Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול להגיד לכם שבסורנטו מתקינים מולטימדיה בארץ שנראית מאוד דומה למקורית, אבל מבוססת על איזשהו דרעק סיני - איכות השמע מזעזעת, ואני לא מדבר על הבדלים של אודיופילים. פשוט רע. לעומת זה, המערכת המקורית במאזדה 6 נותנת סאונד מצויין, והמקורית של הסובארו אאוטבק גם היא מעולה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

דווקא אצלי בסורנטו היה סאונד סביר,כמובן אחרי החלפת קומפוננטים של מוראל קדימה אחורה.

אדון פותח שירשור,שלום....במעמד הקניה 3000 שח הם אחוז קטן ולא זניח,אבל יש אחריות

ל 3 שנים,רוב המערכות הטובות שבשוק גם הסיניות (כולן מיוצרות בסין או רובן) שרציתי

לשדרג עולות 3000 שח ויותר,בדקתי לא רציתי מערכות יותר בזול,שמה כבר הייתי שחיפשתי בזול.

הזול עולה יקר וגם לא נשמע טוב. אן כמו ווייז שיוצא ממסך הרכב ולא פוגע בביטחונך ועוד יש עליו

אחריות ל 3 שנים וחוסך חיפושים מיותרים . ולא משהו שמסיט את מבטך מהדרך או מפריע

לשדה הראייה. אני הייתי עושה אצלם ואולי מבקש לשמוע ולראות ברכב תצוגה. יכול להיות

שאיכות השמע לא תהיה כל כך נהדרת,אז אולי אחר כך שקול החלפת רמקולים איכותיים יותר.

זה מה שאני עשיתי והייתי שבע רצון.

אל תשכח שאתה מקבל דיבורית וחיבור למצלמה אחורית והכל אינטגרלי בסופו של דבר,יתרון

אדיר.

פורסם
רק מה שלא הבנתי זה מה הבעיה עם סין ומה הקשר של מוצרים סיניים לעניין.

 

לי אישית אין בעיה עם מוצרים סיניים.

 

יש לי בעיה עם מוצרים סיניים זולים.

 

הסינים יודעים לייצר דברים איכותיים כשהם רוצים. והם רוצים, כשתשלם להם מספיק (מה לעשות, סינים רוצים לאכול יותר מאורז, הם רוצים גם בקר סצ'ואן).

 

ויותר מזה - מוצר סיני איכותי יהיה יותר זול ממוצר מערבי באותה איכות, כי אין להם איגודי עובדים ורמות מיסים הזויות לממן, אבל אל תצפה לשלם גרוש וחצי, ולקבל מוצר איכותי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היתה לי מערכת תואמת סינית במזדה 3, עבדה יפה שנתיים ואז התחיל כל הבלאגן. פעם עובדת פעם לא, רדיו בקושי קולט באזור ירושלים, האיכות שמע לא מזעזעת אבל ממש לא איכותי.

חבל על הכסף, זה יפה אבל לא שווה.

טסלה 3 2022

פורסם

במחשבה שנייה בנושא,אם תתעקש תוכל לקבל את אותה המערכת במחיר יותר זול.

אם כבר רשמת ונחתמה עסקת הרכישה ,אז אפשר לבטלה ובקש התיעצות אחרונה

עם נציג המכירות וספר לו שיש לך מחשבות על הרכישה ושקצת היית פזיז.

והיית רוצה לשפר העמדות,במילים יפות אני רושם.

פורסם

השדרוג המוצע הוא מערכת שלמה או מתאם אנדרואיד ? זה שני דברים שונים. ואגב לפי פורומים בחול הרכבים של 2016 באים עם מירור1.1. תבדוק בחרה למרות שלא מאמין שנציגים מבינים בזה.

 

אני נשברתי והתקנתי מתאם אנדרואיד בנתיים מרוצה אפרסם פוסט בהמשך על החוויה.

 

 

שלום

 

היום הזמנתי את הרכב החדש(סובארו XV ), הציעו לי לשדרג את המערכת מולטימדיה לאנדרואיד ואז יהיה לי את וויז, פייסבוק ועוד דברים במסך של הרכב.

כמובן שנותנים ב"מתנה" 36 ג'יגה.

אציין שיש לי סמארטפון נוט, ככה שיש לי את הכל בפלאפון בעל מסך גדול.

כמובן שעל השידרוג עלי לשלם לאחר הנחה 50 אחוז כמעט 3000 ש"ח.

 

השאלה היא מה אתם ממליצים, האם זה חשוב ומומלץ להתקין את השידרוג הזה ?

 

או להסתפק במה שמגיע אוריגינל עם הרכב ולוייז ודברים אחרים יש לי מן הסתם את הפלאפון.

פורסם

כבר בכמה רכבים רכשתי מערת אנדרואיד מסין, OEM

זה בדיוק מה שמוכרים אצל היבואן,

העלות נעה בין 1200 ל1500 שח לא כולל מיסים, ככה שעדיף לך לקנות לבד יעלה משהו כזה ותישאר עם המערכת השנייה ביד.

רק בשנים האחרונות היבואנים שמים מערכות מולטימדיה, מי שחושב שהיבואן מייצר את זה טועה בגדול,

זה הכל מיצרנים סינים.

פורסם

שוב ,

כמו שכבר נאמר,

כלל המוצרים גם המקוריים לרוב מיוצרים בסין..

לגבי התחליפים , אני כבר שנים עם מערכות שלהם שעובדות מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...