Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אייל, המלצה מעניינת.

אבל עם התנגדות של 64 אוהם לדעתי הן צריכות הגברה...

 

דווקא ההתנגדות פחות מדאיגה, מה שכן, הרגישות שלהן נמוכה יחסית.

בכל מקרה, קשה לי להאמין שהם הוציאו INEAR ב35$ שצריכות הגברה.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)
עזוב אותך מזבל אורגני.

המלצה ממסדרופ במחיר מעולה.

Massdrop x HiFiMAN RE-00 גרסה מיוחדת לאתר ב 35$ לפני משלוח של 5$ .

 

עשיתם לי חשק לקנות את האוזניות האלו :lol:

 

המשלוח שלהם הוא רגיל עם דואר ישראל?

לא בא לי להסתבך עם חברות שילוח שיעשקו אותי...

 

תודה :)

 

אגב - תאריך המשלוח המשוער הוא השלישי לאוגוסט! :shock:

דיי מבאס.

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
קצת אוזניות מ-massdrop.

Massdrop x Fostex TH-X00 דגם מיוחד למאסדרופ, רפרנס לדגם ה TH900 אשר עולות 1300$ חזרו לעוד סיבוב אחרי ההצלחה של המכירה הקודמת שימו לב ש 600 הרוכשים הראשונים יקבלו את המוצר בסיום המכירה כל שאר הרוכשים בספטמבר בגלל שלוקח זמן לייצר את העץ באוזניות. חובה חובה חובה הגברה מתאימה.

זוגתי בדיוק רואה את התמונות אמרה אם אתה קונה מחר אנחנו ברבנות.

 

Massdrop x HiFiMAN HE-350 שוב דגם ייחודי למסדרופ אלו עם דרייבר רגיל לא פנארי אוזניה פתוחה שימו לב. אחות חורגת ל 400 (לא להרביץ לי)

 

Seiko"Fifty Fathoms" SNZH Watch שעון אוטומטי של סייקו מחיר מעולה.

 

בכלל יש להם שם כל מיני דברים טובים שווה לעקוב ולהצביע עבור הדברים שאתם מעוניים שיעלו למכירה.

 

נו, אחרי כל הביקורות המשבחות על הפוסטקס הייתי מוכרח.

אמנם כבר קניתי את הפיליפס פידליו (חבל"ז) שהמלצת פה אבל הפעם תירצתי את זה שמדובר במשהו אחר לגמרי ("אלה אוזניות פתוחות והפוסטקס סגורות, אין קשר בכלל בין השניים! :lol: )

פורסם (נערך)

אתם ממש חבורה של שרמוטו* .

אני מבטיח לך שברגע שתשמע את הפוסטקס אני אבוא להרים לך את הלסת אני שמעתי את ה TH900 לדעת אוזני טובות יותר מה HD800

BY FAR , אגב למה הפידליו מחוברות?

בכל מקרה יש אישור הנהלה לא רשמי ל Fostex T50RP החדשות.

רוצה לשמוע על ה DAC שלהם?

אני רוצה מכונית כן משלוח של דואר רגיל. שווה לחכות לדעתי הזמנתי גם אותם just in case .

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אתם ממש חבורה של שרמוטו* .

אני מבטיח לך שברגע שתשמע את הפוסטקס אני אבוא להרים לך את הלסת אני שמעתי את ה TH900 לדעת אוזני טובות יותר מה HD800

BY FAR , אגב למה הפידליו מחוברות?

בכל מקרה יש אישור הנהלה לא רשמי ל Fostex T50RP החדשות.

רוצה לשמוע על ה DAC שלהם?

אני רוצה מכונית כן משלוח של דואר רגיל. שווה לחכות לדעתי הזמנתי גם אותם just in case .

 

אנחנו?? זה אתה שלא משאיר לנו ברירה!

כרגע הפידליו מחובר או לפונו (הנגן של ניל יאנג) או לטלפון מארשל שלדעתי נשמע יותר טוב מהפונו (קניתי בשביל יכולות ההקלטה הבאמת מוצלחות של המכשיר הזה, נשארתי בגלל איכות הצליל ויכולת הדחיפה)

אין לי דאק או מגבר אוזניות... מצד שני גם אם היה אני לא יודע איפה הייתי מחבר אותו (אני לא מקשיב למוזיקה מהמחשב)

פורסם

מה אתה חושב שהוא לבד? [emoji13]

הייתי חרמן אש על האוזניות האלה מהרגע שהחל הדרופ על הpurple heart והודיעו שהדרופ הקרוב של הגרסא הרגילה ישלח מיידית

d836b3bb8ce33fbd9e0bf2d1bc834020.jpg

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם

בוקר רע גם לכם הייתי חייב לפתוח לי את הבוקר ככה.

אכן 600 הרוכשים הראשונים יקבלו את ההזמנה בסוף הדרופ. מה שיפה באוזניה הזו מעבר לסאונד שהיא ייחודית אין עוד אוזניה כזנו בגלל מבנה העץ שלה.

פורסם (נערך)

קראתי קצת בעמוד של הדרופ של Massdrop x HiFiMAN RE-00 וראיתי שם המלצה של מישהו דווקא על אוזניות שעולות .... 5 דולר (+ 3 דולר משלוח) ! ונקראות ve monk .

 

הביקורות באינטרנט הזויות (לטובה) בעבור אוזניות של 5$ ואני בהחלט הולך להזמין אותן מתוך סקרנות :lol:

 

אולי זו הטקטיקה שלהם.. להרוויח בזכות הסקרנות של אנשים... :-D

 

אלו אוזניות כפתור (כן. מהסוג הזה של פעם) והמלאי מאוד מצומצם וכל פעם מיוצרת כמות קטנה.

קונים אותן באליאקספרס (לא להיבהל מהמחיר כרגע. הוא עולה למחיר הזוי כשאין מלאי כדי שלא יזמינו. זה גם כתוב שם).

 

גם ההשקעה בעמוד המכירה דיי מוגזמת לחיוב עבור אוזניות של 5$...

 

מן הסתם אין בכלל מה להזכיר את האוזניות האלו באותה נשימה עם המפלצות שאתם קונים במאות דולרים, אבל בכל זאת...

 

 

זה עמוד המוצר:

http://www.aliexpress.com/store/product/Venture-Electronic-VE-MONK-earbud-earphone/1924356_32417311324.html

 

עמוד ב HIFI :

http://www.head-fi.org/t/783669/venture-electronics-ve-monk-monk-plus-a-5-earbud-that-taking-the-world-by-storm

 

עוד ביקורת אקראית מגוגל:

 

http://www.headfonia.com/review-ve-monk-4-99-miracle/

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם

מישהו התנסה עם הזמנות ממאסדרופ ויודע לספר מה עולה בגורל תשלום המיסים?

להבדיל מאמזון שמתמחרים מיסים כבר במעמד התשלום במאסדרופ לא ראיתי אפשרות כזאת.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

מחפש רמקולים בתצורה 2.0 או2.1(עדיפות ל2.0, אין יותר מדי מקום) עדיף משהו שזמין בארץ,.

יחוברו למחשב וטלוויזה בסלון קטן בתל אביב (דירת חדר ושייבה)לשמיעת מוזיקה (סגנונות מעורבים)בעיקר.

אני צריך משהו עם שלט, ועדיפות שתהייה גם שן כחולה.

מוכן למתוח את התקציב עד 1,500 שקל אם התמורה שווה.

פורסם
מחפש רמקולים בתצורה 2.0 או2.1(עדיפות ל2.0, אין יותר מדי מקום) עדיף משהו שזמין בארץ,.

יחוברו למחשב וטלוויזה בסלון קטן בתל אביב (דירת חדר ושייבה)לשמיעת מוזיקה (סגנונות מעורבים)בעיקר.

אני צריך משהו עם שלט, ועדיפות שתהייה גם שן כחולה.

מוכן למתוח את התקציב עד 1,500 שקל אם התמורה שווה.

ראה פה:

http://www.ebay.com/itm/131812186680?var=431173236635

פשוט פאזה אחרת מכל מה שאתה מכיר כנראה.המחיר בלתי נתפס למוצר של B&O

בדוק שילוח חינם בתוך ארה"ב והגעה לארץ דרך BUY2USA או שיפיטו.

פורסם

Mackie CR4BT CR מאאמזון ב 1166שח כולל הכל זהו רמקול פוסט פורדקשן ברמת אולפן. בארץ מעל 1700שח.

[h=1][/h]

Microlab SOLO 7C ללא שן כחולה ב KSP ב 760 שח.

Edifier R1700BT המדהימים עם שן כחולה ב 1050 עד הבית מגרמניה .

להמשיך?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
ראה פה:

http://www.ebay.com/itm/131812186680?var=431173236635

פשוט פאזה אחרת מכל מה שאתה מכיר כנראה.המחיר בלתי נתפס למוצר של B&O

בדוק שילוח חינם בתוך ארה"ב והגעה לארץ דרך BUY2USA או שיפיטו.

 

המחיר עבור יחידה בודדת או זוג?

כמוכן, יש אפשרות להפעיל עם בטריה \ מצית של אוטו?

 

 

עריכה: מדובר ברמקול בודד. אשמח לתשובה לגבי השאלה השניה

עריכה 2 : באתר הרשמי של בי אנד או הרמקול עולה 300 יורו - מה הקאטץ'? האם בטוח שהמכירה באיביי אינה זיוף?

עריכה אחרונה על ידי flytomars
×
×
  • תוכן חדש...