Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למה רק 1070 ה 480 שווה בביצועים ל 980TI ואף עוקף אותו ב-40 אחוז מהמחיר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

ה480 ממוקם בין ה970 לבין ה980 הוא לא מגיע לביצועים של ה980ti.

לגבי ה490 אין יותר מידי מידע וגם לא שמעתי מחיר משוער אבל הוא אמור להיות במעט טוב יותר מה1070.

הכול שאלה של מחירים אבל יש לי העדפה למוצרים של nvidia מסיבות כאלו ואחרות.

ושוב זה רק לפי נתונים שראיתי ברשת צריך לחכות לראות שכל הכרטיסים יצאו ויעשו בנצ'ים כמו שצריך.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מחקתי בכוונה את ה-490 הוא עדיין בגדר שמועה.

מזכיר לך שה480 הולך להעלות סביב ה 220$ הוא מיועד לשוק הביניים וואו מערך CROSSFIRE עם 2 480 הולך להיות אש.

לדעתי הוא הולך להימכר כמו לחמניות.

AMD-Radeon-RX-480-3DMark-Fire-Strike-2.png

פורסם

מחפש שעון חכם עגול, לגברת. מהדגמים האחרונים, עדיין לא יודע להגדיר דרישות חובה.

או שומעים על מבצע מעניין אני עוקב כאן....

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

צריך לראות מה שני כרטיסים כאלו נותנים בקרוספייר.

העניין שזוג כרטיסים לעולם לא נותנים פי 2 ביצועים מכרטיס אחד, ולפי הבנתי זה לא אופטימלי להרבה מאוד משחקים, לכן אעדיף כרטיס אחד חזק.

גם אל תשכח צריכת חשמל גבוהה יותר.

מה שכן בdx12 אפשר לשלב בsli שני כרטיסים לא זהים, זה יהיה מעניין לראות כמה אפשר להוסיף ל1070 ביחד עם ה760 הזקן שלי.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

את יכול להשתמש ב 760 עבור חישוב CUDA .

או יפה אמרת צריכת חשמל הדור הנוכחי הוא ב 14NN = פליטת חום קטנה יותר (TDP) של 150W.

כבר יש לך 1070?

פורסם

עדיין לא, נוסע לגרמניה באוגוסט אני ככל הנראה ארכוש שם.

או אם המחיר בארץ עד אז יהיה סביר, למרות שאני בספק מאוד, בארץ חזירים.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

eyali23

צריך את עזרתך עוד פעם!

האם זה הדיל הכי טוב שאני יכול להשיג ל sony mdr 7506? אני כמובן לוקח בחשבון שהמכס יהיה נחמד וידלג עלי.

תודה רבה!

פורסם

אוזניות מוניטורינג, עם flat frequency response, במחיר ריצפה.

תראה לי עוד אוזניות flat במחיר הזה. הכי קרוב שאני מכיר זה ath-m50x אבל כשאני שמעתי אותן הן הרגישו לי דיי באסיות והן גם עולות באזור ה 600.

אולי m40x? לא נוחות לי, יקרות יותר (אם זכור לי נכון באזור ה 450).

shure srh440 אתה תשאל? אנשים טוענים שהן לא נוחות לשמיעה ממושכת (אישית לא בדקתי). יקרות יותר (לזכרוני באזור ה 450).

 

החשש היחיד שיש לי, זה שהסוני האלה הן זיוף. מצד שני, אם מזמינים ממוכר אמריקאי, אז המשלוח זה עוד 120-150שח, ואולי גם יותר סיכוי שיעבור במכס, והגענו למחיר של M40X\SRH440.

פורסם (נערך)

semi open

אני צריך סגורות לגמרי.

 

עריכה: אלה אם אתה מתכוון לדגם ה EVO, ואז הן עולות 50דולר באמאזון + משלוח + מיסים הגענו ל 344 לפי buy2usa.

עריכה 2: ה EVO יש גם באיביי ב 180שח..

עריכה אחרונה על ידי raiden
פורסם

זוזים? באזור ה 350.

מקור? מחשב כיום. בשלב מאוחר יותר או FIIO E10K או אחד ה SMSLים או אולי schiit stack לא יודע נראה.

סגנון? הכל בערך.

×
×
  • תוכן חדש...