Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קרוב לסגירה על קניית הרכב מחברת ליסינג, אשמח לשמוע פידבקים בנוגע לרכב.

תודה מראש.

פורסם

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מכיר את הרכב היטב מהעבודה שלי (כמה עשרות רכבים מסוג זה),

רכב טוב מאוד מלבד בעיית הגיר רובוטי המפורסמת... (הסבר לסתירה במשפט בהמשך)

יתרונות: פונקציונאלי, תמורה טובה למחיר, מאובזר יחסית, מנוע טוב.

בעיות ידועות: גומיות איטום בדלתות משתחררות, גיר מקרטע. אצלנו בערך לרבע מהרכבים החליפו מחשב ו/או מצמדים. התקלות נפתרו עם ההחלפה.

 

 

חשוב לי לרשום גם ידיעה שקראתי היום:

היבואן, כנראה כדי להציל את שם המותג בישראל, הכריז ממש לאחרונה על ריקול לעדכון מחשב הגיר.

בעקבותיו הוא מקווה שבעיות הגיר יצומצמו למינימום ונותן 10 (!!!) שנות אחריות על מחשב הגיר.

 

בשורה התחתונה,

אם אתה חפץ ברכב סטיישן מודרני במחיר טוב, זה מצויין בשבילך אבל בדוק את נושא הגיר לעומק (ספר טיפולים, רישום ריקולים ונסיעת מבחן).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

למקרה שתתעצל לקרוא את השרשור שvlad הפנה אליו.

הגיר הזה הוא כשלון בכל קנה מידה, תתרחק ממנו כמו מאש.

 

לגבי התגובה של קודמי מה עוזר רכב מצויין אם כל כמה חודשים צריך לבלות איתו במוסך לצורך עדכוני תוכנה/החלפת קלאצ'?

מה עוזרת אחריות מורחבת אם לרכב יש בעיה ברכיב קריטי שלא ניתן לפתור?

מה היא עוזרת כאשר המחירון של הרכב הזה נמצא בצלילה חופשית כי אף אדם בר דעת לא יקנה אותו?

 

עשה לעצמך טובה ותתרחק מהרכב הזה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם כבר הועלה הנושא- האם לא נמצא פתרון לבעיית הגיר ברכב הזה?! האם הריקול החדש הוא לעדכון שונה ממה שבוצע בעבר ולפי חלק גדול מהלקוחות לא הצליח לפתור את הבעיות (אבל לפי חלק אחר כן הצליח)?! והאם ישנה דרך להימנע מבעיות בגיר (שימוש בשליטה ידנית למשל)?

פורסם

אם נפלת להיות בין חסרי המזל אז אין דבר שיתקן את החוויה...

אצלנו רבע מהעובדים נפלו עם הרכב הזה אבל רוב האחרים מרוצים. דרך אגב, רק ברכב אחד היה צריך להחליף מצמדים יותר מפעם אחת, אולי זה אומר משהו על השירות.

בנימה אישית ולא אובייקטיבית, העדפתי לקחת סובארו אימפרזה כי הגיר לא היה לי נעים לנהיגה...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

מה היא עוזרת כאשר המחירון של הרכב הזה נמצא בצלילה חופשית כי אף אדם בר דעת לא יקנה אותו?

 

עשה לעצמך טובה ותתרחק מהרכב הזה.

 

הוא מחפש רכב משומש והצלילה במחירון זה יתרון עבורו.

המחירים של הפוקוס זולים בגלל הגיר וכי יש היצע אדיר.

יש הרבה נהגים שדיברתי איתם שלא מבינים בכלל מה המהומה לגבי הגיר.

תתעמק בעניין היסטוריית הטיפול בגיר ותתרשם בעצמך בנהיגה ממושכת בכל התנאים וההתנסויות.

קח למוסך אמין (אני ממליץ על קלעי ליד המסגר)

זכור שמדובר ברכב שנמכר בהרבה מתחת למחירון ונצל זאת לטובתך.

 

יש מצב לרכישה כדאית מאוד

פורסם

עם האחריות החדשה ובמחירים של הפוקוס אחלה עיסקה (גם במחיר של ביקור פעם בשנה וחצי במקרה הגרועה ביותר במוסך לצורך החלפת מצמדים),

הפוקוס נוחה מאוד ביחס לכלל הקטגוריה, אוחזת היטב, מהנה לנהיגה, מאובזרת מצויין ובטיחותית.

פורסם

אני כל כך סבלתי מהגיר שלא הייתי מתקרב עם מקל. הרכב היה כ 8-10 פעמים במוסך וכל מה שקשור לגיר הוחלף, אבל כלום לא עזר. החזרתי לפני כ 4 חודשים. לאחרונה קבלתי רכב דומה לגישור של מספר ימים ומהמעט שנהגתי הגיר התנהל טוב יותר מהרכב שהיה ברשותי 3 שנים כך שכנראה יש ויש. אם אתה נופל על רכב טוב, אז כנראה שבמחירי השחיטה זו הזדמנות לא רעה במיוחד שעכשיו האריכו האחריות ל 10 שנים

פורסם

הבעייה שאתה לא יכול לדעת מה המצב כרגע . סע נסיעת מבחן והאוטו יסע נהדר .

סע למחרת והוא מתחיל להתחרפן .

לא הצלחתי לקשר בין מזג אוויר , נסיעה ארוכה או קצרה , נסיעה בהרים או במישור ולהתנהגות הגיר .

חודש יכול לנסוע נהדר ולאחר מכן משתגע .

פורסם

מניסיון אישי (רכב שהיה אצלי בליסינג): זה לא רק שהרכב נכנס למוסך לפחות 6 פעמים, כל בילוי כזה במוסך היה ארוך במיוחד. שלא לדבר על זה שזו תקלה שמשביתה את הרכב, גם אם אתם באמצע טיול.

מצד שני במחירים שהרכב נמכר היום זה אולי כדאי בתור רכב שני.

פורסם
אני כל כך סבלתי מהגיר שלא הייתי מתקרב עם מקל. הרכב היה כ 8-10 פעמים במוסך וכל מה שקשור לגיר הוחלף, אבל כלום לא עזר. החזרתי לפני כ 4 חודשים. לאחרונה קבלתי רכב דומה לגישור של מספר ימים ומהמעט שנהגתי הגיר התנהל טוב יותר מהרכב שהיה ברשותי 3 שנים כך שכנראה יש ויש. אם אתה נופל על רכב טוב, אז כנראה שבמחירי השחיטה זו הזדמנות לא רעה במיוחד שעכשיו האריכו האחריות ל 10 שנים

 

אני לא אקבל אחריות ל10 שנים אלא ל-3, קונה מאלדן.

פורסם

לגבי מרחב, המרחב מאחורה משמעותית פחות טוב מאשר בקוריאניות. אבל במחיר של קוריאנית 2011 אתה קונה פוקוס 2012 ונשאר עם כמה אלפי שקלים ביד...

 

לגבי מחיר, חברות הליסינג תקועות עם כמויות ענק של רכבים, אין להם כנראה איפה לאכסן אותם, רוב המגרשים באיזור המרכז מלאים ברכבים. זה כנראה אלפי רכבים !!

 

לא מאמין שלוי יצחק הוריד את המחיר מחירון, אחרת השווי של החברות ליסינג יגרע משמעותית. כלומר לדעתי המחיר האמיתי של הרכב הוא באיזור 40 לרכב שמור עם קמ נמוך שנת 2012. הם מפרסמים את שנת 2012 החל מ45 למיטב זכרוני, אבל זה לרכבים שחוטים.

בקרוב ישתחררו ערמות רכבים משנת 2013 ובינתיים הרכבים של 2012 לא הולכים לשום מקום...

אם זה הרכב שבאמת נסגרת עליו, תסחט אותם במחיר. תבדוק טוב טוב מה כוללת הרחבת האחריות לגיר לחמש שנים שהם פירסמו לפני כמה חודשים. לא ברור מה הקטע באחריות על מחשב גיר, לא חושב שמישהו דיבר על כשל במחשב של הגיר. לפי הסיפורים הבעיה היא בשסתומים פנימיים, לפי אחרות החלפות קלאץ עוזרות, לפי גרסאות אחרות אין שום תרופה ועדכוני תוכנה לגיר לא עוזרים. זה שיש כל כך הרבה סיפורים זה כבר מדאיג. שוב, יש הרבה רכבים עם בעיות, לפעמים חמורות ויקרות, אבל כולן מוכרות. פה הבעיה לא פתורה לחלוטין.

אגב, העברת הילוכים מחורבת זה לא כשל במחשב של הגיר, לכן לא ברור מה עומד מאחורי האחריות הזאת, אלא אם כן כתוב משהו באותיות הקטנות.

 

אולי כדאי לקחת את הרכב למדיקה במוסך מורשה.

אני הייתי באותה בדילמה וקניתי i30cw 2011. אבל יש לי קרובים עם הפוקוס סטיישן יד 2 מליסינג והם מרוצים.

 

אלדן נותנים להחזיר את הרכב תוך תקופה מסויימת? זה יכול להיות שיקול.

פורסם
לגבי מרחב, המרחב מאחורה משמעותית פחות טוב מאשר בקוריאניות. אבל במחיר של קוריאנית 2011 אתה קונה פוקוס 2012 ונשאר עם כמה אלפי שקלים ביד...

 

לגבי מחיר, חברות הליסינג תקועות עם כמויות ענק של רכבים, אין להם כנראה איפה לאכסן אותם, רוב המגרשים באיזור המרכז מלאים ברכבים. זה כנראה אלפי רכבים !!

 

לא מאמין שלוי יצחק הוריד את המחיר מחירון, אחרת השווי של החברות ליסינג יגרע משמעותית. כלומר לדעתי המחיר האמיתי של הרכב הוא באיזור 40 לרכב שמור עם קמ נמוך שנת 2012. הם מפרסמים את שנת 2012 החל מ45 למיטב זכרוני, אבל זה לרכבים שחוטים.

בקרוב ישתחררו ערמות רכבים משנת 2013 ובינתיים הרכבים של 2012 לא הולכים לשום מקום...

אם זה הרכב שבאמת נסגרת עליו, תסחט אותם במחיר. תבדוק טוב טוב מה כוללת הרחבת האחריות לגיר לחמש שנים שהם פירסמו לפני כמה חודשים. לא ברור מה הקטע באחריות על מחשב גיר, לא חושב שמישהו דיבר על כשל במחשב של הגיר. לפי הסיפורים הבעיה היא בשסתומים פנימיים, לפי אחרות החלפות קלאץ עוזרות, לפי גרסאות אחרות אין שום תרופה ועדכוני תוכנה לגיר לא עוזרים. זה שיש כל כך הרבה סיפורים זה כבר מדאיג. שוב, יש הרבה רכבים עם בעיות, לפעמים חמורות ויקרות, אבל כולן מוכרות. פה הבעיה לא פתורה לחלוטין.

אגב, העברת הילוכים מחורבת זה לא כשל במחשב של הגיר, לכן לא ברור מה עומד מאחורי האחריות הזאת, אלא אם כן כתוב משהו באותיות הקטנות.

 

אולי כדאי לקחת את הרכב למדיקה במוסך מורשה.

אני הייתי באותה בדילמה וקניתי i30cw 2011. אבל יש לי קרובים עם הפוקוס סטיישן יד 2 מליסינג והם מרוצים.

 

אלדן נותנים להחזיר את הרכב תוך תקופה מסויימת? זה יכול להיות שיקול.

 

 

כרגע אני במצב שנתתי מקדמה להבאת הרכב ואני עוד לפני בדיקה ונסיעת מבחן אבל החוו"ד מטרידים אותי ולכן אני נוטה בצורה מובהקת לא להכנס למיטה החולה הזו. אני לא בטוח שאלדן עדיין נותנים לתקופה של חודש וגם אם כן, לאור הבעיות שתוארו, מי ערב לי שהבעיות לא יתחילו מיד אחרי?

אתה מרוצה מה-i30cw?

×
×
  • תוכן חדש...