Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז הייתי תמים וקניתי מאיביי אזניות ב4 שקל. שומעים זוועה. :shock:

 

יש המלצה לאזניות In-ear ששומעים בהן סביר+ (אך ורק לנסיעות הלוך חזור לעבודה באוטובוס) במחיר זול (

 

תבורכו (במיוחד אייל :-))

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?601358-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-IN-EAR-%D7%A1%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA&highlight=%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA

פורסם (נערך)

חגיגה אנגלית? :lol:

 

מהאתר MyMemory:

 

כרטיס MicroSD מהיר של טושיבה, 128GB U3 במחיר של 25 פאונד ועוד 1.95 פאונד משלוח. סה"כ 26.95 פאונד!

המשלוח הוא 1.95 פאונד קבוע. אז אפשר להזמין שניים ולשלם 51.93 פאונד - עדיין מתחת לרף ה 75$ אז אין מיסים...

 

מהירות קריאה של 90 מגה וכתיבה של לפחות 30 מגה (תקן U3 )

141₪ לכרטיס כזה זה מחיר הזוי...

לא מאמין שתמצאו כרטיס במהירות הזו במחיר כזה...

 

הזמנתי שניים :lol:

 

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDXC/Toshiba/Toshiba-128GB-Exceria-Micro-SDXC-4K-Card-with-Adapter-UHS-I-U3----90MB_s

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם

מעולה! האתר הזה אמין? אפשר לקנות ממנו בראש שקט?

מניסיון, מכבלים למיניהם, דרך דאשקאם ועד סלולרי - אמין מאד. ויתרון - מקבל פייפאל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Gearbest הפכו לאחרונה להיות גורעים.

משלוחים שלא נשלחים או נשלחים בדיליי שירות גרוע וכו'.

עדיף לבחור אתר סיני אחר.

יש קישורים בלינק שפירסמתי.

פורסם

אממ, המחירים באתרים האחרים כמעט משולשים (80 ש"ח בדפוקטוב ושות' לפיסטון 3). נראה לי שווה לקחת את הסיכון, מקסימום נקבל החזר.

 

אזמין אחד מכל דגם (הפיסטון ה"רגיל" ופיסטון 3). תודה!

פורסם

יש הרבה גרסאות, מה pistons starter שזה הכי זול, דרך Pistons 3 reddot ועד ה hybrids שזה הכי חדש והכי מגניב, הוא עולה משהו כמו $18 ב gearbest

 

דרך אגב בין האתרים הסיניים (דפוקטוב\גירבסט\גיקבאינג\וכו') יש הבדלים לא קטנים במחירים של מוצרי מותג כמו nillkin/ xiaomi / blitzwolf ואחרים שאין לי כח לרשום, לעתים מותג שלם על שלל מוצריו יהיה זול באופן משמעותי באחד האתרים לעומת האחרים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אממ, המחירים באתרים האחרים כמעט משולשים (80 ש"ח בדפוקטוב ושות' לפיסטון 3). נראה לי שווה לקחת את הסיכון, מקסימום נקבל החזר.

 

אזמין אחד מכל דגם (הפיסטון ה"רגיל" ופיסטון 3). תודה!

 

יש שני דגמים לפיסטון רגיל ויות'.

הרגיל עולה סביבות ה16$ והיות' (שבנוי מחומרים זולים יותר ובעל באס חזק יותר) עולה חצי ואף פחות.

בכל מקרה אני ממליץ לקנות את הדגם העוקב לפיסטון 3 והוא ההיבריד

http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Hybrid-Dual-Drivers-Wired-Control-In-Ear-Earphone-Headphone-With-Mic-p-1010328.html

 

blitzwolf וbluedio הם מותגי בית של גירבסט.

פורסם
Gearbest הפכו לאחרונה להיות גורעים.

משלוחים שלא נשלחים או נשלחים בדיליי שירות גרוע וכו'.

עדיף לבחור אתר סיני אחר.

יש קישורים בלינק שפירסמתי.

 

אני לא יודע מה הזמנת ואני משער כי יש הבדלים בין הפריטים אשר מזמינים

אבל עם GB הניסיון שלי מוצלח מאוד.

בחודש האחרון ביצעתי מהם מספר הזמנות, בכל הזמנה היו מספר מוצרים,

חלקם של כמה דולר, חלקם של $180, חלקם $40 , הכל בקטגוריות שונות.

החל מסמארטפון שיומי ועד לסטרימר, מוצרי מטבח ועוד..

שתי הזמנות אחרונות הם שלחו ביום למחרת עם מספר מעקב.

כמעט כל ההזמנות מהם ככה, אולי לוקח יומיים-שלושה לשלוח את החבילה.

 

פעם אחת יש לציין היה מוצר בהזמנה שלא היה להם במלאי והם פתחו לי "כרטיס תמיכה"

עליו וציינו כי אין אותו במלאי והם רוצים לזכות אותי בסכום עליו ואני צריך להסכים.

 

לא מגן עליהם אלא רק מציין את החוויה שלי בחודש האחרון וגם לפניו.

 

אני אישית מזמין רק מ-GB ו-BG, כל השאר זה עלי ומה שנשאר זה איביי :-)

פורסם

יש לי את הפיסטון3.

הן חביבות, אבל לא מעבר.

הבאס מודגש במידה לא סבירה ומעיב על החוויה.

מעבר לזה, המיקרופון שלהן על הפנים (הזווית הטבעית שלו היא לכיוון הגוף, ואז לא שומעים אותך אלא רק חיכוך. אם מחזיקים אותן מסובב לכיוון הנכון, הוא בסדר).

אם באס מוגזם הוא לא אישיו, האוזניות ממש סבבה. נוחות באוזן, לא מסתבכות עם עצמן, צליל יחסית מפורט.

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...