Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצה למצלמת GoPro טובה במבצע? רצוי גם עם אפשרות לרכוש סט אביזרים בסיסי (מקל סלפי, תושבת או שתיים לגוף וכדומה).

 

המצלמה מיועדת בעיקר לטיולים וטרקים, לכן חשובה עמידות, חיי סוללה טובים ואכות תמונה/וידאו מעולה (אם אפשר גם משקל נמוך ועמידות למים אז מה טוב).

פורסם
על איזה סט מבין השלוש האחרונות היית ממליץ? המחירים של כולן דיי מצחיקים, חוץ מהמייזו שקצת יקרות יותר.

 

איכות הסאונד של המייזו היא פח זבל בלשון המעטה.

אני שומע בהן רק פודקסטים. אם אני מתחיל לשמוע איתן מוסיקה עולה בי חלחלה.

בביקורות הן עולות על השתיים האחרות, כך שאני מפחד לחשוב איזה מציאות הסינים בישלו שם.

אני יכול לומר לזכות המייזו שיש להן חיי סוללה לא רעים בכלל לקטגוריה ולמחיר.

יום טוב גם לך

פורסם

המקאו פח אשפה, נהרסו לי אחרי חודשיים של שימוש והסאונד בהן לא משהו, בנוסף הסוללה נגמרת די מהר, שעתיים וחצי גג.

לא יודע על מה ההמלצות.

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש את המוצרים הבאים:

1. מתאמים איכותיים לכבל הטענה מ- MICRO USB ל- TPYE C

2. דיבורית איכותית לרכב (ללא התקנה מקומית וללא קדיחת חורים)

3. משדר/מתאם BT איכותי ל- AUX.

פורסם

בנאור - קנה מתאמים של שיומי בעליאקספרס. עניין של דולר

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה קייס דומה מאוד ל-QCY.

בינתיים הזמנתי כמה מהאופציות האחרות, המחיר מצחיק אז ננסה, למה לא.

מקווה שאחד הסטים יתאים לי :)

 

תודה !

!AWDSOME

פורסם
כן, קראתי.

 

יש דגם אחר שאתה ממליץ עליו?

 

היו לי לפני Bluedio סיניות וזולות לפני המקאו, הסוללה הייתה סבירה (שעתיים+-), מספיק לאימון.

הסאונד היה אחלה, לא עשו בעיות וישבו טוב באוזן.

הזמנתי עכשיו שוב דגם יותר מתקדם (כנראה רק בעיצוב, לא יודע מה כבר יש להם להתקדם).

בכל אופן אם אתה רוצה אוזניות סטייל ביטס יש להם דגם שנקרא T2S שלפי מה שהבנתי הסאונד בו מעולה ברמה של ביטס והסוללה מספיקה ל-7 שעות.

אני מעדיף IN-EAR.

×
×
  • תוכן חדש...