Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ההיתי מוסיף למשוואה אוקטביה (תבדוק אם יש 0 ק"מ מליסינג), הרכב מרווח מאוד גם בהשוואה לרכבים בקטגוריה גבוהה יותר ותא מטען ענק עם הטענה ממש נוחה, לדעתי סופר חשוב שיש עגלות ושאר ציוד של ילדים, אצלי נכנס פשוט הכל ויש עוד הרבה מקום - עגלה, אופניים לילד, תיק, הכל ביחד ועוד יש מקום...

פורסם

תודה על התגובות. את הסקודה פחות אהבתי (על אף ששמעתי אין סוף תגובות חיוביות עליה), מה גם שהבנתי כי הביטוחים מאוד גבוהים בהשוואה למקבילותיה, ולכן היא פחות רלוונטית בשלב הזה. אם כבר מהמשפחתיות אהבתי יותר את המאזדה 3 החדשה, אולם כפי שציינתי, הנטייה כרגע לכיוון SUV, אשמח אם מישהו יכול להאיר את עיני לפני שאני מחליט סופית... doronli אשמח אם תוכל להרחיב בעניין טענתך לפיה לרכבי SUV "התנהגות כביש פחות טובה בהשוואה למשפחתיות"...

פורסם

מרווח הגחון של רכבי SUV גבוה משל מכוניות משפחתיות ש"דבוקות" לכביש. עובדה זו, מבחינה פיסקלית עשויה לפגוע באוירודינמיות ועשויה לגרום לרכב שמרווח הגחון שלו גבוה להתנדנד יותר, להיות פחות יציב בסיבובים, פחות יציב במהירויות גבוהות ועוד. זאת ועוד קוטר הסיבוב של רכב SUV גדול יותר בהשוואה למכוניות משפחתיות. יש גם עניין של כיול מתלים אבל וואלק אני לא מומחה בעניין... גם מה שכתבתי עשוי לא להיות מדויק, אז יסלחו לי המומחים שאולי יוכלו לענות טוב יותר ממני.. כתבתי את מה שכתבתי על סמך קריאה של אנשים כמוני כמוך שהתייחסו לנושאים אלה בהקשרים שונים ומכאן "טענתי".

פורסם
חברים, עוד תגובות? לגבי הויטארה, הבנתי שהיא זהה במפרט הטכני לקרוסאובר (רק מאובזרת פחות בגרסה הבסיסית) ועולה יותר ממנה. לטעמי, מבחינה חיצונית הקרוסאובר נראית טוב יותר...עניין של טעם. אשמח לקבל תגובות נוספות. בכוונתי לסגור בימים הקרובים...

מדובר ברכב שונה - מה שמשותף הוא המנוע (המוכר מה-SX4 החל מ-2010). תיבות ההילוכים שונות. יהיה עליך לבחון את שתיהן - וגם כל מועמדת אחרת - באופן אישי באולם התצוגה ובנסיעת מבחן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אמנם נראה שכבר לא ממש על הפרק אבל אגיב לגבי יונדאי I35:

 

אוטו שעושה הכל בסדר, כיסאות נוחים, מתלים קצת קשיחים מידי לטעמי. לא מדהים לנהיגה, אבל אין לו פאלטות ואין לו הברקות ונראה שלפי הניסיון בשוק הוא רכב אמין מאוד.

 

לטעמי וגם כפי שאני שומע מהוריי (פנסיונרים) - הישיבה בו נמוכה מידי. ההתכופפות מעמידה מבחוץ לכיסא וכן מהישיבה על הכיסא לעמידה בחוץ מפריעות להם. לי פחות בגלל הגיל, אבל בהחלט יש הצדקה למה שהם אומרים.

לדעתי יהיה לך לא נוח כל כך להעמיס כיסאות ילדים מאחור וגם את הילדים. הגג משתפל דיי בחדות.

 

כל זאת נאמר בהשוואה לפוקוס דור 2 שהייתה לנו לפני כן.

 

בדיעבד היינו צריכים לשקול קרוסאובר - נראה לי שגם לך יכול להתאים יותר עם הילדים.

 

בהצלחה.

פורסם

כבעלים של סוזוקי קרוסאובר שעלתה לכביש בספטמבר...אמנם אני קצת משוחד...אבל לעניות דעתי, מתאים לכם ככפפה ליד.

 

אנחנו זוג + 2(בגילאים 3 ו 6) עם 2 כסאות בטיחות, ועדיין נכנס (אמנם בקושי, אך אפשרי) מבוגר נוסף.

 

התא מטען סביר מאוד בגודלו (לעגלה ואף הרבה יותר) וגם ההטענה קלה ונוחה.

 

הרכב מאוד מאובזר (ניתן להתמקח על תוספות הכסף עבורן, חלק מהאיבזור אף יוצע בחינם)

לנו יש: מובילאיי, חיישנים קדמיים+אחוריים ומערכת מוליטימדיה של פיוניר.

הנהיגה נוחה מאוד, במיוחד בבינעירוני עם בקרת השיוט...

כמובן, חסכוני...

 

שורה תחתונה...במחיר שלו (כ125k על הכביש עם כל התוספות) הוא נותן תמורה ראויה...

 

לסיכום, אתה מקבל:

אמינות

חיסכון בדלק

סחירות (לכשתרצה למכור בעוד x שנים, תהיה יד ראשונה פרטי ולא יד שניה מליסינג)

נוחות כללית (בין אם זה להעלות את הילדים מאחור, להכנס/לצאת, להטעין ציוד בתא מטען ואף נוחות נסיעה סבירה)

כמובן יש את כל השכלולים כיאה לרכב 2016 (נעילה, פתיחה והתנעה ללא מפתח, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת tpms (התראת אוויר בצמיגים), מלא מקומות איחסון, שקע usb, שקעי 12v גם בתא הנוסעים וגם בתא המטען ובטוח שכחתי עוד כמה פיצ'רים)

 

אז אסיים בזה שתעשה נסיעת מבחן, ובמקומך...לא הייתי מסתבך יותר מדי...הקרוסאובר מומלצת ביותר (לא רק על ידי) ובאמת נותנת חבילה ראויה, בטח ובטח למחירה...

 

מקווה שעזרתי

פורסם

צריך לבחור בין רכב פרטי לקרוסאובר. אם קרוסאובר, תבחן את סובארו. עונה לכל הדרישות הxv ויתרונו שהדלתות שלו נפתחות לזווית רחבה יותר, מה שמקל על נושא הילדים. אבל, הוא לא חסכוני במיוחד.

בקיה ספורטאז יש הרבה מקום. הוא אופציה לא רעה בכלל. גם ה3008. הייתי מוותר על הסגמנט של 2008 טרקס וכו

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...