחח כזה חלודה תחזור כמו גדולה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...