Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנחה מצוינת (20%) על אוזניות גיימינג G933 של לוג'יטק

 

https://www.amazon.com/gp/product/B0148NPJ78/

 

בארץ עולות כ-910 ש"ח וצפונה.

באמזון עם קוד קופון 20OFFE3 (או REDEEM דרך עמוד מוצר מתחת למחיר) זה יוצא 520 ש"ח עד הבית כולל הכל.

 

בעצם מקבלים $26.60 הנחה אמיתית על המוצר.

מיסים לוקחים $25 במקום כ-$20 וגם פה יש סיכוי לקבל החזר מס.

פורסם

הזמנתי ב-30.5 מאמאזון גרמניה מנקה קיטור Karcher SC3. היה כתוב שהמשלוח יצא ב-1.6. המשלוח טרם יצא והסטטוס הוא "Shipping will be done shortly" כבר חמישה ימים. יש ממה לחשוש?

פורסם
הזמנתי ב-30.5 מאמאזון גרמניה מנקה קיטור Karcher SC3. היה כתוב שהמשלוח יצא ב-1.6. המשלוח טרם יצא והסטטוס הוא "Shipping will be done shortly" כבר חמישה ימים. יש ממה לחשוש?

הכל טוב, תמתין

פורסם

הערכת הזמן היא 10-19 ביוני. אין לי מושג מה חברת השילוח, כי המשלוח לא יצא עדיין, אין שום מידע (או שאני מפספס משהו). אאל"ט אמאזון גרמניה משתמשים ב-DHL?

פורסם

אני הזמנתי מיקסר מאמזון צרפת ב-24.05 ועדיין לא נשלח.

ויש עוד מישהו כמוני שהזמין באותו יום אותו מיקסר ולא קיבל אבל אחר שהזמין בתחילת חודש, כבר קיבל היום.

לא הכל זהה, לפעמים שולחים מהרו לפעמים לוקח זמן.

 

אולי הם מחכים שמשלוח גדול ייצא ולכן כתוב לך שהמשלוח ייצא בקרוב. עניין התייעלות אולי.

פורסם
הזמנתי ב-30.5 מאמאזון גרמניה מנקה קיטור Karcher SC3. היה כתוב שהמשלוח יצא ב-1.6. המשלוח טרם יצא והסטטוס הוא "Shipping will be done shortly" כבר חמישה ימים. יש ממה לחשוש?

כנראה ישלחו אותו במשלוח אקספרס, מה שקובע הוא המועד המשוער לקבלת המשלוח.

פורסם

האם מישהו נתקל במשלוח ללא מעקב מאמזון גרמניה? פעם ראשונה שנתקלתי במשלוח שלא מגיע עם שליח אלא צריך ללכת לדואר לקחת...

פורסם

היי חברים.

מחפש GPS מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד, האם קיימת חיה כזו?

לא רוצה פשוט להשאיר טאבלט ברכב עם החום של הקיץ הישראלי ובעיות ההתחממות של הסוללה

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

למי שמעוניין להזמין מבאנגגוד- הם יצאו במבצע הרשמה לניוזלטר ובתמורה מקבלים קופונים של 5$/10$/20$ שבעצם מהווים 10% הנחה מההזמנה(20$ מעל 200$ קניה למשל).

בדקתי ואכן את ה20$ אין בעיה לנצל גם על סמארטפון שנימכר במחיר רגיל (לא PROMO לזמן מוגבל).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
האם מישהו נתקל במשלוח ללא מעקב מאמזון גרמניה? פעם ראשונה שנתקלתי במשלוח שלא מגיע עם שליח אלא צריך ללכת לדואר לקחת...

לזה?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?630864-%D7%94%D7%97%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9CAMAZON-%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%96%D7%95%D7%9C&p=5426475&viewfull=1#post5426475

×
×
  • תוכן חדש...