Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאיזה צורך?

כל מצלמת אקסטרים סינית חצי סבירה יכולה לצלם ברזולוציה וקצב כאלו. השאלה אם זה מתאים למה שאתה צריך.

 

השאלה אם הוידאו יוצא טוב, רזולוציה זה לא הכל.

צילום של רכיבה על טרקטורונים\RZR וכאלה (אולי לחבר לקסדה בשביל POV), ואולי קצת בתוך בריכה.

They are trying to ban me...

פורסם

אז מצלמת אקסטרים.

בטווח המחיר הזה אני ממליץ על Xiaomi Yi מהדור הראשון או גופרו יד שניה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אתה מדבר על זאת?

מעניין שמפרסמים אותה דווקא בתור DASHCAM ופחות אקסטרים.

עם זאת, מחיר של פחות מ250 שקל עד הבית מאוד מפתה.

They are trying to ban me...

פורסם

לא, זו אכן מצלמת רכב ולא מתאימה לך.

אני מדבר על זו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

אה הבנתי.

המצלמה עצמה עולה 280-290 באיביי.

יש קיטים כאלו עם מלא ציוד, כולל המצלמה, 370-420 שקל.

מאוד מפתה האמת, זה מה שחיפשתי פחות או יותר.

חסרון אחד קטן זה שאין אפשרות ל4K, אפילו בFPS נמוך, אבל לא קריטי לי כל כך.

הייתי רוצה שאיכות השמע תהיה סבירה גם כן, או לפחות שתהיה אפשרות לחבר מיקרופון חיצוני.

 

אבדוק כמה סיקורים ואגבש החלטה.

תודה!

 

 

דרך אגב, במחיר של 420 ש"ח, אם נתפס- כמה אני אמור לשלם? עוד 15%?

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם

אין אפשרות למיקרופון חיצוני.

ככלל אצבע - חיבור MicroUSB לא מאפשר חיבור מיקרופון. עבור חיבור כזה תצטרך למצוא מצלמות עם חיבור MiniUSB (בעיקר גופרו), כניסת אודיו 3.5מ"מ ייעודית (נדיר מאוד) או USB Type C (בעיקר בגופרו מהדור החמישי, הרבה מעל התקציב שלך ובתוספת מתאם יקר מאוד).

 

לא ברור לי למה המחיר קפץ. קניתי את המצלמה הזו לפני שנה וחצי ב266 ש"ח בדיוק.

חבילות האביזרים האלו לרוב באיכות נמוכה ולא הייתי סומך עליהם בחיבור לרכב נוסע, וודאי שלא לטרקטורון.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

280 זה לא רחוק מ266.

אני מדבר על החבילה הזאת, שכוללת את המצלמה.

גם אם האביזרים לא באיכות וואו עדיין במחיר הזה אני מוכן לקנות כדי "שיהיה".

 

אני רוצה להתחיל בקטן, רק "לטעום", ועם הזמן לראות כמה בכלל יוצא לי לצלם, כמה כוח\זמן יהיה לי לערוך וכו..

במידה וזה יזרום אני אשתדרג למצלמה וציוד טוב יותר.

 

 

ראיתי ביקורות על המצלמה, מבחינת וידאו היא נראית סבבה לגמרי, הבעיה היא באודיו.

נראה שהיא לא מצליחה להקליט כמו שצריך, הקטע הוא שגם אין אפשרות לחבר מיקרופון חיצוני כדי לפתור את זה :\

They are trying to ban me...

פורסם

אין מצלמת אקסטרים עם אודיו איכותי Out of the box. בטח לא דרומה מ400 דולר.

המיקרופון במצלמות האלו מקבל מינימום תשומת לב בגלל:

א. מגבלות פיזיקליות. הוא נדרש להיות קטן ככל האפשר. לעמוד בזעזועים ובמכות.

ב. הוא מיועד לעבוד בכל מקרה בתוך קייס אטום למים שפוגע בצליל או במהירות גבוהה ואז מקבלים בעיקר רעשי רוח. גם לגופרו החדשות - עם מערך מיקרופונים ולא אחד בודד - אודיו לא מרשים בלי שימוש באחד חיצוני.

הפתרון שאני השתמשתי בו הוא מיקרופון Lavalier זעיר שמתחבר לטלפון וחיבור האודיו בעריכה. בשימוש בPremiere זה מאוד פשוט ולא דורש מאמץ.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

האמת חשבתי לעשות את זה, אבל זה עוד התעסקות, מה שאומר שאצלם פחות בסופו של דבר. (עצלן :))

אולי בכלל עדיף לצלם עם הפלאפון וזהו.

רק לסדר לו מתקן שיחזיק אותו כמו שצריך.

 

יש לי G3 אבל אין אפשרות ל1080 60FPS :\

אולי כדאי להתעסק עם XPOSED ולעקוף את ההגדרות כדי לקבל 60 FPS במקום 30.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם
יש איזה דיל טוב על אוזניות במחיר של עד 250 ש"ח כולל משלוח?

מחפש אוזניות למוסיקה בלבד, עדיפות לחוטיות, עם אטימה סבירה.

משהו קצת טוב יותר מבחינת סאונד מה HD 201.

יש עכשיו Jabra Move אלחוטיות במחיר טוב באמאזון בריטניה (225 שקל), אומנם אשתמש בהם בעיקר דווקא עם חיווט אבל בלוטוס כבונוס בנסיעות זה תמיד טוב..

 

יש הצעה עדיפה אייל?

Samson Z25

AKG K518

Shure SRH240

Audio Technica ATH M30X

Superlux HD-661 היו לי גם

Status Audio CB-1 אחלה תמורה קרא עליהם

JVC HARX900 מעולות היו לי פעם

Edifier H840

Sony MDR-7502

Sennheiser HD 598cs הבחירה שלי קצת יותר יקרות אבל אפשר לחפש דיל סדר גודל של כ 430 שח

פורסם

יש לך מושג איפה ה jabra נכנסות ברשימה הזו?

הן עולות 450 שקל בישראל, והמחיר הרגיל שלהם הוא 85 דולר באמאזון, לכן ההתלבטות.

פורסם

עלו אתמול 42 לישט, בסוף לא קניתי. אחכה לדיל הבא.

לגבי סגורות או לא - העיקר שיהיו אטומות יחסית, הביקורות מציגות אותן כאוטמות בצורה לא רעה וזה מספיק בשבילי. לצורך העניין אני מחפש משהו טוב יותר מ Koss porta pro, שמן הסתם לא כוללות אטימה בכלל.

שמתי גם חלק מהאוזניות שהצעת במעקב ב KEEPA, לצערי הסנהייזר ממש יקרים ונראה שגם בדילים מתקרבים ל 500 שקל.

 

אגב, מה עדיף עם משקפיים? בדרך כלל ה over hear יוצרות לחץ, לא?

280 זה לא רחוק מ266.

אני מדבר על החבילה הזאת, שכוללת את המצלמה.

גם אם האביזרים לא באיכות וואו עדיין במחיר הזה אני מוכן לקנות כדי "שיהיה".

 

אני רוצה להתחיל בקטן, רק "לטעום", ועם הזמן לראות כמה בכלל יוצא לי לצלם, כמה כוח\זמן יהיה לי לערוך וכו..

במידה וזה יזרום אני אשתדרג למצלמה וציוד טוב יותר.

 

 

ראיתי ביקורות על המצלמה, מבחינת וידאו היא נראית סבבה לגמרי, הבעיה היא באודיו.

נראה שהיא לא מצליחה להקליט כמו שצריך, הקטע הוא שגם אין אפשרות לחבר מיקרופון חיצוני כדי לפתור את זה :\

יש עכשיו מבצע על המצלמה, פחות מ 250 שקל.

פורסם

אייל מתקיל אותך בהזמנת סגירת ברזנט לסמוראי. מכיר משהו בסגנון? לא מתמצא באמזון ומכאן מגיעה השאלה.

לגביי איבי בעניין זה, חברים שהזמינו הגיעו עם מיסים וכו ל1800 ש"ח, ככה שזה פחות רלוונטי עבורי.

תודה רבה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...