Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אייל, אני לא השוויתי בינהם, נתתי רפרנס למשהו שאני אוהב, כי סאונד זה עניין של העדפה.

לא הייתי רוצה להתפזר, עד 400 שח.

אני גם לא בדיוק בטוח אם אני מעדיף over ear או on ear.

יותר בכיוון של over ear אבל לא פוסל אופציות אחרות.

מצד שני לא רוצה משהו מסורבל מדי.

 

*שוב מדגיש שיעבוד טוב בלי הגברה.

 

 

נהג מתחיל:

לפיליפס יש גם יציאה אנלוגית(rca), אולם ב100 שקל פחות יש יחידה של לוגיטק שעושה אותו דבר, אך נטולת יציאות דיגיטליות, לשיקולך.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם

פטיפון ישן שעובד עוד עם החיבור הארקה על מערכת חדשה שאין לה כניסת פטיפון (ולא תידע להגביר את העוצמת אות הנמוך שהוא משדר)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

מחיר פגז זהו הדגם החדש של ה SSD.

אין על פלונטר לדעתי חנות המחשבים הטובה בארץ.

רק חבל שיש להם אתר משנות ה 80.

לחשו לי שהם הולכים לשדרג את הנושא.

פורסם

חברים, זקוק להמלצה ל2 זוגות אוזניות לסמארטפונים:

זוג אחד in ear והשני מסוג כפתורים (כמו לאייפון).

תקציב כ100 שח לכל זוג. אפשר לחרוג במידה ויש משהו שווה.

 

רב תודות,

תזכו לחיים ארוכים ושפע של אושר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לאנשי הסאונד שביננו

מה דעתכם על הקדם מגבר לפטיפון הזה?

http://www.amazon.com/Behringer-PP400-BEHRINGER-MICROPHONO/dp/B000H2BC4E

 

אין הבדל בין פונו סטייג' לקדם מגבר לפטיפון, מדובר באותו מוצר.

לגבי זה שבלינק- לא מכיר אותו אישית אבל הבנתי שבהרינגר קצת ירדו מגדולתם ומייצרים הרבה זבל, המחיר שלו מחשיד מאוד ולא הייתי בונה על זה שיהיה איכותי (אני משער שאתה תקבל מה שתשלם עליו, שזה לא יותר מידי)

למה שלא תקנה פונו סטייג' של פרוג'קט כמו כולם, דרגת כניסה סבירה?

או אולי תחפש יד שניה, - היה לי פעם Musical Fidelity V-LPS

הייתי מרוצה ממנו עד הגג (למרות שהוא נראה נורא מצועצע)

פורסם

סבבה, אחלה מחיר. אבל לא מסתכן עם מוכרים מהונג קונג, במיוחד כשמדובר במוצרי אחסון.

http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=SUV400S37-240G

מהארץ

ואני די בטוח שזו סדרה חדשה יותר

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

מחיר פגז זהו הדגם החדש של ה SSD.

אין על פלונטר לדעתי חנות המחשבים הטובה בארץ.

רק חבל שיש להם אתר משנות ה 80.

לחשו לי שהם הולכים לשדרג את הנושא.

חיפשתי קצת ביקורות ונראה שאין כלום על ה-V400, רק על ה-V300. מה אומרים, לקחת את הסיכון ולקנות בכל זאת? המחיר אחלה.

×
×
  • תוכן חדש...