Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת אוזניות מ-massdrop.

Massdrop x Fostex TH-X00 דגם מיוחד למאסדרופ, רפרנס לדגם ה TH900 אשר עולות 1300$ חזרו לעוד סיבוב אחרי ההצלחה של המכירה הקודמת שימו לב ש 600 הרוכשים הראשונים יקבלו את המוצר בסיום המכירה כל שאר הרוכשים בספטמבר בגלל שלוקח זמן לייצר את העץ באוזניות. חובה חובה חובה הגברה מתאימה.

זוגתי בדיוק רואה את התמונות אמרה אם אתה קונה מחר אנחנו ברבנות.

 

Massdrop x HiFiMAN HE-350 שוב דגם ייחודי למסדרופ אלו עם דרייבר רגיל לא פנארי אוזניה פתוחה שימו לב. אחות חורגת ל 400 (לא להרביץ לי)

 

Seiko"Fifty Fathoms" SNZH Watch שעון אוטומטי של סייקו מחיר מעולה.

 

בכלל יש להם שם כל מיני דברים טובים שווה לעקוב ולהצביע עבור הדברים שאתם מעוניים שיעלו למכירה.

פורסם

הגיע יומה של המדפסת אחרי 11 שנה, מחפש מחליפה אמינה.

קריטריון אחד קריטי - דיו זול או אפשרות למלא את המחסניות לבד, בנוסף אשמח שתתחבר לרשת הביתית בצורה קווית או אל-חוטית ואם לא אז תמיכה בlinux.

איכות ההדפסה לא מעיינת אותי אבל אשמח אם היא תיהיה צבעונית.

 

יש המלצות ?

פורסם
בדיוק כתבתי ל Z בטלגרם תודה על הסקירות.

שמע ב 99$ לא מכיר משהו טוב יותר.

 

לא שמעתי אותן, אבל אני די סומך עליו, ככה שאם הוא אומר שהן שוות 100$ אני מאמין לו.

חוץ מזה המחיר מספיק נמוך כדי אפילו רק לנסות.

They are trying to ban me...

פורסם

חשבתי להזמין נעליים מהאתר הזה:

http://www.reebokoutletmadrid.net

המחירים זולים ומשלוח ממוצע לישראל הינו 12 דולר.

נראה שיש להם במלאי דגמים שהם ממש אאוטלט מלפני שנתיים ויותר (שזה טוב ליהודים)

 

מה דעתכם? נראה אמין? לוודא במייל טרם ההזמנה את זמינות המלאי לנעל ספציפית?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

gsi16v,

 

נעליים ששכבו הרבה זמן בחנות זה כמו צמיגי רכב.

 

שנתיים זה המון. לא מומלץ.

 

לדעתי? לחפש עד גיל שנה מיום היצור (מוטבע על האריזה/ הסוליה בד"כ).

 

או שקונים מאתר גדול יחסית ששם התחלופה גבוהה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אוזניות in ear חביבות?

היה לי זוג Xiaomi piston3. נחמד, אבל לא עפתי באוויר. באס מודגש מדי ומיקרופון על הפנים.

יש המלצה למשהו במחיר דומה (עד 20$ בערך) שיעשה עבודה לפחות באותה רמה? (וידע לעבוד עם אנדרואיד, מסתבר שזה לא מובן מאליו).

אם זה משנה, אני כנראה קונה שני זוגות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אין שום דבר במחיר של הפיסטונים שמשתווה אליהם.

 

יש לי את הstarter ואת ה hybrids, מאוד מרוצה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עזוב אותך מזבל אורגני.

המלצה ממסדרופ במחיר מעולה.

Massdrop x HiFiMAN RE-00 גרסה מיוחדת לאתר ב 35$ לפני משלוח של 5$ .

 

יאללה אתכם ראיתי שם שוב את ה Fostex והתחלתי להזיע ואז בחלומי ראיתי את הגברת מסמנת לי :nono:

פורסם

כמובן שעם הגברה הן יישמעו יותר טוב , לדעתי על הגבול .

שמע במחיר הזה אין משהו טוב יותר אלו גריסת רפרנס\חידוש לדגם הקודם מ 2007 שעלו אז 190$

×
×
  • תוכן חדש...