Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כן דגם חדש לגמרי קניה בטוחה רכוש מפלונטר.

 

לגבי האוזניות

Massdrop x HiFiMAN RE-00 בדיל ממסדרופ 150 שח עד הבית מהר נשאר עוד יום אחד למכירה.

MEE Audio Sport-Fi M6 סוג של אוזיות כפתור יותר לספורט. סדר גודל של 12$.

@ אני רוצה מכונית המליץ על אוזניה ב5$ שווה לנסות זה השם

ve monk.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

הלכתי בסוף על EVO 850 של סמסונג. 650 בלבד דרך אמזון איטליה :)

עם השער של היורו + החזר מע"מ שיש באירופה כבר לא משתלם לקנות באמזון ארה"ב

פורסם

קשה ליפול עם מוצר מחברה מוכרת ולא איזה שקר כלשהו,ומעוד חנות מוכרת.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הלכתי בסוף על EVO 850 של סמסונג. 650 בלבד דרך אמזון איטליה :)

עם השער של היורו + החזר מע"מ שיש באירופה כבר לא משתלם לקנות באמזון ארה"ב

 

איזה גודל הזמנת?

לא מזמן פירסמתי את זה:

Samsung 850 EVO 1 TB SSD

260$ + 64$ עלות משלוח ומיסים סה"כ 1220 ש"ח, בארץ 1690.

http://www.amazon.com/dp/B00OBRFFAS/ref=wl_it_dp_o_pd_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=HWE4T3CLMDQE&coliid=IKF0CLD6G8FYZ&psc=1

פורסם
אין הבדל בין פונו סטייג' לקדם מגבר לפטיפון, מדובר באותו מוצר.

לגבי זה שבלינק- לא מכיר אותו אישית אבל הבנתי שבהרינגר קצת ירדו מגדולתם ומייצרים הרבה זבל, המחיר שלו מחשיד מאוד ולא הייתי בונה על זה שיהיה איכותי (אני משער שאתה תקבל מה שתשלם עליו, שזה לא יותר מידי)

למה שלא תקנה פונו סטייג' של פרוג'קט כמו כולם, דרגת כניסה סבירה?

או אולי תחפש יד שניה, - היה לי פעם Musical Fidelity V-LPS

הייתי מרוצה ממנו עד הגג (למרות שהוא נראה נורא מצועצע)

 

כרגע בגלל חוסר מקום לחבר את המערכת הרגילה מחפש משהו זמני לחבר אותם למערכת קטנה יותר שלה אין כניסת פטיפון

ברגע שיהיה מקום לפטיפון ולמערכת (שעדיין סוחבת כמו סוסה כבר 32 שנה) אז לא יהיה צורך בקדם מגבר

בכלל זה מחפש משהו פשוט (וגם אני משיג את הדגם הזה בהנחה מסויימת)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כרגע בגלל חוסר מקום לחבר את המערכת הרגילה מחפש משהו זמני לחבר אותם למערכת קטנה יותר שלה אין כניסת פטיפון

ברגע שיהיה מקום לפטיפון ולמערכת (שעדיין סוחבת כמו סוסה כבר 32 שנה) אז לא יהיה צורך בקדם מגבר

בכלל זה מחפש משהו פשוט (וגם אני משיג את הדגם הזה בהנחה מסויימת)

 

עזוב אותך משטויות, או שתחכה למערכת הנורמלית או שתקנה יד שניה טוב שאותו מחיר, נניח:

 

http://www.hifimusic.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%92%27-Cambridge-Audio-t26255.html

 

(אין לי שום קשר למוכר, סתם תוצאה ראשונה שעלתה בחיפוש של 2 דקות)

פורסם

רק שאלה: למישהו יש מה להגיד על אוזניות אלחוטיות מקוריות של playstation ? יש לי אפשרות לקנות ותוהה אם במחיר של 400₪ יש אלטרנטיבות?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם (נערך)

צריך רמקולים לבחוץ (בחוץ=שטח פתוח סביב בריכה), יש חשמל ויש מחסן כדי לשמור על הרמקולים.

הדרישה היא שתהיה אפשרות לחבר אותם לפלאפון (AUX או BT) בקלות ובלי לשבור את הראש.

תקציב כרגע לא לגמרי מוגדר, אבל חושב על עד 1000 ש"ח, יש חיה כזאת?

 

אני מתכוון כמובן לרמקולים גדולים ("בוקסה") ולא לקטנים שיש בחדר.

(הרמקולים הרגילים פשוט לא מספקים את הסחורה, שומעים מוזיקה אבל לא את הצלילים עצמם, בעיקר שמתרחקים 2 מטר ומעלה מהרמקול)

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...