Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מדויק, בסט מובייל פרסמו מחירים חדשים לפי התמחור החדש והורידו עוד 100-300 ש"ח ממחירי הסלולר הקודמים.

 

אתם צריכים להבין, גם אם הנזק של היבואנים עכשיו עם מלאי ישן שכבר שילמו עליו מכס הוא גדול.

 

הנזק המשני והתועלת גדולה יותר, הם ימכרו מהר יותר את המלאי הישן, ייחשבו "זולים" יותר מהשאר שעוד לא הורידו וכבר יעברו למלאי חדש שגם עליו יעשה קופה טובה לפי המכס החדש.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

איך מה שאמרתי ״לא מדויק״. או בעצם, מה אתה אומר פה אחרת?!

 

הרי אמרתי שייקח זמן עד שנראה את ההורדה המלאה.

 

זה לא אומר שלא יורידו מחירים למה שיש עכשיו, אבל ייקח זמן עד שהמחיר יתייצב למחירי מינימום שאפשר להגיע אליהם. כי תהיה תקופת ביניים של קיזוז הפסדים.

פורסם
איך מה שאמרתי ״לא מדויק״. או בעצם, מה אתה אומר פה אחרת?!

 

הרי אמרתי שייקח זמן עד שנראה את ההורדה המלאה.

 

זה לא אומר שלא יורידו מחירים למה שיש עכשיו, אבל ייקח זמן עד שהמחיר יתייצב למחירי מינימום שאפשר להגיע אליהם. כי תהיה תקופת ביניים של קיזוז הפסדים.

אמת, אתה צודק, טעיתי, דברי ודבריך די זהים.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

משהו לא מובן לי בכל עניין הורדת המיסים על הטלפונים סלולריים.

 

בכל הכתבות מצוין שמה שיבוטל הוא ״מס הקנייה״ על הטלפונים הסלולריים. אני מעולם לא נתקלתי במונח הזה (ייבאתי לארץ כבר כמה טלפונים). לפי ידיעתי קיימים שני מיסים על טלפונים סלולריים: מע״מ ומכס, ואלו המיסים שתמיד נדרשתי לשלם (אם אני מעל התקרה וכו׳). מה זה ״מס קנייה״? האם מדובר למעשה במכס?

פורסם

היבואנים לא מפסידים אנחנו בארץ היהודים שכחתם ,דלת מסתובבת .

הם מייצאים את הסחורה לחול ומקבלים עליה החזרי מס, ואז מייבאים עוד פעם בלי המס קנייה.

פורסם
משהו לא מובן לי בכל עניין הורדת המיסים על הטלפונים סלולריים.

 

בכל הכתבות מצוין שמה שיבוטל הוא ״מס הקנייה״ על הטלפונים הסלולריים. אני מעולם לא נתקלתי במונח הזה (ייבאתי לארץ כבר כמה טלפונים). לפי ידיעתי קיימים שני מיסים על טלפונים סלולריים: מע״מ ומכס, ואלו המיסים שתמיד נדרשתי לשלם (אם אני מעל התקרה וכו׳). מה זה ״מס קנייה״? האם מדובר למעשה במכס?

 

לא היה מכס על טלפונים סלולרים, היה מס קניה וזה מה ששילמת. כנראה לא שמת לב.

פורסם

נראה לי לא הגיוני הטענה שלך, איל.

 

מה עם עלויות השילוח , עמילות מכס ביציאה ובכניסה שוב ,

ואני לא חושב שיצוא של סחורה ששוחררה מהמכס מחזירה את המיסים,

אחרת כל חברות הליסינג היו מייצאות את הרכבים המשומשים ומקבלים החזרי מס.

 

במקרה כזה בעל העסק סופג הפסד על המלאי הקיים , וממשיך הלאה. אין ברירה.

האפשרות האחת היא למכור עדיין במחיר הישן , ובעצם לא למכור שוב ואז ההוצאות הקבועות יהרגו אותך

או למכור במחיר החדש , לספוג הפסד קטן ולהמשיך להתגלגל תוך תקווה שהקונים ישמרו לך אמונים בעתיד בגלל שהיית זול בעבר.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

מנסיון להחזיר מוצר 1 לחול ולקבל החזר זה סיפור שדורש רשימון ועירוב של עמיל מכס. ככול שהכמות עולה, זה מסתבך

https://www.articles.co.il/article/9253/%D7%A4%D7%A8%D7%A9%D7%A0%D7%95%D7%AA+%D7%A1%D7%A2%D7%99%D7%A3+150+%D7%9C%D7%A4%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%AA+%D7%9E%D7%9B%D7%A1+-+%D7%9C%D7%98%D7%95%D7%91%D7%AA+%D7%94%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F

 

ד.א המכס לא מטומטמם...

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

סוף כל סוף הזמנתי לעצמי מברגת אימפקט: Bosch GDR 10.8 (כחולה) עם מטען וסוללת 2AH ב 500₪.

מצאתי שהכי זול בארץ דרך האתר של הום סנטר, יצא 530₪ כולל שליח עד הבית.

 

כרגע מחפש סט ביטים טוב (רצוי של בוש כי בא לי כבר קומבו עם המברגה)

פורסם

אין קשר בין הביטים למברגה, מניסיוני - ביטים בוש שמגיעים עם המברגות מאוד חלשים.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא חשבתי שיש קשר - אני פשוט אוהב קומבואים כלומר אם נניח יש לי עכבר של חברה כלשהי הייתי מאוד רוצה שגם המקלדת תהיה מאותה חברה. אם הלוח-אם שלי של Gigabyte הייתי שמח שגם הכרטיס מסך יהיה וכד' - זה קצת מפגר האמת.

בכל מקרה - יש לך המלצה אחרת?

פורסם

אייל תודה רבה! אופציה ב' זה מה שממש רציתי אבל היה רשום שזה לא נשלח לישראל...

בגלל שצירפת לינק לזה הנחתי שבדקת את העניין לפני וניסיתי בכל זאת להוסיף לסל - וזה פתאום נתן לי אפשרות משלוח.

:-D

פורסם

תודה על המידע המועיל. אני גם מחפש מברגה. כרגע מתלבט בין דגם ה GSR ל PSR של בוש. צריך משהו אמין ופשוט לשימוש ביתי.

כרגע נראה שהGDR עדיף בגלל יכולת ה"אימפקט". האם יש הבדלים חשובים אחרים?

תודה

S60 Rdesign

פורסם

אימפקט אמור להוות הבדל של שמים וארץ ממברגה רגילה (גם במחיר).

אני חופר את נושא המברגות כבר כמה שבועות - ה GDR10.8 נחשבת טובה מאוד וקשה לי להאמין שתמצא אותה בפחות ממה שרשמתי בפוסט הקודם.

×
×
  • תוכן חדש...