Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף להמלצה על מלטונין. לא ממכר, לא יוצר תופעות לוואי. זה הורמון השינה שהגוף מפריש.

 

בכל העולם כדורי מלטונין נמכרים כתוספי תזונה ללא מרשם. בארה"ב תוכל למצוא אותם ברשתות הפארם כמוצר קופה, ליד הקופות.

בארה"ב גם נמכר במארזי "מגה" עם מאות כדורים.

 

ישראל היא מהמדינות הבודדות בעולם שמלטונין מצריך מרשם רופא ואין לזה קשר למסוכן או לו. כמו הרבה תרופות אחרות יש לובי ולחצים חזקים מאוד של חברות התרופות כדי להשאיר תרופות כאלה תחת הגדרת "מרשם" ולהעשיר את קופות יצרנית התרופות שהיא היחידה במותר לה למכור את התרופה בישראל.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתקופות של חוסר שינה אני משתמש בבונדורמין

 

שלב הבא זה להזריק הרואין.

 

בונדורמין היא תרופה מאוד מסוכנת, אני זוכר שסבתא שלי, לפני שנפטרה, הגיעה למצב שפשוט לא הייתה נרדמת בלי זה.

 

הודות להיפוכונדריה שלה, ולרופאים סובייטים, שהעדיפו לרשום תרופות העיקר כדי שיעזבו אותם בשקט, היא הייתה חייבת כדורים בשביל כל דבר.

 

עצה שלי לפות"ש - תרופות זה מוצא אחרון. נסה לעשות הליכות לפני שינה/לשתות חלב חם/לשבת מול מחשב/סמארטפון עד שאתה נרדם, כדי לעייף את עצמך בכח/תעבוד בעבודה פיזית, העיקר לא להתקרב לרעה חולה הזו בשם כדורי שינה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

+1 להמלצת ההימנעות מקלונקס והמשפחה. לא רק שיש מיליון תופעות לוואי, השינה שזה גורם לה (שהיא גם די תופעת לוואי) לא מרעננת. קמים עם הרגשה מגעילה לחלוטין ואח"כ במהלך היום נשארים לא מפוקסים לחלוטין.

פורסם

זה תלוי במינון נידמה לי שהוא כתב שהוא נוטל או נטל בצורה

מאד מבוקרת ואחראית ואם זה לתקופה מוגבלת לחוצה יש יכול

להיות לעזר כמובן שעדיף בלי אבל לא תמעד זה ניתן,כמוני בדיוק

שהשתמשתי בכדור סטילנוקס במשך תקופות. תמיד הקפדתי לקחת

מרס. 5 מ''ג שזה חצי כדור ולרוב כמו שהוא ציין לא יום אחר יום,למעט

מילואים למשל שהייתי בתנאי שדה הייתי חייב על בסיס יומי אחרת לא הייתי

נרדם,

בקיצור,עדיף כמובן לא לקחת אבל אם כן אז באופן מבוקר ואחראי,

הנה היום אני כבר כמה חוד' ללא כדור וללא חצי כדור אז האופן המבוקר אכן

הוכיח את עצמו.

פורסם
כמו שציינתי, אני לא מתכוון לקחת כדורים שדורשים מרשם, אני צעיר מדי בשביל להתמכר מעכשיו :)

מרשם אתה לא רוצה

תרופה טבע- לא יעיל

פעילות גופנית וכו' אין לך זמן

שרביט הקסם אולי יתאים לך,או ללכת לקברי צדיקים

(יש כאלה שמאמינים בזה,לך תדע)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ניסית דברים כמו רעשי רקע או מנגינות מרדימות, לפני שהחלטת להתעסק עם כדורים? למשל האתר הזה עושה לך רעש לבן לפי דברים שאתה בוחר וזה עוזר למחוק מחשבות שרצות בראש כשמנסים לישון. יש ביוטיוב כל מיני "מהפנטים" ושטויות כאלה שמדברים בלחש וזה עוזר להרגע ולהירדם, שווה לנסות גם.

בחדר שאתה ישן בו, תקפיד יהיה חשוך לגמרי. שלא יהיו מסכים דולקים בכלל ואור. גם הרעש שהמחשב עושה מזיק לרעה על השינה.

שים את הסמארטפון ליד המיטה עם אזניות ותהפוך את המסך.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לי היה ניסיון טוב עם "טונייט".

הייתה לי תקופה באחת העבודות, שלא הייתי מצליח להרדם בגלל הלחץ.

ועד שכבר הייתי מצליח, כל רחש הכי קטן היה מעיר אותי ואז כבר לא הייתי מצליח לחזור לישון.

 

מה שכן, לפעמים הייתי מתעורר עם כאב ראש קל ותחושה של "ערפל". קצת מטושטש.

זה היה עובר אחרי כחצי שעה מרגע היקיצה.

 

השתדלתי לא לקחת את זה רצוף ובכללי לנסות להמנע ככל שניתן.

 

כמו שכמה כבר המליצו, פעילות גופנית קבועה (לא בסמוך לשעת השינה!).

חושך מוחלט בחדר השינה ולהשתדל לישון במקום מבודד מרעשים.

 

לילה טוב.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
לי היה ניסיון טוב עם "טונייט".

הייתה לי תקופה באחת העבודות, שלא הייתי מצליח להרדם בגלל הלחץ.

ועד שכבר הייתי מצליח, כל רחש הכי קטן היה מעיר אותי ואז כבר לא הייתי מצליח לחזור לישון.

 

מה שכן, לפעמים הייתי מתעורר עם כאב ראש קל ותחושה של "ערפל". קצת מטושטש.

זה היה עובר אחרי כחצי שעה מרגע היקיצה.

 

השתדלתי לא לקחת את זה רצוף ובכללי לנסות להמנע ככל שניתן.

 

כמו שכמה כבר המליצו, פעילות גופנית קבועה (לא בסמוך לשעת השינה!).

חושך מוחלט בחדר השינה ולהשתדל לישון במקום מבודד מרעשים.

 

לילה טוב.

גם הוא אנטיהיסטמין, מומלץ לא לגעת. רעשי רקע וזיבי של ביבי לא יעזרו אם הבעיה היא הורמונאלית. מחכה לתשובה של פות"ש

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

פחות בשר יותר ירוק

 

יוסי,

אני משתדל להימנע מבשר ירוק בכל צורה שהיא. אם הוא ירוק (בכל הגוונים) הוא מקולקל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
כמו שציינתי, אני לא מתכוון לקחת כדורים שדורשים מרשם, אני צעיר מדי בשביל להתמכר מעכשיו :)

אם אתה זקוק לזה לתקופה קצרה/ פתרון לבעיה זמנית - אין בעיה עם לקיחת כדורי שינה במרשם. בשימוש לתקופה קצרה (נניח 30 יום) - הסיכון להתמכרות מאוד נמוך, עד כדי זניח.

אם אתה זקוק לזה עקב בעיה כרונית - תפנה לרופא משפחה ותתייעץ איתו מה אפשר לעשות. במקרה כזה אני ממליץ לפנות למעבדת שינה. אולי יוכל לתת לך פתרונות נוספים.

 

קישור למידע על מכוני שינה באתרי קופ"ח כללית ומכבי.

 

http://hospitals.clalit.co.il/Hospitals/Rabin/he-il/DEPARTMENTS-INSTITUTES/Pulmonary/Pages/Pulmonary-Sleep-Lab.aspx

 

 

http://www.maccabi4u.co.il/8606-HE/Maccabi.aspx?TabId=8607_8610_8619


×
×
  • תוכן חדש...