Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

Nevermsrp חברה מאוד רצינית ומעולה הם ישראליים לשעבר .שכחתי את השם של הבעלים יש להם חנות פיזית ביוסטון.

 

קיפוד אפשר לפתוח מחלקות ב PAY PAL עד חצי שנה לאחר קניה .

בגלל זה אני די זונח את האתרים הסיניים ואייבי קונה מהם דברים זולים.

למוצרים יותר יקרים קונה מאמזון.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אייל הבמוו שלוש שלי תיכף מגיעה..

חשבתי על נרתחק למפתח וכל מיני מוצרים נלווים יש מצב לעזרה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מלך.

 

נרתיק למפתח:

http://www.shopbmwusa.com/PRODUCT/3878/BMW-KEY-CASE---MODERN-LINE

 

או כזה:

 

http://www.ebay.com/itm/Genuine-New-BMW-M-F30-F80-F82-F01-F2-Performance-Alcantara-Key-Case-82292355518-/112007958948

 

- מחזיק מפתחות

-כובע

-כפפות נהיגה ב.מ.וו (מתנה לא לצחוק)

 

כמובן שעדיפות מוחלטת למוצרים מקוריים.

 

שוב תודה.

פורסם

אכן, nevermsrp תותח.

 

קניתי ממנו מעל ל10 סמארטפונים.

 

אחד מהם, לפני כשנתיים, היה לומיה מדגם שנמכר רק בארה"ב, ולכן לא כלל אפשרות לעברית.

 

כשהגיע המכשיר ראיתי שאין לו עברית, פניתי אליו, והוא הציע לי החלפה בדגם שנתמך בישראל ללא תוספת תשלום והסביר איך לבדוק להבא לפני הרכישה.

 

גם הגלקסי 7 הנוכחי שלי ממנו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

כן נראה מעולה 100% פידבק חיובי מעל 4000 מכירות.

המשלוח הוא 20 אירו לא פאונד באתר של הבימר.

אתן לך טיפ מעולה לאייבי ובכלל ,אתר שמשווה לך את אותו המוצר בכל ה איביים שיש אמריקאי ,אנגלי,קנדי גרמניה וכו' כולל תוצאות מאמזון.

http://geo-ship.com/

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

משתף וממליץ בחום על האתר הזה שהגעתי אליו דרך האתר הום תיאטר למי שמכיר, http://soundforless.co.il אין לי קשר לאתר רק מבין שהוא משווה בין מחירי חו"ל למחיר זאפ, מעניין ויעיל.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

לא משווה ולא בטיח, חבל שאין גילוי נאות שכל הלינקים הם affiliate תוכנית שותפים לא שזה רע .

הם לא עובדים לשם שמיים או עוסקים בפילנתרופיה.

פורסם
bestbuy

B&h

expansys-usa

newegg

וולמארט

בערך בכל קניון יש חנויות.

 

תבדוק גם מבצעים באמאזון ארה"ב/ איביי.

 

רק שים לב שאם זה לצורך ייבוא לארץ, שהגלקסי יהיה מדגם G930F לרגיל, או G935F לדגם האדג', לטובת תאימות מלאה לארץ.

 

לגבי הG5, לא מכיר. אבל לפי התלונות על אמינות הG2/G3/G4, למה ההרפתקאה הזו?

 

רק איביי או אמזון.

באיביי מוכר בשם nevermsrp מאוד אמין ומומלץ.

תוודא שאתה קונה מכשיר הזהה לדגם שנמכר בארץ.

 

^^ מה שהוא אמר, יש לי נסיון עם קניה של G3 מ Nevermsrp - בלי בעיות

בנוסף יש גם מוכר באמזון עם פידבק מעולה ומחירים נמוכים ב20 דולר מאיביי, ואיכשהו על אמזון אני סומך הרבה יותר בעת צרה

 

בכל מקרה כמו שאמרו סמסונגים רק דגמי F גלובליים עם מעבד exynos, רוב המכשירים שתמצא ברשתות אמריקראיות כמו בסט ביי מוכרות לשוק האמריקאי ובד"כ עם חוזה...

תודה לכולם על העזרה! בסוף מזמין מאמאזון את הs7.. לזה ששאל למה lg:

יש לי את הg2 ולטעמי הוא ממש מוצלח, אבל אחרי התייעצויות וקריאה ברשת החלטתי ללכת על הs7

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

אין כמו לפתוח את הבוקר עם קפה טוב מפולי קפה שנטחנים במקום .

2 מכונות של Krups בהנחה משמעותית של 50%.

 

1. Krups Coffee Machine Latt'Espress One-Touch עם צג הכל אוטומטית, פשוט בוחרים את המשקה הרצוי ב 2266.

 

2. KRUPS Automatic Coffee Machine הדגם הפשוט יותר בלי צג אבל עם סטרימר ב 1363 שח עד הבית.

 

3. מכונה מדגם Super-Automáticas Cafeteras EA8150 עם צג שיפור של הדגם הקודם שבסעיף 2 צריך להקציף ידנית ב 1600 שח.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...