Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי, עכשיו הבנתי, באפליקציה של הפורום אין יישור לימין של עברית, זה משגע אותי ולכן אני צריך להתאמץ ולהרכיב משפטים כדי להבין את מה שכותבים.

 

כן, הטאפאטוק הופך להיות יותר ויותר מעצבן. כמעט עשיתי עליך דיווח עכשיו במקום רב ציטוט .

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

גם אני הזמנתי מאמאזון הבריטי ב21.3 חבילה ב110 ליש"ט. כתוב שנשלחה עם i-pracel עם מס' מעקב, שלא התקדם.

אחרי שהמועד המשוער עבר (5.4) פניתי אליהם ואמרו שאי אפשר לדעת איפה זה, כי החבילה נשלחה עם חברת משלוחים שלא מאפשרת מעקב. עד היום לא קיבלתי, והמועד עכשיו הוא 27.4

אכזבה גדולה מאמאזון.

 

יש מצב שאנחנו לא מדברים על אותו דבר.

 

אייפרסל מאפשרת מס׳ מעקב. אם ודאי אייפרסל, פנה אליהם במייל עם מס׳ המעקב. שאל איפה החבילה ואם היא כבר בישראל, בקש מס׳ מקומי (לפני אתה יכול להכניס את המס׳ מעקב באתר שלהם ולראות מה המצב כמו גם לראות את המס׳ המקומי לפעמים) שאיתו תוכל ללכת לאפליקציה של הדואר ולראות אם כבר בארץ. אם כן, ונמצאת כבר במוקד השליחים בעירך, לתאם גם משלוח. באתר של אמזון לפעמים זה לא מתעדכן.

 

אם כל זה לא עבד, אז חכה שיחלפו שבועיים ועדכן את אמזון כי אז יש בעיה אולי, ואםנאמסון מוכר ונשלח הם ייקחו אחריות.

 

אבל אני לא דיברתי על זה אלא על מצב שבהגדרה אמזון החלו לשלוח מוצרים בדואר לא רשום ותיארתי מה היה אצלי (בינתיים תקין אבל יש חסרונות ברורים).

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
רופא השיניים שלי המליץ ליעל סדרת פרימיום 3000 או 6000 ומעלה. אני צריך מברשת שיניים עם ראשי ניקוי רכים לשמירה על חניכיים. לא עשיתי סקר והשוואה בין הדגמים לכן איני יודע מה הכי מתאים לי ולכן כיוונתי לדגמים החדשים ביותר. אם יש סדרה 3000 או 6000 אשמח לקבל קישורים לדילים טובים.

 

לגבי סוג הראש, כל עוד מדובר בדגמים הסטנדרטיים (הרוב) לכולם מתאימים אותם ראשים. אז אתה יכול לקנות סטוק של הראשים שמתאימים לך פשוט, גם עם במקור המברשת שהזמנת הגיעה עם ראש אחר.

 

וכשזה נאמר, יש הבדל עצום במחיר בין 3000-6000.

 

כמו כן, בין הגרסאות שאני ציינתי, ההבדלים היו זניחים ולכן הלכתי על מה שהיה בדיל שזו הייתה ה2500. אחד ההבדלים למשל בינה ל3000 היה שהיא מגיעה עם נרתיק וה3000 עם מקום על המטען ל2 ראשים- זה מעניין מישהו?

 

לשתיהן יש חיישן לחת ויזואלי , 2 התוכנית החשובות וקיצבת זמני 2 דקות (עם התיאור).

 

אם אתה נעול על דגם גבוה, אני חושב שה5000 כרגע בדיל בבריטי ב45 פאונד לפני הפחתת מעמ מקומי ומשלוח.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

באתר של אמאזון כתוב שנשלח עם i-pracel עם מס' מעקב. באתר של i-pracel כשאני מנסה לעקוב אחרי המשלוח הזה, העדכון היחיד שמתקבל זה:

Package details received electronically from Seller

Waiting For Package To Arrive At Facility

 

זה אומר שהם לא קיבלו את החבילה בכלל. כששאלתי את אמאזון הם אמרו נכון זה נשלח בסוף עם חברה אחרת שלא מאפשרת מעקב. אין לי מושג אם זה באמת נשלח.

בכל מקרה הם האריכו את המועד המשוער ב3 שבועות ואמרו לי לחכות עד אז.

פורסם (נערך)

תופעה מוכרת. גם לי היו חבילות שמסירתן לחברת המשלוחים התעכבה, ככל הנראה בגלל היותן בעדיפות נמוכה.

 

מהרגע שהחבילה תגיע ל-I-parcel תוכל לעקוב אחריה במסלול המוכר: מגלזגו ל-Castle Donington (נמה"ת East Midlands) ומשם 3 קטעי טיסה לקלן, איסטנבול ות"א שמסתכמים בפחות מ-24 שעות. ואז זה עובר לדואר ישראל, אם כי ניסיוני הוא שגם כאן, אם אין עיכובי מכס, החבילה מגיעה מהר מאד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לגבי סוג הראש, כל עוד מדובר בדגמים הסטנדרטיים (הרוב) לכולם מתאימים אותם ראשים. אז אתה יכול לקנות סטוק של הראשים שמתאימים לך פשוט, גם עם במקור המברשת שהזמנת הגיעה עם ראש אחר.

 

וכשזה נאמר, יש הבדל עצום במחיר בין 3000-6000.

 

כמו כן, בין הגרסאות שאני ציינתי, ההבדלים היו זניחים ולכן הלכתי על מה שהיה בדיל שזו הייתה ה2500. אחד ההבדלים למשל בינה ל3000 היה שהיא מגיעה עם נרתיק וה3000 עם מקום על המטען ל2 ראשים- זה מעניין מישהו?

 

לשתיהן יש חיישן לחת ויזואלי , 2 התוכנית החשובות וקיצבת זמני 2 דקות (עם התיאור).

 

אם אתה נעול על דגם גבוה, אני חושב שה5000 כרגע בדיל בבריטי ב45 פאונד לפני הפחתת מעמ מקומי ומשלוח.

 

בן

מה הכוונה לפני הפחתת מעמ מקומי? כמה יעלה לי סה"כ כולל משלוח מיסעם וכו?

פורסם

קשה לי להאמין שיגיע לחברת המשלוחים אם עד עכשיו (חודש מינוס יומיים מתאריך ההזמנה) לא הגיע.

אני מהמר שבסוף החודש יחזירו לי את הכסף.

פורסם
אשמח למבצעים על מברשת שיניים של אורל בי 6000 pro 7000 ו- pro 8000

בבקשה

ל-6000 יש מחליפה חדשה 6500 ,היה מבצע לפני כמה ימים שים התראת מחיר. https://goo.gl/0APnWW

ה-7000 היה טיפה יותר זול צריך לעקוב https://goo.gl/PBpMmk עדיין במחיר מבצע.

ה-8000 במבצע 540 שח עד הבית. https://goo.gl/ouWwY6 .

פורסם

מסכים. חודש זה הרבה זמן, אבל לא בלתי אפשרי. עד כמה שאני זוכר נתקלתי עיכובים של 2-3 שבועות, אבל מרגע שהמשלוח יצא הוא היה בביתי תוך 3 ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בבקשה

ל-6000 יש מחליפה חדשה 6500 ,היה מבצע לפני כמה ימים שים התראת מחיר. https://goo.gl/0APnWW

ה-7000 היה טיפה יותר זול צריך לעקוב https://goo.gl/PBpMmk עדיין במחיר מבצע.

ה-8000 במבצע 540 שח עד הבית. https://goo.gl/ouWwY6 .

ה8000 מבחינת הנתונים טובה יותר מהסדרות הנמוכות?

פורסם (נערך)

פורסם בטלגרם

 

https://www.amazon.it/gp/aw/d/B06XW9CFZH/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A11IL2PNWYJU7H&psc=1

 

S8 ו-s8+ במחירים אש

 

אמור למאת 2900 ו3250 ₪ נכון לכרגע.

 

בן

 

עדכון22:35: עלה המחיר

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
באתר של אמאזון כתוב שנשלח עם i-pracel עם מס' מעקב. באתר של i-pracel כשאני מנסה לעקוב אחרי המשלוח הזה, העדכון היחיד שמתקבל זה:

Package details received electronically from Seller

Waiting For Package To Arrive At Facility

 

זה אומר שהם לא קיבלו את החבילה בכלל. כששאלתי את אמאזון הם אמרו נכון זה נשלח בסוף עם חברה אחרת שלא מאפשרת מעקב. אין לי מושג אם זה באמת נשלח.

בכל מקרה הם האריכו את המועד המשוער ב3 שבועות ואמרו לי לחכות עד אז.

 

מה שספירל כתב לך נכון. לפעמים זה גם סתם לא נרשם. כמו שאמרתי, פנה גם במייל לאייפרסל לפי ההנחיות שכתבתי לך קודם. לכל הפחות תוכל לדעת היכן תקוע ועם זה לגשת לאיזון אחכ אם צריך.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)
מה הכוונה לפני הפחתת מעמ מקומי? כמה יעלה לי סה"כ כולל משלוח מיסעם וכו?

 

שאלה מקדימה, רכשת פעם מאמזון? אני שואל לא מיהירות חו״ח אלא כדי לדעת איך לענות לך ולוודא שאתה לא סתם מתעצץ עליי ונותן לי לכתוב מלא (וסליחה אם פגעתי).

 

ככלל: כדי לדעת מחיר סופי של מוצר, ככל שאמזון הם המוכר והשולח, צריך להוסיף לעגלה ולהתקדם עד הצ׳קאאוט ושם יופיע התשלום הסופי עד הבית (תמיד שלם במטבע המקומי כדי לחסוך המרות מיותרות).

 

ככל שמדובר באמזון הבריטי או כל האירופאיים, כשהם מחשבים לך עלות המוצר בחשבון הסופי הם מפחיתים ממחיר המוצר שמוצג לך (נניח 44.90) את המעמ שלהם. לזה יש להוסיף את עלות המשלוח ומיסים אם יש (כשעוברים 75$= בערך 59 פאונד= 66 יורו. שים לב שבא מזון יש באג שלמרות שמחיר המוצר תחת 75$, עם המשלוח יוצא יותר ואז מחייבים גם מס למרות שלא צריך. לפעמים מחזירים ולפעמים לא, בדכ כן).

 

ולענייננו: ה5000 עד הבית, בכפוף לשער הנוכחי, יוצאת 50.40 פאונד = בערך 242 ש״ח, הרבה יותר זול מבארץ.

 

עריכה: נכון לכתיבת שורות אלו, ה6500 שאייל דיבר עליה קודם, בערכה זוגית של 2 מברשות (ידיות, לא רק ראשים) באמזון גרמניה, 139.02 יורו סופי, בערך 560 שח (באמזון בריטניה כרגע 600 שח בערך).

 

ה8000 מבחינת הנתונים טובה יותר מהסדרות הנמוכות?

 

כנס באמזון לדפי המוצרים וקרא. כמו שאמרתי , אני לא רואה סיבה לשלם יותר כשלא צריך, והיו פה כאלו שאפילו חשבו שה2500 אובר קיל.

 

בכל מקרה כאמור, ה5000 במחיר טוב (תתקין בפייר פוקס/כרום תוסף שנקרא keepa ו/או camelcamelcamel, ותדע גםאם זה המחיר הכי טוב שהיה או קרוב אליו-כמובן רק בייס למצב שאמזון מוכר).

 

בן

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

^^^

למיטב הבנתי שלחו לארץ ואז הדיל נגמר.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...