Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, אנשים העידו שהזמינו וקיבלו והכל תקין.

 

וכן, היא המקורית והמומלצת.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

^^^

תודה.

 

בטלגרם עלתה גם האופציה הזו

 

http://m.gearbest.com/power-banks/pp_623795.html

 

אומנם 10$ יותר אבל עם qc3 ודגם די חדש. גם החברה בסהכ סבבה.

 

יש טעם או שאפשר להסתפק בשיומי?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
הזמנתי סוללת גיבוי 10,000 MAH של שיומי ב18 דולר!

http://www.gearbest.com/power-banks/pp_492338.html?lkid=10833727

קוד קופון:

GBMBP

 

יש גם באיביי במחיר דומה ממוכר אמין

 

http://www.ebay.com/itm/Original-Xiaomi-Power-Bank-10000mAh-Portable-External-Battery-Powerbank-Charger-/322505735033?hash=item4b16d6fb79:g:1TcAAOSwol5Y24HF

Opel Adam S 2017

פורסם
יש המלצה לכפפות נהיגה דקות?

לבסוף הוזמנו כאלה:

https://www.riparomoto.com/product-page/riparo-leather-half-mesh-driving-gloves-black

 

* מצאתי DVR קטנה ושנראית איכותית, אבל המחיר יוצא (עם חברת שילוח חיצונית) כ-500 שקלים:

https://www.riparomoto.com/product-page/riparo-leather-half-mesh-driving-gloves-black

 

יש למישהו רעיון איך להוזיל את זה?

פורסם

רבותי. לפני 100 שנה, כאשר ההגה היה מעץ היה צורך בכפפות נהיגה כדי שהגה בלי תגבור לא יחליק בידיים. היום, בעידן הגאים מתוגברים ומצופים עור כדי שלא יחליקו זה פוזה מצחיקה ומיותרת.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

החברה מהפורום של הדייטלינג יחלקו עליך.

זה גם שומר על ההגה והידיות נקי יותר. ובלי סימנים

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
החברה מהפורום של הדייטלינג יחלקו עליך.

זה גם שומר על ההגה והידיות נקי יותר. ובלי סימנים

בבעיות נפשיות צריך לטפל בכפפות של משי

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
רבותי. לפני 100 שנה, כאשר ההגה היה מעץ היה צורך בכפפות נהיגה כדי שהגה בלי תגבור לא יחליק בידיים. היום, בעידן הגאים מתוגברים ומצופים עור כדי שלא יחליקו זה פוזה מצחיקה ומיותרת.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

כשהיה ציפוי עור, בנהיגה אינטנסיבית הידיים הזיעו והחליקו.

ציפיתי עכשיו באלקנטרה, שהיא די יקרה, ונאמר לי שבשביל לשמור עליה רצוי לנהוג עם כפפות.

אני לא אומר שאסע עם כפפות כל הזמן ודי מתפדח מכך באמת, אבל כשיש חשק ללחוץ אלבש אותן.

פורסם

מחפש אופה לחם בייתי, עם אופציות לתוכניות מגוונות וכיכר של 750 בערך. רכישה מחו"ל בהחלט אפשרית...

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לעזאזל הפורום הזה...

 

פלייסטיישן 4 פרו, מאמזון (או כל אתר אמין עם שירות שליחים אמין) בבקשה.

 

לחילופין, אם מישהו מכיר חנות זולה בארה"ב גם טוב.

 

תודה רבה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

פעם כשהייתי צעיר ורך בשנים מצאתי כפפות נהיגה של סבא שלי_עור חום עם בד שזור לבן- קלאסי), כמובן שהרגשתי צורך עז לנהוג איתן למרות שהמכונית הראשונה הייתה ה סוויפט עתיקה. מרוב פוזה שכחתי לשים חגורה 100 מטרים מהבית עצרה אותי שןטרת ונתנה לי את הדו"ח. (עבירה יחידה מאז קבלת הרישיון). מאז הרומן הקצרצר שלי עם כפפות נהיגה נגמר.

 

 

בענעין אחר. יש בושם שאני מחפש למכרה thierry mugler angel rising star שמסתבר שהוא שונה לא רק בבקבוק מבושם הangel הרגיל

המחירים בארץ בשמיים אבל המוכרים המעטים שיש להם אץ הבושם ברחבי המרשתת לא שולחים לישראל (חומרים דליקים) האם יש למישהו פתרון?

עריכה אחרונה על ידי urich
פורסם

 

בענעין אחר. יש בושם שאני מחפש למכרה thierry mugler angel rising star שמסתבר שהוא שונה לא רק בבקבוק מבושם הangel הרגיל

המחירים בארץ בשמיים אבל המוכרים המעטים שיש להם אץ הבושם ברחבי המרשתת לא שולחים לישראל (חומרים דליקים) האם יש למישהו פתרון?

https://www.amazon.com/gp/product/B008LB8F5W/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ADV61SIH6R3WM

תבחר מוכר (יש 7) [h=3]Jewlzie[/h]נשלח לארץ

קובי

:-)

פורסם

 

פלייסטיישן 4 פרו, מאמזון (או כל אתר אמין עם שירות שליחים אמין) בבקשה.

 

סקרנת אותי,מה ההבדל בין הפרו לבין ה"רגיל" ?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הפרו "תומך 4K" ו HDR שינויים קלים בגזרת ה CPU וה GPU.

וכמובן שצריך מסך תואם לכל העסק.

אני הייתי ממתין לדור הבא שייצא בסוף השנה. אצל מיקרוסופט ה אקס בוקס X, סוני ה PS5 שם זמני.

×
×
  • תוכן חדש...