Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שתי יחידות של ve monk plus בדרך אליי...

אכתוב את הרשמים כשהן יגיעו :wink:

 

קיבלתי היום את האוזניות (7.5 דולר ליחידה כולל המשלוח).

אין מילים. איכות מרשימה מאוד בלי קשר למחיר המצחיק. נשמעות כמו אוזניות יקרות הרבה יותר!

הסאונד נקי, מדוייק, מפורט... וכל זה במחיר של 30₪

 

ממש ממליץ לכם להזמין גם... זה עולה גרושים ומפתיע לגמרי!

 

שמעתי קבצי FLAC דרך נגן ה Cowon Iaudio 7 האלמותי שלי :).

בעיקר רוק וקצת אינדי.

האוזניות לא מיועדות ל "Bassheads" .

לא ניתן להשתמש במקומות רועשים כי אטימת רעש לא ממש קיימת באוזניות מהסוג הזה (אוזניות כפתור)

 

לקנות אך ורק מהלינק המצורף, זה הלינק של החנות של היצרן עצמו (בחור שנקרא Lee והוא דיי "צבעוני" . אפשר לדבר איתו גם דרך אליאקספרס, עמוד הפייסבוק שלהם ועוד כמה דרכים) כל שאר המוכרים באליאקספרס זה זיופים. (היה גם דרופ במאסדרופ. באותו המחיר... המיוחד היה שהאוזניות היו בצבע אדום).

 

http://www.aliexpress.com/item/Venture-Electronic-VE-MONK-earbud-earphone/32417311324.html

פורסם
הלינק שוב שבור לפחות מהטאפטוק

 

אייל אפשר בבקשה קישור למברגה / מקדחה המדוברת עם סט של מברגים ומקדחים.

תודה.

פורסם

אייל בכל הקישורים של הביטים והמברגות זה מחירים סופיים? כולל משלוח מיסים עמלות שקר וכו ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
@ E-A פנה בפרטי לאושרי יש לו אחד למכירה חדש. אני אסמן לו שיענה לך .

בבקשה הסט של מקיטה.

ביטים ומקדחים יש בלי סוף כמה אופציות

אופציה א במבצע של 50 אחוז.

אופציה ב

אופציה ג

ביטים בנפרד אני ממש אוהב את הסט הקטן הזה מעולה לאימפקט

 

אייל תודה על הקישורים.

תגיד יש אולי שילוב של מקדחה ומברגה באחת?

אני הרבה יותר משתמש במברגה וצריך מקדחה לעתים מאוד רחוקות.

פורסם

אתה מבריג הרבה ?

אתה יודע שמברגה ומקדחה אלו 2 כלים שונים.

למרות שמקדחה יכולה במידה מסוימת להבריג ברגים.

פורסם

טוב הצפרדעים חזרו מהביצה עם יופי של מברגה משולבת של מקיטה כך נהנה מ-2 והעולמות.

מנוע בראשלס 18V פצצה של כלי מאוד חזק 2 סוללות ליתיום במחיר שבא לי למות יש עליו 50% הנחה ב 1380 שח עד הבית .

לדעתי כלי מקביל בארץ מעל 3000 ש"ח רוץ להזמין.

http://tinyurl.com/jqenw4d

×
×
  • תוכן חדש...