Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו בבית את הסט של מקיטה.

לא נתקלתי בבורג שלא נכנס, האימפקט חזקה מאוד ואפשר גם להיות עדין איתה.

פשוט תענוג לעבוד איתן.

 

לגבי הסוללות- יש אנשים שמתבאסים כי הן כאילו קטנות, אבל זה בעצם יתרון כי יותר נוח לעבוד איתן ככה.

חוץ מזה שהסוללה מחזיקה די הרבה וגם אם נגמרה היא נטענת מהר מאוד.

They are trying to ban me...

פורסם

אכן כן, סוללה של 1.5 אמפר, יעילה לרוב האנשים, אני קניתי בזמנו לפני כשנתיים סט של מקיטה אבל עם סוללות 3 אמפר מאמאזון ארה"ב וביצעתי הסבת המטען למטען ישראלי, בנתיים מרוצה מאוד, סט חזק ביותר.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

לא מצליח להבין למה ה-מילווקי ככ יקרות אבל ממש.

אגב בדמים החדשים שלהם אפשר לשלוט על הכלי דרך אפליקציה לנייד ממש נחמד.

פורסם

איכות ההרכבה והחומר היא עולם אחר. אם אני זוכר נכון הכלים שלהם מיוצרים בגרמניה, בניגוד למקבילה האמריקאית שלהם שמיוצרת בסין ועליהם יש תלונות לא מעטות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ראה פה:

http://www.ebay.com/itm/131812186680?var=431173236635

פשוט פאזה אחרת מכל מה שאתה מכיר כנראה.המחיר בלתי נתפס למוצר של B&O

בדוק שילוח חינם בתוך ארה"ב והגעה לארץ דרך BUY2USA או שיפיטו.

 

שאלתי את המוכר והוא טוען שהרמקול עובדנרק על 110 וולט-

האם הוא צודק או שכמו הרבה מוצרי אלקטרוניקה יש גם תמיכה ב220 וולט באותו מכשיר?

פורסם

מוכרים באמזון ויש שם שאלה על מתח העבודה כתוב שעובד בכל המדינות

אגב 900 שח עד הבית כולל הכל .http://tinyurl.com/j7dw62k

פורסם

פרסמתי גם בת'רד של האכזבה מעכברי לוג'יטק.

קיבלתי דיוור על כך ש ROCCAT Kone XTD ב 50% הנחה כמו שיש לי ב 240 שח עד הבית שימו לב לחיישן הוא לייזר.



אגב בארץ הוא עולה 365 שח.

כמובן שהזמנתי עוד אחד .

http://tinyurl.com/jludmrv

פורסם
אל תזמין!!!

לא אמזון שולחים אלא חנות .

אין תשלום של מיסים.

אמזון שולחים מסכים עד 50אינצ'.

תודה :)

 

האם זה שאמזון לא המוכרת משפיע על המוצר והאחריות?

ומיסים בטוח שיגבו בארץ ולכן שאלתי

קובי

:-)

פורסם

המלצה על הארדיסק חיצוני לאחסון תמונות? שווה להתעסק או שאין חסכון ונכנס ל ksp לקחת מה שיש?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...