Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, זו חברת השילוח. לאחר כחודש וקצת פניתי לאמאזון והם שלחו משלוח חוזר עם ups, רק שהסתבר לאחר כמה ימים שהם החסירו איזשהו פרט ולכן החבילה הוחזרה אליהם. פניתי אליהם ברגע שראיתי שהחבילה מוחזרת והם שלחו שוב חבילה חוזרת דרך i-parcel. בינתיים הגיע אליי המשלוח המקורי..

פורסם
כן, זו חברת השילוח. לאחר כחודש וקצת פניתי לאמאזון והם שלחו משלוח חוזר עם ups, רק שהסתבר לאחר כמה ימים שהם החסירו איזשהו פרט ולכן החבילה הוחזרה אליהם. פניתי אליהם ברגע שראיתי שהחבילה מוחזרת והם שלחו שוב חבילה חוזרת דרך i-parcel. בינתיים הגיע אליי המשלוח המקורי..

 

כמה זמן לקח בעצם למקורי להגיע?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לי נשלחה חבילה מאמזון אנגליה עם אסנדיה, שעד היום לא הגיעה (זה חודש וחצי מאז המשלוח). דיווחתי להם אחרי חודש והם שלחו מחדש עם i-parcel, שהגיע תוך כעשרה ימים (עם 2 שבתות וחג שבועות באמצע). החבילה המקורית עדיין לא צצה, ספק רב שתצוץ.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
לא ככ הבנתי מה אתה מחפש?

למה לא HU מבוסס אנדרואיד?

 

כראה יתנייד בין מספר רכבים.לכן מחפש משהו נייד ועמיד ללא סוללה

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

מחפש מקור אמין לסוללה מקורית לנקסוס 5. סוללה תחליפית שהותקנה בארץ החזיקה פחות משנה ושוב אני צריך להטעין את הסלולרי פעמיים ביום.

פורסם

יש בדיוק מקום אחד שמוכר סוללה באמת מקורית ולא קקמייקה של איביי

 

http://www.spareslg.com/gb/bateria-original-telemovel-lg-d820-nexus-5-eac62078701.html

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מבאס אותי המשלוחים החדשים של אמאזון ארהב - הם הורידו את איכות המשלוח אבל לא את מחירי המשלוח.

לעומת זאת אמאזון גרמניה עדיין ממשיכים לשלוח לי עם UPS שמגיע תוך ימים בודדים.

פורסם
לי נשלחה חבילה מאמזון אנגליה עם אסנדיה, שעד היום לא הגיעה (זה חודש וחצי מאז המשלוח). דיווחתי להם אחרי חודש והם שלחו מחדש עם i-parcel, שהגיע תוך כעשרה ימים (עם 2 שבתות וחג שבועות באמצע). החבילה המקורית עדיין לא צצה, ספק רב שתצוץ.

 

כמעט חודש וחצי

 

עד שהיא פתאום צצה.

אתמול פניתי ושלחו לי באקספרס חדש. היום קיבלתי את החבילה המקורית

 

הזוי

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מבאס אותי המשלוחים החדשים של אמאזון ארהב - הם הורידו את איכות המשלוח אבל לא את מחירי המשלוח.

לעומת זאת אמאזון גרמניה עדיין ממשיכים לשלוח לי עם UPS שמגיע תוך ימים בודדים.

 

בכל אירופה, גם בגרמני, יש את המשלוחי קרה עם אסנדיה.

 

אגב, עם מי האמריקני שלחו?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
כבר כמה משלוחים רצוף שגרמניה שולחים לי עם UPS

ארה"ב שלחו לי עם i-parcel שלקח לזה 10 ימים רק לצאת מהמדינה

 

Iparcel זה סבבה גם אם לוקח מעט יותר זמן.

לפחות זה לא אסנדיה שזה ממש גרוע.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...