Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכוונתי להחליף את הרכב הישן שברשותי (פורד פוקוס 2004) לרכב משפחתי/ קרוסאובר חדש.

הרכב מיועד למשפחה הכוללת 2 מבוגרים ו 2 תינוקות (חשוב שיוכל להכיל כסא בטיחות, סל קל ועגלה אחת ), כאשר הנסועה המשוערת היא כ 25 אלף ק"מ בשנה.

 

תחילה חיפשתי ביד 2 יונדאי I35/ קיה פורטה משנים 2013 ומעלה, אולם שמתי לב כי בתוספת כספית לא גבוהה ניתן יהיה לרכוש רכב חדש מהחברה, כאשר יצוין, כי בכוונתי להחזיק את הרכב לפחות 6-7 שנים ולכן התחלתי לפזול לכיוון רכב חדש מהניילונים...

 

הקריטריונים מהרכב החדש הם:

- אמינות

- מרווח

- נוחות

- אבזור

- צריכת דלק ועלות אחזקה סבירים

 

בסיבוב שערכתי בסוכנויות השונות צדו את עיני הרכבים (השונים) הבאים:

- קיה ספורטאז 1600 (0 ק"מ מליסינג)

- סוזוקי קרוסאובר (פרטית ישירות מהיבואן)

- פיג'ו 2008

- מאזדה 3 (0 ק"מ מליסינג),

- יונדאי I35 (0 ק"מ מליסינג)

- פורד פוקוס החדשה (0 ק"מ מליסינג).

 

יצוין שעל פניו, נראה כי הסוזוקי היא העסקה המשתלמת ביותר (מבחינת אבזור, צריכת דלק, מוניטין, אמינות, סחירות, מחיר, היותה פרטית, ביקורות וסקירות שנעשו בחול/ בארץ), אולם מבחינה חיצונית אהבתי יותר את הספורטאז' של קיה, שלהבנתי שתיינית לא קטנה של דלק, ומרגישה "עייפה" לאור המנוע הקטן ומשקלה הכבד יחסית. לגבי הפיזו' - קצת מרתיע אותי עניין הסחירות העתידית ולאור היותה קטנה יותר מיתר הרכבים שבדקתי. כמו כן, די אהבתי את המאזדה שהרגישה מעט צפופה מאחור.כנ"ל לגבי הפוקוס. לגבי היונדאי - הרגישה לי טיפה מצועצעת, אולם שמעתי דברים טובים על הרכב.

 

מה לדעתכם העסקה הטובה והמתאימה ביותר?

פורסם

ענית בעצמך על כל השאלות.

אם אתה מעוניין ברכב משפחתי טויוטה קורולה החדשה יכולה לתת לך מענה הולם.

לגבי הsuv, אני חושב שהגיעת בעצמך לכל המסקנות הרלוונטיות.

פורסם

הקיה מספיק חזקה עם גיר שמותאם בצןרה מצוינת למנוע. צריכת דלק תשקף בממוצע לכל היותר הפרש של כ 300 ש"ח בחודש (קיה 1/10 סוזוקי 1/13 ). אל תתפשר. אם אתה משקיע ברכב חדש לטווח ארוך,;חשוב שתחייך כשאתה עולה עליו בכל בוקר.

לטעמי האישי העסקה הכי משתלמת היא דוקא היונדאי I35 מאחר והרכב מאוד מרווח, נוח מאוד, בעל אמינות מצויינת מוכחת, מאובזר עד השיניים ושוב לטעמי האישי גם נראה מעולה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הi35 הוחלפה בחול והדגם החדש בדרך לארץ , הייתי מוריד אותה מהרשימה. תמונות של הספורטג החדש בארץ פורסמו בפורום הכללי, אולי כשיתחיל להימכר מחיר הספורטג הנוכחי ירד עוד יותר.

פורסם
הi35 הוחלפה בחול והדגם החדש בדרך לארץ

 

הדגם החדש כבר בארץ...

חזר לשם המקורי טוסון.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מה בנוגע לסוזוקי ולסיבות שציינתי לגביה? פורד פוקוס? מאזדה 3?

מדוע הקיה עדיפה על הסוזוקי? דווקא בביקורות שקראתי מחול שמתי לב שהסוזוקי מומלצת יותר...

פורסם

חברים, עוד תגובות? לגבי הויטארה, הבנתי שהיא זהה במפרט הטכני לקרוסאובר (רק מאובזרת פחות בגרסה הבסיסית) ועולה יותר ממנה. לטעמי, מבחינה חיצונית הקרוסאובר נראית טוב יותר...עניין של טעם. אשמח לקבל תגובות נוספות. בכוונתי לסגור בימים הקרובים...

פורסם

תעשה נסיעת מבחן על כל אחת ואז תדע לבד

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לדעתי אתה רחוק מלהיות בשל לסגור, כדבריך. לא החלטת אם חדש או יד שנייה? אתה חייב להחליט על איזה סגמנט אתה הולך? משפחתי או קרוסאובר - רק אז תוכל להתמקד. כמובן שנסיעת מבחן נדרשת על כל אחת ואפילו שתיים באלה שהגיעו לשלב הסופי. מבלי להיעלב, עדיין לא סיימת להתבחבש עם עצמך. אתה לא הולך לקנות חלב במכולת. אתה צריך עוד להתמקד!!

הכל כמובן מבלי להעליב... כל זאת אני מסיק מהדברים שכתבת בשירשור הזה. אל תהיה פזיז זה יכול לעלות לך ביוקר ובעוגמת נפש.

פורסם

ראשית, לא זכור לי שהעליתי איזשהי התלבטות לגבי יד שניה או חדש. אמרתי במפורש כי בתחילה חשבתי על יד שניה אולם מהר מאוד הגעתי למסקנה שעדיף מבחינתי רכב חדש...

בכל מקרה, ההתלבטות שלי כרגע הינה בין קיה ספורטאז לבין סוזוקי קרוסאובר. אשמח מאוד לקבלת חוות דעתכם לגבי הרכבים הללו.

אגב, האם יש יתרון/ חיסרון כלשהו לרכב משפחתי על פני suv, כמובן בהתייחס לצרכים שפירטתי לעיל..?

פורסם

אמרת בתחילת דבריו שהתחלת לפזול לכיוון רכב חדש.. מזה הבנתי שאתה רק שוקל לקנות חדש...

ולעניינו. אני חושב שהסוזוקי (ולא משנה אם זה הקרוסאובר או הויטרה כי זה באמת עניין של טעם) תתן לך שקט לאורך ה 6-7 שנים, אמינות, צריכת דלק, סחירות ואפילו לדעתי תתבגר טוב יותר מהקיאה. לעומת זאת פחות תהנה מהנהיגה עצמה.. אין ספק שהקיאה הרבה יותר סקסית מהסוזוקי והנאה מהנהיגה כך אני מניח תהיה לטובתה.

היתרון של SUV לדעתי הוא בעיקר העניין של הישיבה הגבוהה, הנוחות בכניסה וביציאה לרכב, "העמסת הילדים", באגז גדול ונוח להעמסה, וזאת אם מנטרלים את עניין הפוזה, על אלה אתה משלם בהתנהגות כביש פחות טובה בהשוואה למשפחתיות. מבחינה מסוימת הקרוסאובר של סוזקי הוא כאילו רוקד על שתי חתונות גם כאילו SUV וגם כאילו משפחתית.

התקציב שהגדרת הוא לא לפה לא לשם. היום ב 110-120 (0 קמ יד ראשונה) ניתן למצוא אחלה דילים למשפחתיות ומצד שני בסביב ה 140-150 (שוב 0 ק"מ יד ראשונה) ניתן למצוא suv איכותיים יותר ממה שעלת כאן. האם יש מקום לשינוי בתקציב?

×
×
  • תוכן חדש...