Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כאלו עם משהו מובנה?

אני עובד נטו על עצלנות, אם זה דורש התעסקות- אף אחד לא ישתמש בזה.

מחפש משהו שיכול לשכב במחסן וכשרוצים להשתמש בו זה רק להוציא ולחבר לחשמל (ואת הפלאפון כמובן)

They are trying to ban me...

פורסם

לפני כמה ימים הביאו לפה לינק לתחנת עגינה של פיליפס אבל ראיתי שזה אזל.

תקרא לשועלי החיפוש בפורום, איפה אייל כשצריך אותו?

פורסם

ממה שידוע לי בדרך כלל הדברים האלו לא מציגים איכות שמע טובה.

אני לא מחפש משהו מטורף, אבל גם לא רוצה להתבאס.

למה הוא מגיע רק עד 40HZ? ככה זה כל המוניטורים האלו?

They are trying to ban me...

פורסם
לפני כמה ימים הביאו לפה לינק לתחנת עגינה של פיליפס אבל ראיתי שזה אזל.

תקרא לשועלי החיפוש בפורום, איפה אייל כשצריך אותו?

 

אש אש מדורה אוכל קרטושקס מפויחות.

מה שעולה לי לראש רמקול קריוקי מוגבר יכל להיות יופי של פתרון.

פורסם
אש אש מדורה אוכל קרטושקס מפויחות.

מה שעולה לי לראש רמקול קריוקי מוגבר יכל להיות יופי של פתרון.

 

האיכות תהיה סבירה מספיק?

They are trying to ban me...

פורסם

איפה אתה גר אין לך שכנים שעושים מסיבות קריוקי באמצע הלילה?

מעולה +++ רק חשוב למצוא משהו טוב עם כניסת USB שן כחולה AUX

פורסם

איילי23 אפשר לאתגר אותך ולהיות בררן על הדרך? אני מחפש מברגת קלאצ' 18v של מילוואקי בגרסה האירופאית, התקציב הוא 500 ש"ח עם אפשרות מתיחה ל700. אם תמצא סט עם אימפאקט במחיר טוב אז תפרסם, אולי המג"דית תשחרר :-)

פורסם (נערך)

למה דווקא milwaukee התקציב מאוד דחוק .

מה רע בסט שאני מפרסם של הזמן של מקיטה? אומנם יקר יותר אבל טוב יותר 2 כלים עדיף מאחד.

 

כרטיסי זיכרון מספיק טוב?

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

התרשמתי מהאיכות שלהם, וגם מבעלי מקצוע הבנתי שמדובר ברמה אחרת. אני זוכר את הסט שלך של המקיטה, אבל אם בכל זאת תמצא של מילוואקי תעדכן 8)

×
×
  • תוכן חדש...