Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה ביקורות בפורום, אני לא אחדש לך כלום.

אני כולה נהג יפונמטית ממוצע...

ה i30cw נוסע סבבה, לדעתי זריז, מגיב טוב ומאוד צפוי. לקחתי רכב עם קמ נמוך יחסית מיד 2 ליסינג גדולה. יש רעש מנוע/כביש/גלגלים מוחשי מעל 120 ואפילו קודם. סלד יחסית גבוה, בשל חוסר בהילוך חמישי ושישי. אין דיבורית מובנית, המערכת המקורית חביבה מאוד לדעתי. מרגישים את הבורות בכביש, אני אשקול להחליף צמיגים למידה גדולה יותר )לא צריך להחליף שוב דבר אחר) ומשהו לא סיני בעתיד.

צריכת דלק כרגע סביב 1:11.5 עם הרבה בינעירוני.

הפוקוס רכב טוב יותר ותכנון חדש יותר, יצא ב2011 לעומת i30 שיצא ב2008. המושבים ביונדאי די פשוטים, עוד לא יצא לי לעשות נסיעה ארוכה ממש של מעל שעה. הריפוד קצת מאכזב, מאוד פשוט.

ראות אחורה ולצדדים מעולה, אין שטחים מתים משמעותיים.

המרווח ביונדאי מאחור טוב משמעותית, כנס לפוקוס, כוונן את הכסאות הקדמיים לתנוחת נסיעה נורמלית, ותראה מה נשאר מאחור.

יש רגישות ביונדאי לשמן מנוע, אם הוא לא סינטטי מלא המנוע בסכנה.

מחלה ידועה זה יוניט בלם שיש עליו ריקול, משהו עם צינור דלק ובורג הגה שגם עליהם יש ריקול.

×
×
  • תוכן חדש...