Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחלה מחיר ל B&D . יוצא כ 930 שח עד הבית.

באתי להמליץ על ה Makita DHP459RTJ כ 1400 שח עם 2 סוללות 5AH מנוע ברשלס.

הסט הקבוע שלי https://goo.gl/XEcziL יוצא קצת יותר מ 1000 שח.

למה לא זה?

http://m.ebay.com/itm/New-Milwaukee-M18-Compact-Brushless-Drill-and-Impact-Combo-Kit-2798-22CT-NIB-/222568587443?epid=1039796281&hash=item33d21f20b3%3Ag%3A7jsAAOSwWxNYpfPj&_trkparms=pageci%253Aa705f7e2-6327-11e7-a034-74dbd1809b7e%257Cparentrq%253A1da24a5a15d0a86c0cb2d254ffed0903%257Ciid%253A1

המקיטה טוב יותר? כולל מסים ומשלוח יוצא אותו הדבר בערך

 

Sent from my D6503 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אחרי מס ומשלוח יוצא כמו המקיטה. השאלה מה מהם טוב יותר.

 

Sent from my D6503 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אמאזון מסיבה לא ברורה חסמו אותי.

עכשיו, הם רוצים כל מיני הוכחות בפקס לארה"ב..

הטריק של יוזר חדש לא עוזר כאן, הם עולים עליך מהר מאוד...

 

הנה "ההרפתקאה" הזו כוללת גם בטרייה.

השאלה איך המחיר.

 

http://www.ebay.com/itm/Black-Decker-Matrix-BDCDMT120-20V-Li-Ion-3-8-Cordless-Drill-Driver-/122519698647?epid=215592419&

hash=item1c86be3cd7:g:CicAAOSwGJlZKpYF

 

עריכה:

אני מוותר על הרפתקאות, אנסה להשתמש בחשבון Amazon של מישהו אחר.

פורסם

שתי סיבות למה במקיטה מהקישור של איל

1. המטען הוא כבר 220 ומתאים לשקע הישראלי. חוסך את ההסבה או ממיר מתח בעלות של כ 200 שח

2. האחריות של אמאזון. המוכר באיביי האחריות לא מחזיקה מעבר למועד המסירה. באמאזון המחיר כולל אחריות שלהם לשנה לכל תקלה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אגב מחר prime day באמאזון. נקווה שיהיו מבצעים טובים על כלי עבודה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
לא ייאמן שנמכר בחו"ל יותר זול מהארץ !!!!

 

זה לא סתם נמכר בחו"ל זול יותר מאשר כאן.

זה המחיר הזול ביותר שהיה בפער משמעותי.

פורסם
לא ייאמן שנמכר בחו"ל יותר זול מהארץ !!!!

למה לא יאמן? עלויות השילוח בטלות בשישים מול ההבדלים בגודל השוק הפוטנציאלי.

 

סתם כדי להכניס לפרופורציה - בישראל יש משהו כמו 7 מיליון תושבים, בגרמניה 82 מיליון.

 

עדיין יש שאלות, או שאתה מצפה מהיצרן למכור בהפסד משיקולי ציונות?

פורסם

ידוע לך שזה חברה ישראלית שיושבת בראשל"צ, כן ?

אז בישראל הם מפסידים, לגרמניה הם משלמים גם עלויות שילוח (גם אם זה שקל) והם מרוויחים ?

פורסם
ידוע לך שזה חברה ישראלית שיושבת בראשל"צ, כן ?

אז בישראל הם מפסידים, לגרמניה הם משלמים גם עלויות שילוח (גם אם זה שקל) והם מרוויחים ?

מפתיע. חשבתי שזה מוצר של מוטורולה שמשווק בישראל ע"י הייסנס בצורה כלשהי. משעשע שזה הפוך.

אגב, לא שולחים מישראל לגרמניה, מן הסתם יוצא לשם ישירות מקבלן הייצור בסין.

פורסם

אם מילקי, קוטג' ומקופלת - שמיוצרים בישראל! - זולים יותר בחו"ל, מה לנו כי נלין על מוצרי אלקטרוניקה שמיוצרים בסין ורק הפיתוח (במקרה הטוב) נעשה בארץ?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

חברים עם Prime באמזון, מתחיל היום ב 22:00 (והתחיל כבר באירופה) ימי מבצעים גדולים לחברי הפריים.

אני אשמח שתשתפו פה מחירים והנחות, אני מבין שפריים לחודש בחינם, אין גם דמי הרשמה כלשהם? משמע אם אני נרשם היום ומבטל בעוד שבוע לא אחוייב בכלום ?

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...