Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל כתב כמה פעמים שזה לא נותן בהתחלה (אל תשכח לסמן את אמאזון כמוכר),אבל זה כן נותן בהמשך\לקראת סוף ההזמנה.

 

סוג של באג באמאזון,בהמון מוצרים.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ניסיתי , לא מצליח .

זה באמאזון איטליה אם זה משנה .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם (נערך)

חכה לו שיגיב כאן (או תציק לו בקבוצת טלגרם),בטוח יש לו לינק תקין :)

 

עריכה - זה לינק מקבוצת רכישות בפייסבוק

 

תלחץ עליו ורד לקניה,תלחץ שם,אמור להיות שם גם קישור איטלקי אבל תקין (פורסם שלשום,מאמין שעוד עובד)

 

https://zuzu.deals/samsung-galaxy-s8-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-2275%D7%A9%D7%97-%D7%91%D7%9E%D7%A7/

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מי שמחפש מכונת תספורת מקצועית - יש מבצע על מכונת התספורת של רמינגטון! המחיר הנמוך אי פעם לפי הגמל.

https://www.amazon.co.uk/Remington-HC4250-Quick-Hair-Clipper/dp/B012F8MS9A

 

יוצא 30.69 פאונד עד הבית שהם כ-138 ש"ח בהמרה ישירה.

 

אישית יש לי את המכונה והיא מדהימה. אני מספר את אבא שלי באופן אישי והיא הכי טובה שהייתה לי עד כה.

מספר אותו על שיער יבש, לא נתקעת ולא בקצת. מומלצת.

 

 

[ATTACH=CONFIG]489804[/ATTACH]

 

שכנעת אותי, רכשתי אתמול כזו, אמנם לא ב140 אלא ב180 אבל יאללה עדיין מחיר פצצה!

 

עד היום כבר כמעט 6 שנים אני מסתפר לבד עם הפאנסוניק הפשוטות של ה100 שקל שעושות אחלה עבודה וכל 3 שנים מחליף...

עכשיו זה ה3 שנים, ננסה משהו חדש :)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אתמול אבא שלי סיפר אותי איתה, והיה לי המון שיער.. וגם זקן...

לא התאמצה בכלל. הורידה הכל על יבש. פשוט תענוג של מכונה. שווה כל שקל!

יש גם נרתיק לשים אותה עם מספר או כמה מספרים.

אני אישית קניתי אותה ב160 שקלים במבצע הקודם.

תתחדשו!

פורסם

אני באמת צריך אחת חדשה לזקן. אני משתמש במכונה כבר כמה שנים והיא מתחילה לתלוש לי שיערות מהזקן כשיש הרבה שיערות.

אבל וואו הצורה של הרמינגטון הזו מוזרה אני לא בטוח אם זה נוח. במיוחד עם ראש כזה רחב.

יש המלצות נוספות ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

היא לא מיועדת לזקן, אבל היה לי זקן די ארוך (חודשיים וחצי) אז הורדתי אותו עם המכונה

היא לא מגלחת או משהו כזה. פשוט הקלה עלי להוריד את כל הזקן לפני שהתגלחתי ברגיל עם סכין.

 

איזו מכונה יש לך עכשיו?

 

ראיתי שיש לא מעט מבצעים על הפיליפס לזקן, עם ה3 ראשים. כל מיני דגמים.

פורסם

3 ראשים ? אני לא רוצה מכונת גילוח. אני רק מקצץ.

כרגע אני עם אחת ממש פשוטה שקניתי עוד כשהייתי חייל חובה חסר מזומנים. panasonic er131

עשתה עבודתה נאמנה כבר כ-5 שנים אפילו סיפרתי איתה אנשים. עכשיו כבר לאט לאט מאבדת מיכולותיה.

בד"כ הייתי מקצץ על 3 מ"מ כי זה מה שהיה סביר אצלה. הייתי שמח כמובן אם היו לי עוד אופציות קרובות.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
3 ראשים ? אני לא רוצה מכונת גילוח. אני רק מקצץ.

כרגע אני עם אחת ממש פשוטה שקניתי עוד כשהייתי חייל חובה חסר מזומנים. panasonic er131

עשתה עבודתה נאמנה כבר כ-5 שנים אפילו סיפרתי איתה אנשים. עכשיו כבר לאט לאט מאבדת מיכולותיה.

בד"כ הייתי מקצץ על 3 מ"מ כי זה מה שהיה סביר אצלה. הייתי שמח כמובן אם היו לי עוד אופציות קרובות.

 

אחרי ניסיון עם כל מיני מכונות, חלקן הומלצו כאן, אני מחכה למחיר על 80gp של פאנאסוניק או על הישנה יותר er1611. לפי כולם, וגם הספרים, זו המכונה הכי טובה.

 

בינתיים אין דילים באמזון מאז הבלאקפריידי ואני קרוב לרכוש בארץ וזהו.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אחרי ניסיון עם כל מיני מכונות, חלקן הומלצו כאן, אני מחכה למחיר על 80gp של פאנאסוניק או על הישנה יותר er1611. לפי כולם, וגם הספרים, זו המכונה הכי טובה.

 

בינתיים אין דילים באמזון מאז הבלאקפריידי ואני קרוב לרכוש בארץ וזהו.

 

בן

מה המחיר בארץ? האם יש הבדל בין ארצות הייצור של המכונות, ספר אחד אמר לי בזמנו שיש מכונות מיפן הרבה יותר איכותיות ובגלל זה המחיר גבוה מאלה שיוצרו בסין ושם איכות ההרכבה נחותה יותר.

פורסם

^^^

כרגע אין ממש הבדל במחיר בהתבסס על זאפ לאמזון גרמניה.

 

וכן, המכונה הזו אמורה להיות מיוצרת ביפן.

 

מדובר על 550-600 שח

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מזה זה.. במקומך מחזיר להם את החבילה. אתה התכוננת נפשית ל29.06 עד 02.07. לא לפני.

נראה לי הם למדו משירות טכנאי של טורנדו.. חח :lol:

 

תתחדש!

×
×
  • תוכן חדש...