Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לעוזרים, הוחלף כבל קומפלט (נלקח מבסיס קומקום אחר שלא בשימוש).

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

 

מחיר של הקומקום והאם אתה ממליץ לרכוש ? האם מרגישים שזה פלסטיקי ?

פורסם

בחרתי קומקום זכוכית, כי הקומקום הקודם של ההורים היה פלסטיק של פיליפס (יותר מידי שנים ולא הזיז להם שהוא כבר מתפורר מבפנים), בינתיים הטעם ניטרלי יותר. השיפור מורגש בעיקר בהרתחות חוזרות של מים שנשארו בקומקום.

המחיר כולל משלוח 65€

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
מכירים את הסינר שצד אחד שלו קשור סביב הצוואר וצד אחד מוצמד בוואקום למראה כדי לאסוף את הזיפים בזמן הקיצוץ?

בקיצור - כזה אני מחפש ולא מוצא.

אם מישהו יודע איך קוראים למוצר, אשמח לדעת. אם יש לינק לאמאזון זה בכלל יהיה טירוף!

 

 

תודה רבה יונתן, לצערי הקישור מוביל אותי לאתר כללי, לא למוצר ספציפי...

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

זה נראה כמו שקע בריטי, ל2 פינים אולי יתאים, אבל כמו שהמארז נראה, אתה חייב הארקה.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

מנסה את סיכויי:

 

אני מחפש משדר ומקלט HDMI אלחוטיים שיעבירו אות וידאו בצורה טובה בין הלפטופ לטלוויזיה. לא הצלחתי למצוא דגמים מעניינים ואיכותיים מספיק. אין תקציב מוגדר, בגלל שאני שוקל לעזוב את יס אין לי בעיה להשקיע כמה זוזים.

 

מישהו מכיר? :)

 

תומר

תומר.

פורסם

מה שאתה מחפש נקרא שיקוף MIRROR, במחשב הנייד שלך זה מובנה החל ממעבדי ה LAKE זה נקרא intel WIDI.

אתה רק צריך מסך TV תואם.

אגב אתה יכול לשקף מכל טלפון נייד.

פורסם

הלוואי וזה היה כ"כ פשוט :)

 

הטלוויזיות שאמורות לקבל את האות הן Hisense ו- Samsung ושתיהן קיימות עוד לפני שהפיצ'רים האלו הומצאו. המחשב הנייד גם הוא, עד כמה שידוע לי, לא תומך בזה (Lenovo E330). בהתחשב במגבלות, יש משדר/מקלט HDMI רלוונטיים שעושים את העבודה?

תומר.

פורסם
זה נראה כמו שקע בריטי, ל2 פינים אולי יתאים, אבל כמו שהמארז נראה, אתה חייב הארקה.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

מה ממליץ? אני חייב שיעבוד גם עם שלושה פינים. אשמח לשם של המתאם או משהו בסגנון. תודה רבה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

ניסיתי כמה דונגלים כגון EZCAST וחבריו הפתרון לא אפוי במאת האחוזים יש המון latency.

הכי טוב לחבר פיזית את המחשב למסך ,לחילופין סרטימר קופסת אנדרואיד ייתן פתרון טוב יותר.

פורסם
מה ממליץ? אני חייב שיעבוד גם עם שלושה פינים. אשמח לשם של המתאם או משהו בסגנון. תודה רבה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אולי זה יתאים http://www.afik2.com/89090-1-1.html

 

מנגד, התמונה דומה מאוד למה ששלחת (ייתכן והמוצר עם שקע אוניברסלי) תוכל לשלוח לינק, יהיה קל יותר להבין .

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...