Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנני

לקטגוריה של סוג הכלים קוראים Rotary Tool ולא דרמל ,שלמעשה הכי מזוהה עם הכלים הללו .

יש כמה חברות טובות .

כמובן דרמל שהיא חברת בת של בוש ממציאת הכלי , Proxxon המעולים מגרמניה ,Wen האמריקאית שנותנת VFM מעולה, se tools שהוא באמת מכשיר רוטורי עם קפיץ מתכת שמתחבר למנוע שולטים בכלי עם פדל, יש עוד כמה חברות כמו מילווקי, דיוולט,B&D.

ובמקום הראשון Foredom מאוד דומה לכלים של SE אבל 50 רמות מעל.

 

פורסם

משחיזים זאת מילה עדינה ויש לה אפילו קונוטציה חיובית .

יש מילים יותר מתאימות לעניין אבל פחות מתאימות לפורום.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם (נערך)

עזרה חברים בבקשה

 

מחפש את הבאנדל הבא:

 

Microsoft Xbox One S Forza Horizon 3

 

 

הכי חשוב זה המשחק ת'כלס בשבילו אני רוכש את המכשיר.

 

ממה שבדקתי אמזון לא שולחים לישראל אז אודה לעזרה.

עריכה אחרונה על ידי hdal
פורסם
הנני

לקטגוריה של סוג הכלים קוראים Rotary Tool ולא דרמל ,שלמעשה הכי מזוהה עם הכלים הללו .

יש כמה חברות טובות .

כמובן דרמל שהיא חברת בת של בוש ממציאת הכלי , Proxxon המעולים מגרמניה ,Wen האמריקאית שנותנת VFM מעולה, se tools שהוא באמת מכשיר רוטורי עם קפיץ מתכת שמתחבר למנוע שולטים בכלי עם פדל, יש עוד כמה חברות כמו מילווקי, דיוולט,B&D.

ובמקום הראשון Foredom מאוד דומה לכלים של SE אבל 50 רמות מעל.

 

תודה :)

הוזמן לכתובת אמריקאית

https://www.amazon.com/gp/product/B008DRY5AI/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

קובי

:-)

פורסם
עזרה חברים בבקשה

 

מחפש את הבאנדל הבא:

 

Microsoft Xbox One S Forza Horizon 3

 

 

הכי חשוב זה המשחק ת'כלס בשבילו אני רוכש את המכשיר.

 

ממה שבדקתי אמזון לא שולחים לישראל אז אודה לעזרה.

 

נמכר גם נמכר. כ1100 שח עד הבית . תמונה מהחשבון שלי.

https://goo.gl/zPL2BK

 

image.jpg

×
×
  • תוכן חדש...