Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש בדיוק מקום אחד שמוכר סוללה באמת מקורית ולא קקמייקה של איביי

 

http://www.spareslg.com/gb/bateria-original-telemovel-lg-d820-nexus-5-eac62078701.html

 

ניסיתי להזמין מהאתר שבקישור שסיפקת. אך לאחר כ10 דקות. קיבלתי הודעת ביטול מהסיבה שמה1 לאפריל הם לא שולחים משלוחים שמכילים סוללות ליתיום על גבי מטוסים ליעדים מחוץ לאירופה. יש אתר אחר דרכו ניתן להזמין?

פורסם
ניסיתי להזמין מהאתר שבקישור שסיפקת. אך לאחר כ10 דקות. קיבלתי הודעת ביטול מהסיבה שמה1 לאפריל הם לא שולחים משלוחים שמכילים סוללות ליתיום על גבי מטוסים ליעדים מחוץ לאירופה. יש אתר אחר דרכו ניתן להזמין?

 

תהנה

https://goo.gl/RpGrDj

פורסם

תודה על הקישור. איך ניתן להיות בטוח שמדובר בסוללה מקורית? כי כמו שקוף שלג רשם שרוב הסוללות הנמכרות בebay אינן מקוריות.

פורסם

כתוב מקרוית + צילום של LG .כלומר על התווית שעל הסוללה.

באייבי אסור למכור זיופים.

אם תוכיח אחרת המוצר יישאר אצלך המוכר ייחסם וכספך יוחזר.

פורסם

שמע, יש רמה גבוהה של זיופים היום, קשה לדעת בוודאות אלא אם זה ישירות ממשווק מכובד.

 

אתמול הטלפון של אישתי התחיל לטחון את הסוללה בקצב לא שפוי (70٪ בשעה), מסתבר שהסוללה התנפחה ממש - הסוללה נקנתה באיביי מאנגליה, עלתה איזה 120 ש"ח ותפקדה טוב מאד במשך 8 חודשים. לא אדע אם הסוללה מקורית או שהטלפון דפוק. מה שבטוח, 8 חודשים אחרי הרכישה, לאיביי כבר לא ממש אכפת.

פורסם
שמע, יש רמה גבוהה של זיופים היום, קשה לדעת בוודאות אלא אם זה ישירות ממשווק מכובד.

 

אתמול הטלפון של אישתי התחיל לטחון את הסוללה בקצב לא שפוי (70٪ בשעה), מסתבר שהסוללה התנפחה ממש - הסוללה נקנתה באיביי מאנגליה, עלתה איזה 120 ש"ח ותפקדה טוב מאד במשך 8 חודשים. לא אדע אם הסוללה מקורית או שהטלפון דפוק. מה שבטוח, 8 חודשים אחרי הרכישה, לאיביי כבר לא ממש אכפת.

 

תפנה למוכר ובדוק את מדיניות האחריות שלו.

פורסם

מחפש מכשיר מעקב עם GPS.

רוצה להחביא אותו בRZR (כמו באגי) למקרה של גניבה.

צריך להיות חסין מים ואבק ושתהיה לו סוללה כי אני לא רוצה לחבר אותו למצבר.

 

הבנתי שצריך לשים לו SIM כדי שיוכל להתריע ישירות לפלאפון במקרה של גניבה.

They are trying to ban me...

פורסם

מישהו כאן משתמש ב-Logitech MX Master ויכול להמליץ האם כדאי לרכוש את הגרסא הראשונה בכ-250 ש״ח או את הגרסא השנייה והחדשה בכ-470 ש״ח?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

×
×
  • תוכן חדש...