Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחד הבנים שלי MX518 שהתקלקל. כבל USB הוחלף (פחות מ-10 ש"ח באיביי), וכעת ממתין לסנדלים שיכסו את הברגים (בסביבות 15-20 ש"ח באיביי).

 

אם מישהו מעוניין בתיקון הזה יש לשים לב שיש שתי גרסאות עם סנדלים שונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגרסה השניה - לא. נאלצתי להסיר אותו על מנת להגיע לברגים כדי לפתוח את העכבר, ועכשיו אני ממתין לפדים חדשים. בתקוה שיעברו את המשוכה הקרויה דואר ישראל.

 

פעולת ההחלפה היתה פשוטה מאד, הטריק הקטה היה צורך להעביר נכון את הכבל מהמחבר שנמצא באחורי העכבר מתחת ללוח המודפס עד היציאה בקדמת העכבר. לצורך זה הייתי צריך לשחרר את הלוח המודפס. פעם שהכבל עבר המארז נסגר בקלות.

 

אם יש לך גומי דביק הזמן גומי חדש. אם מדובר בגרסה הראושנה של ה-518 תוכל לרכוש אותו בחפיסות של כמה פדים (לפעמים קרוי ski) בפרוטות. אם בגרסה היותר חדשה מדובר ב-3 פדים בערכה, ובד"כ הערכה מכילה 1-2 סטים וקצת יותר יקרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הגיעו האוזניות מאמאזון - סה"כ 12 יום מרגע ההזמנה, ו 8 ימים לפני התחזית של אמאזון להגעה.

מה מי מו?

פרט בבקשה.

פורסם
לאחד הבנים שלי MX518 שהתקלקל. כבל USB הוחלף (פחות מ-10 ש"ח באיביי), וכעת ממתין לסנדלים שיכסו את הברגים (בסביבות 15-20 ש"ח באיביי).

 

אם מישהו מעוניין בתיקון הזה יש לשים לב שיש שתי גרסאות עם סנדלים שונים.

 

הלכו לי כבר 3 עכברים כאלה בגלל הכבל הנ"ל, בפעם האחרונה שקלתי לתקן אבל התחיל לנזול מתוך העכבר סוג של שמן.

חבל דווקא עכברים מעולים מהטובים שיש, ונוחים.

 

לגבי הגומי הוא נהיה דביק ומתקלף אחרי חצי שנה - שנה.

Opel Adam S 2017

פורסם
לאחד הבנים שלי MX518 שהתקלקל. כבל USB הוחלף (פחות מ-10 ש"ח באיביי), וכעת ממתין לסנדלים שיכסו את הברגים (בסביבות 15-20 ש"ח באיביי).

 

אם מישהו מעוניין בתיקון הזה יש לשים לב שיש שתי גרסאות עם סנדלים שונים.

ביצעתי את התיקון הזה, יצא מצוין, העכבר הזה מסרב למות.

Miata ND2

 

פורסם

אצלי מת אחד והוחלף באחריות לגרסה המשופרת עם הפדים הגדולים מאז אחי השאיל אותו באופן קבוע.

היום אני פחות מתעניין בגיימינג ומעדיף אלחוטי, רק שהגלגל יעשה קליקים כמו עכבר קלאסי ולא ירוץ חופשי.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם

^^^

אין איזו מגבלה בעת האחרונה על משלוח סוללות בדואר אויר?

 

זו הסוללה המומלצת שלהם?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...