Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

קניתי ולוסטר שחורה בת 3.5. הבעלים הקודמים טוען שהרכב מעולם לא עבר פוליש וקס אלא רק שטיפות ידניות פשוטות.

 

האם כדאי לעשות לרכב פוליש וקס? מבחינה חיצונית הרכב נראה טוב אם כי נראה לי שהמעטפת ששומרת על הצבע נשחקה עם הזמן וכדאי לעשות לו וקס שיצפה על השכבת צבע.

 

תודה לעוזרים

פורסם

וקס אתה יכול לעשות כמה שאתה רוצה, אפילו פעם בשבוע. רצוי ומומלץ לעשות וקס על רכב כזה.

 

פוליש עושים כשיש צורך בכך, למשל כשיש פגמים בצבע.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כפי שנאמר מעליי, זה תלוי במצב הצבע, כמות סוורילים, שריטות וכו'.

אם המצב סביר אז רצוי לבצע פלסטלינה (לנקיון יסודי של הצבע) - גלייז (לטישטוש סוורלים קטנים) - ואוטם צבע (לשמירה על הצבע מפני שמש ומפגעים אחרים).

בקשר לפלסטלינה תריץ חיפוש בפורום\ebay על פלסטלינה של 3M היא די זולה.

בקשר לגלייז ואוטם צבע תריץ חיפוש בפורום ותחפש לפי מה שיתאים לך (בקשר לאוטם אני ממליץ על PowerLock).

 

בהצלחה.

פורסם
כפי שנאמר מעליי, זה תלוי במצב הצבע, כמות סוורילים, שריטות וכו'.

אם המצב סביר אז רצוי לבצע פלסטלינה (לנקיון יסודי של הצבע) - גלייז (לטישטוש סוורלים קטנים) - ואוטם צבע (לשמירה על הצבע מפני שמש ומפגעים אחרים).

בקשר לפלסטלינה תריץ חיפוש בפורום\ebay על פלסטלינה של 3M היא די זולה.

בקשר לגלייז ואוטם צבע תריץ חיפוש בפורום ותחפש לפי מה שיתאים לך (בקשר לאוטם אני ממליץ על PowerLock).

 

בהצלחה.

תודה על העזרה קודם כל.

יש לי פלסטלינה ממש טובה לרכב לא זוכר את החברה. אי אפשר לעשות רק פלסטלינה ווקס או משו כזה?

עוד פעם לקנות ולקנות, אי אפשר לסגור את העניין בפלסטלינה ווקס וזהו? זה יספיק?

פורסם

יש לי וקס מטאלי כחול של טרטל.. מוכן לקנות וקס יותר טוב אם צריך. המלצות יתקבלו בברכה.

אז מה שאעשה בעצם זה פלסטלינה ווקס.

פורסם

אני לפנדה במשך 3 שנים עשיתי רק פלסטלינה ווקס והיא ניראתה מעולה.

אם אין סווירלים אתה יכול להסתפק רק בזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?537758-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%98-845

 

כל אחד שתבחר מכאן יהיה טוב.

 

בכלל ממליץ לחברים חדשים לקרוא מעט בפורומים יש הרבה מידע מועיל שם.

גם יעשיר את הידע שלכם וגם ייתן לכם מעט מושג על העולם הדיטיילינג.

×
×
  • תוכן חדש...