Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש בטריות AAA נטענות, צריך סביב ה20 יחידות. זה בכלל נשלח בדואר או שאין מה לחפש ועדיף ללכת לחנות הקרובה?

פורסם
191967154826

זה מספר הפריט. לא הצלחתי לצערי לצרף קישור. תודה רבה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

זה הלינק:

http://m.ebay.com/itm/191967154826

 

לא הצלחתי למצוא התייחסות ספציפית, אולי המומחים הגדולים כאן ייתנו מענה טוב יותר.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
אהלן חברים. האם השקע הזה מתאים לשקע 3 פינים ו2 פינים סטנדרטי בארץ? אם לא צריך איזה מתאם? תודה רבה 7f55f3a9f8ffb7215c66c162a682cffd.jpg

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

זה שקע אוניברסלי למיטב ידיעתי אמור לקבל כל סוג של תקע. תראה כאלו גם בממירים של שקע / תקע למטיילים בחול.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לגבי הסוללות חפש eneloop.

לפני כשנה הזמנתי מהולנדי כלשהו באיביי, הגיעו מהר ופועלות היטב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ניסיתי כמה דונגלים כגון EZCAST וחבריו הפתרון לא אפוי במאת האחוזים יש המון latency.

הכי טוב לחבר פיזית את המחשב למסך ,לחילופין סרטימר קופסת אנדרואיד ייתן פתרון טוב יותר.

 

זה לא מה שכרומקאסט אמור לעשות?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
תיארתי לעצמי. כבר הזמנתי Mi Box נוסף (הפתרון עבור אימי) ואחבר לה אותו לכשיגיע.

 

תודה!

 

אתה מרוצה מהמיבוקס? כמה זמן יש לך אותו- איך הוא לאורך זמן?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

הזמנתי עוד אחד מוקדם יותר. לדעתי המכשיר מצוין (משימוש של יומיים, רק עכשיו התפניתי לבדוק אותו) ואני ממתין שיקבל עדכון ל Android TV 7 ואולי יתמוך ב DVB-T/2.

תומר.

פורסם
מה ממליץ? אני חייב שיעבוד גם עם שלושה פינים. אשמח לשם של המתאם או משהו בסגנון. תודה רבה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אין בעיה עם שקע ממיר המתח שהבאת, מתאים לתקע 2 או 3 פינים, גם אירופאי, גם ישראלי, גם אוסטרלי, גם....

כמובן שאין לו הארקה אמיתית וכנראה בכל מקרה לא תכננת להפעיל עימו מוצר חשמלי הצורך זרם או הספק גבוה, בגלל מגבלות של ממיר מתח כזה כמו הספק, גל סינוס אמיתי ועוד.

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
אבל אתה מוגבל רק ל ניודטיוב נטפליקס וכדומה.

 

זה לא נכון

יש גםאפליקציות שמזרימות מידע מספריות במחשב או בענן

פורסם
מה ממליץ? אני חייב שיעבוד גם עם שלושה פינים. אשמח לשם של המתאם או משהו בסגנון. תודה רבה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ממליץ על זה, כי יש אותו לאחי.

שלושה שקעים כולל ארקה.

זה גם נראה אותו השקע.

 

http://m.ebay.com/itm/302166855198?_mwBanner=1

אהלן חברים. האם השקע הזה מתאים לשקע 3 פינים ו2 פינים סטנדרטי בארץ? אם לא צריך איזה מתאם? תודה רבה 7f55f3a9f8ffb7215c66c162a682cffd.jpg

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

_________________________________

פורסם

"כולל הארקה"... זה שיש גם חור שלישי לא אומר שיש שם הארקה... בשביל הארקה צריך חיבור לקרקע. די ברור שממיר מתח לרכב לא מחובר חשמלית לקרקע...

הוא השלישי מיועד לאפשר חיה פיזי של תקע עם שלושה פינים, אני משוכנע שאינו מאריק...

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

זה כולל הארקה, ישנו בורג מוארק שמאפשר חיבור כבל חשמל עם מוט פליז/נחושת בקצהו השני אל הקרקע.

 

המכשיר חייב להיות עם הכנה כזו, הכבל והמוט עליך, זה אותו סיפור עם הארקה בגנרטורים, אתה קונה את הגנרטור, יש לו שקע עם הארקה ומקום עום בורג/חיבור להמשך הארכה, את הכבל והמוט לתקיעה באדמה אתה צריך להמציא

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...