Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלך, אבל ישנה התפתחות...

הקיימים הפסיקו לתפקד, אז אני חייב משהו זמין פה בארץ...

את המיקרולב אהבתי, אבל ב2 סטים )x13,16) שהיו לי השלטים התפגרו אחרי שנה וקצת...

פורסם
המחיר עבור יחידה בודדת או זוג?

כמוכן, יש אפשרות להפעיל עם בטריה \ מצית של אוטו?

 

 

עריכה: מדובר ברמקול בודד. אשמח לתשובה לגבי השאלה השניה

עריכה 2 : באתר הרשמי של בי אנד או הרמקול עולה 300 יורו - מה הקאטץ'? האם בטוח שהמכירה באיביי אינה זיוף?

היי,

לא ראיתי אופציית סוללה. לעניין מצת ברכב,לא רואה מניעה מאחר ומבוסס שנאי.

המכירה היא חלק מהדיל היומי באיביי שם אין פויילישטיקים ומעבר להכל,זה מוכר משנת 2007 עם למעלה מ27000 פידבקים בציון גבוה.

קיצר,אין מצב לזיוף.

מחיר היסטרי למוצר קטלני.

פורסם
מלך, אבל ישנה התפתחות...

הקיימים הפסיקו לתפקד, אז אני חייב משהו זמין פה בארץ...

את המיקרולב אהבתי, אבל ב2 סטים )x13,16) שהיו לי השלטים התפגרו אחרי שנה וקצת...

 

ממש לא מלך אלא לקוח כמוך שנמאס לו מהעושק בארץ .

לכן זו מטרת הת'רד .

גג שבוע וחצי אצלך בסלון.

מאיפה אתה אתן לך סט זמני?

פורסם
ממש לא מלך אלא לקוח כמוך שנמאס לו מהעושק בארץ .

לכן זו מטרת הת'רד .

גג שבוע וחצי אצלך בסלון.

מאיפה אתה אתן לך סט זמני?

 

אין לי אפשרות לערוך את ההודעה הקודמת.

 

משיטוט קל הבנתי שבארץ אני אמצא רק בחנויות המחשבים למינהן רמקולים ברמת מחיר הנ"ל לא במחיר מונפץ...

 

מאחר ואני רוצה לרכוש את הסט כבר מחר (מוגבל לארץ) יש 2 דגמים שאני מתלבט ביניהם,

CREATIVE T30

SOLO 6C

 

שעד ככמה שהבנתי די מקבילים אחד לשני, הסדרות הגבוהות יותר של מיקרולאב קצת מפחידות אותי בגלל המימדים, עדיין זה הולך לשבת על מזנון זעיר...

[h=1][/h]

 

 

פורסם
למישהו יש המלצה על יחידת בלוטוס שאפשר לחבר לרסיבר?

מעדיף שיהיה לה יציאה אופטית, ושתהיי איכותית.

בנתיים ראיתי פיליפס ae2700 בksp ב280.

 

מעדכן:

קניתי את הפיליפס, עובד נהדר, מחובר בכבל אופטי לרסיבר.

מתחבר בקלות, ללא שום צורך לזוז מהמקוםץ

האיכות שאני מקבל מדהימה, לא מזכיר משהו שהייתי מקבל פעם עם כבל/CD(DAC..) שינה את הרגלי האזנה שלי.

 

אבל..

עכשיו עשיתם לי חשק לאוזניות, Koss PRODJ100, נראית מעניין.

מחפש משהו שלא דורש הגברה.

 

*כרפרנס אוהב את הסאונד של CX300 II

פורסם

נבלות גדולות יש יאמרו.

ההנהלה לא מאשרת אני ככ רוצה גם.

אני ראיתי את הסרטון 4 פעמים בשביל להבין מה עושים , לא הבנתי למה משמש השרף מהעץ .

פורסם

אני מניח שאפשר להשיג גימור דומה בהרבה פחות ווג'ראס. אבל האיכות, אופן הבניה וההקפדה על הפרטים כ"כ אולד סקול שזה קנה אותי.

יום אחד בני, כל זה יהיה שלך:wink:

×
×
  • תוכן חדש...