Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חושב שבארץ אפשר.

מה שרציתי לאמר, בידיעותי המוגבלות, זה שקנאביס יש מכל מיני סוגים, וכשאתה קונה לא חוקי, אתתה לא תמיד יודע מה אתה מקבל ואיך זה פועל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איפה קונים ? אצל הדילר השכונתי.

מרשם קנאביס ניתן בעיקר לבעלי מחלות קשות (ולא, הפרעת שינה כרונית לא מקנה זכאות).

מה שכל הממליצים למיניהם שוכחים להזכיר (אולי מחוסר ידע או סתם משכחה) - לשימוש בקנאביס לאורך זמן יש השפעות לוואי (אני אישית הכרתי משתמשת, שלא למטרות רפואיות, שהשימוש בקנאביס גרם לה פגיעה בזיכרון).

 

http://www.myrights.co.il/%D7%A7%D7%A0%D7%90%D7%91%D7%99%D7%A1-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99/

פורסם

תודה לכולם על התגובות!

 

אבל ככה:

 

1. לא הולך לעשן קנאביס.

2. לא רוצה כדורים עם מרשם כי זה ממכר ותמיד יש תופעות לוואי כאלו או אחרות.

They are trying to ban me...

פורסם

באיזו שעה אתה שותה את הקפה האחרון לאותו יום? כל אחד מגיב לזה אחרת. כנ"ל עם קולה.

הפתרון הנפוץ זה להתחתן ולהוליד ילדים, אחרי כמה חודשים/שנים של מחסור כרוני בשינה אתה תצליח להירדם בעמידה :-P

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עם הצרות שעושה האשה והבלאגן של הילדים והבוס

המטורלל זה רק יחריף.

אם אתה רוצה חלופות למרשם,תנסה תזונה נכונה ובריאה,

פחות בשר יותר ירוק,פעילות גופנית,שעת מסודרות ליקיצה ושינה,

סדנת יוגה להפגת מתחים ויחסי מין לפני השינה.

פורסם (נערך)
באיזו שעה אתה שותה את הקפה האחרון לאותו יום? כל אחד מגיב לזה אחרת. כנ"ל עם קולה.

הפתרון הנפוץ זה להתחתן ולהוליד ילדים, אחרי כמה חודשים/שנים של מחסור כרוני בשינה אתה תצליח להירדם בעמידה :-P

 

אפשרות זולה יותר שתביא לאותן תוצאות רק בלי תופעות הלוואי של גירושין ומזונות - להתפלח לטירונות.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
באיזו שעה אתה שותה את הקפה האחרון לאותו יום? כל אחד מגיב לזה אחרת. כנ"ל עם קולה.

הפתרון הנפוץ זה להתחתן ולהוליד ילדים, אחרי כמה חודשים/שנים של מחסור כרוני בשינה אתה תצליח להירדם בעמידה :-P

 

קפאין משפיע עליי, הוא לא כזה מעורר אותי אם אני עייף אבל הוא נשאר הרבה זמן במערכת והוא מונע ממני שינה.

כשרק קיבלנו את המכונת נספרסו שתיתי את הקפסולה הכי חזקה בערב, לא ישנתי כל הלילה אבל למדתי את הלקח ולכן אני לא שותה קפאין אחרי 6 בערב, ואפילו משתדל שזה יהיה באזור 4.

הלכתי במיוחד וקניתי קפה ללא קפאין בשביל הנס של הערב :)

 

עם הצרות שעושה האשה והבלאגן של הילדים והבוס

המטורלל זה רק יחריף.

אם אתה רוצה חלופות למרשם,תנסה תזונה נכונה ובריאה,

פחות בשר יותר ירוק,פעילות גופנית,שעת מסודרות ליקיצה ושינה,

סדנת יוגה להפגת מתחים ויחסי מין לפני השינה.

 

רוב מה שציינת פה דורש זמן, ואת זה אין לי, במיוחד בסמסטר הזה.

לגבי תזונה- זה לא שאני אוכל לא בריא, אבל יש לאן לשאוף.

אני תמיד אוכל בבוקר, ממש אחרי שאני מתעורר, שאר הארוחות שלי יחסית מסודרות.

הבעיה היא שזה בעיקר לחם או סוג אחר של בצק, חוץ מבבוקר.

They are trying to ban me...

פורסם

לפני שאתה רץ לכדורי שינה תנסה כדור שהוא בעצם הורמון שיש לך כבר שמעודד שינה - מלטונין. יכול לעזור וזה לא ממכר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מסכי המחשב והסלולרי ידועים כגורמים להפרעות שינה.

 

אני משתמש בקלונקס, אבל זה לבעיה נפרדת לחלוטין.

 

התקנה של התוכנה הזאת:

https://justgetflux.com/

שיפרה לי את איכות השינה בקצת.

 

אני לא משתמש בסמרטפון, אבל אני חושב שאפשר להתקין משהו דומה גם לסלולרי.

פורסם (נערך)
לפני שאתה רץ לכדורי שינה תנסה כדור שהוא בעצם הורמון שיש לך כבר שמעודד שינה - מלטונין. יכול לעזור וזה לא ממכר

זה גם כדור במרשם, תרופה שנקראת סירקדין ושאר חברים - מלטונין בשחרור ממושך. לא לוקחים הורמונים בלי רופא! לא מתעסקים עם מאזן הורמונלי בגוף בלי רופא!

ההגבלה היא שעם הכדור אתה חייב (!) לישון 8 שעות לפחות, אחרת אתה עלול לסבול מתופעות לוואי מאוד לא נעימות.

קבוצה נוספת היא ואבן, בונדרמין ואלו - שמות שאולי שמעתם. גם רק במרשם רופא.

למי שציין קלונקס - זו תרופה נגד חרדות בעיקר. העייפות שהיא יוצרת [לא אצל כולם] תופעת לוואי בלבד. זו גם תופעה של ציפרלקס למשל ועוד תרופות מרשם שמעכבות ספיגה חוזרת של סרטונין.

 

אני לא רופא.

אני כן סובל מאינסומניה מגיל קטן.

תרופות אני לא לוקח.

שמועה אומרת שדברים אחרים שהוצעו פה עוזרים מעט [אבל עוזרים] ועולים יותר מתרופות.

 

מניסיוני כאדם שלא יכול להירדם גם אחרי ריצת מרתון [לא באמת, אני עגלה], אין משהו יעיל כמו תרופות שינה. מצד שני יש להן תופעות לוואי לא נעימות ולא הייתי נכנס לזה.

אני כן ממליץ לך לגשת לאבחנה כדי לבדוק אם הבעיה שלך פסיכולוגית או פיסיקלית.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

https://www.vitamin4less.co.il/shop/scripts/prodList.asp?idCategory=2460

ניקו נראה לי שאתה צריך לעדכן אותם שהם עוברים על החוק ומוכרים תרופת מרשם OTC. מלטונין זה אחד הדברים העדינים שאתה יכול לקחת ו3 מ"ג שווה ערך לתגובה הטבעית של הגוף שלך לחלב וחושך. ממש לא "התעסקות בהורמונים"

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

אתה מכיר משהו אחר? אשמח אם תתקן.

לי יש מיגרנות בגלל האינסומניה, וכששאלתי על כדורים אמרו לי שיש כדור שסוגר את שתי הפינות - סירקדין, שזה מלטונין בשחרור ממושך. אין אפשרות לרכוש מלטונין ללא מרשם.

תכל'ס? גם אם הייתה אפשרות, לא הייתי משחק עם מאזן הורמונים בגוף שלי בלי לכל הפחות להתייעץ עם רופא.

 

גם רבע מיליגרם זה "להתעסק".

 

מתוך האתר של כללית:

האם ניתן ליטול מלטונין באופן מלאכותי?

 

לפני מספר שנים פותח בישראל תכשיר מלטונין בשחרור מבוקר, סירקדין, שנמכר עם מרשם רופא בלבד לטיפול במבוגרים מעל גיל 55 הסובלים מבעיות שינה. סירקדין מכיל שני מיליגרם של מלטונין המופרש בצורה מבוקרת ומחקה את הפרשת המלטונין המיוצר ומופרש במוח.

 

גם פה במה שמודגש ממש בהתחלה:

http://www.migrena101.com/2012/09/286

 

אגב, כאחד שעד לא מזמן עבד בתחום. ברגע שאתה מגדיר משהו כתוסף מזון אתה מוריד מעצמך הרבה הגבלים. אולי זה מה שעשה אתר ה"ויטמינים" שצירפת.

כאמור, אולי גם משהו השתנה וזה לא מצריך מרשם כיום, לא פוסל שאתה צודק.

רק ממליץ, בכל מקרה קודם להתייעץ עם רופא.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זה כמו שתגיד שרבע מיליגרם טסטסטורון רפואי זה להתעסק. בפועל המשמעות היא 0 בשני המקרים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...