Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניכנס ללמה כמה ואיך.

 

יש למישהו ניסיון עם כדורי שינה?

אני מדבר על אלו ללא מרשם רופא כגון "טונייט".

כמה עוזר והאם יש תופעות לוואי?

They are trying to ban me...

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי ניסיון של שנים עם

כדורי שינה,



מעל ל 12 שנה,בעיות שינה שהחלו בילדות והחמירו

לאט לאט,בעיות בהרדמות עקב פחד משיתוק שינה.

לשמחתי כבר 3 חודשים אני מצליח בלי מקווה

שזה ימשך ככה.

ניסיתי עם השנים המון תרופות טבע וכלום לא עזר,

אז לצערי לא אוכל להמליץ.

הגלולות היחידות שעזרו

היו של המירשם. מכיר כמה טובים אבל לא ממליץ כי זה סוג של התמכרות

לא נעימה.

פורסם

הדבר היחיד שאני יכול לומר הוא פחחחח.

היתה תקופה שלא ישנתי. רופא רשם לי כדורי שינה, עבדו מצויין כד שנגמרו, ולא רשמו עוד כי ממכר.

הלכתי לבית מרקחת וקניתי כל כדור/צמח/משחת סבתא וכישוף אינדיאני שהיה בנמצא. ניסיתי בהתחלה פעם כזה ופעם כזה. אחרי כמה ימים התרגזתי, לקחתי מכל אחד מהם ביחד מנה כפולה, וקינחתי בכוסית וויסקי כי היה כתוב לא לשתות אלכוהול כי זה מאוד מגביר את ההשפעה. כמובן שעדיין נשארתי ער כל הלילה מקלקל קללות נמרצות את כל השטויות חסרות התועלת האלה.

קיצר, זה הניסיון שלי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם אחת השתמשתי בכדור ללא מרשם כשהייתי בתקופה לחוצה מאד. לא שווה כלום. למה? כי זאת שינה שלא נהנים ממנה. אתה קם אחרי 8 שעות כאילו לפני דקה שכבת לישון.

קנאביס הכי טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא ממליץ על קפה למרות שגם עלי יש לו לפעמים השפעה מרדימה.

מעט אלכוהול יעזור יותר, דברים בסגנון של כוס יין, כוסית ברנדי וכו ידועים בהשפעה מרדימה, החסרון שלהם שהם משתנים, וסיכוי גבוה שתתעורר עם צורך לשירותים.

לא חושב שצריך לפחד מכדורי מרשם כל עוד משתמשים בהם בצורה מושכלת ומבינים את הבעיות שהם גוררים. בתקופות של חוסר שינה אני משתמש בבונדורמין, אבל לעולם לא יותר מפעמיים בשבוע ועם הפרש לפחות של לילה אחד ביניהם ,ובכל פעם כמות של רבע עד חצי כדור בלבד. בצורה כזו עוקפים את בעיית ההתמכרות ומונעים תופעות לוואי.

הכדור הזה מרדים בצורה מהירה ומופלאה (20 דקות עד לתחילת ההשפעה), אני מתעורר רענן מפוקס, ועם הרבה אנרגיה ביום שאחרי.

אבל גיליתי שאם אני לוקח אותו יותר מיומיים רצוף אני הופך להיות הרבה יותר עצבני ורגיז ביום שאחרי. לכן כמו שכתבתי לא יותר מפעמים בשבוע ולא שתי לילות רצוף.

קנאביס לא יצא לי לנסות, וכדורי שינה ללא מרשם לא אפקטיביים מהניסיון שלי.

פורסם

גם אני מצטרף להמלצה על קנאביס

אומנם זה לא זול אבל זה הכי יעיל לפי דעתי.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם (נערך)

אני הייתי משתמש בכדור סטילנוקס גם חצי כדור של

10 מ''ג ועבד מצויין עדיף ליטול על בטן ריקה כ 20/30

דק' לפני השינה.קצת קשה להיגמל ממנו.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

אלכוהול - בהתחלה יש לו השפעה מרדימה. בהמשך הוא דווקא גורם לערנות...

כדורי שינה ללא מרשם - האם יש בכלל דבר כזה ?

"כדורי שינה" טבעיים - קח בחשבון שאם היה בזה משהו (מעבר לאמונה ומחשבה שזה עובד בלי תופעות לוואי) - אז חברות התרופות היו משתמשות בזה. אינך יודע אם עובד, ויותר חשוב - אינך יודע מה השפעות הלוואי (בסופו של דבר אלו חומרים כימיים, שבניגוד לתרופות קונוונציונאליות - המינון שלהן לא קבוע ואין מעקב רציני אחר השפעה ותופעות לוואי). המעקב היחיד שיש - זה בשורת הרווח ליצרנים/ מפיצים...

 

שורה תחתונה - מחפש משהו בטוח שגם יעבוד ? תפנה לרופא המשפחה שלך שייתן לך כדורי שינה במרשם.

אם זה משהו שנמשך הרבה זמן (בעיה כרונית) - תבקש הפנייה למעבדת שינה.

פורסם

מצטרף להמלצה על קנאביס. תרופת פלא בתחום השינה. אף פעם לא ישנתי טוב (לקח לי שעות להרדם) עד שהכרתי את השאכטה של הלילה. מאז אני ישן כמו תינוק ומעבר לכך, גם אם אני לא מעשן, המוח שלי כבר התרגל ואני עדין ישן כמו תינוק...

פורסם

אני מכיר מישהי מחו"ל שלוקחת קנאביס במרשם כדי לעזור לה לישון.

לדבריה מה שהיא לוקחת (עם סיגריה אלקטרונית) לא ממסטל, רק עוזר לה להרדם ולישון לילות רציפים, אבל זה מרשם ספיציפי של קנאביס מסויים שזו ההשפעה שלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רגע,אם יש לי בעיות שינה כרוניות אני יכול לקבל מרשם לקנביס

מהרופא? מעניין מאיין כל הממליצים משיגים את הקנביס,איפה

קונים ואם זה כבר חוקי בארץ?


×
×
  • תוכן חדש...