Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נראה לי שמצאתי ASUS ROG GL752VW-DH71 ב4712 ש"ח עד הבית המקביל היהודי עולה בין 6100-7200 תלוי בקונפיגורציה.

תוסיף לו SSD בעוד 250 שח וסגור את הסיפור.

 

או חפש אצל פלונטר עדיף מ KSP

 

עוד מבצע חביב שקיבלתי Xbox One 1TB עם 4 משחקים פורזה 6 החדש ,הילו ,טומב ריידר, וריפליי ב 1483 שח עד הבית קנו לילדים(אלק)

שישחקו בחופש הגדול

 

שנמשיך

מנשא ל 3 זוגות אופניים של Menabo האיטלקית ב 1000 שח עד הבית בארץ 1600 שח

 

יש דרישה לפרסום מוצרי טיפוח הרכב ?

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

תפרסם, עדיין לא ביזבזתי את ככל המשכורת...

 

2GB זיכרון כ.מסך לא יגביל אותו?

בנוסף, לא ראיתי שכתוב משהו על אחריות..

עריכה אחרונה על ידי GAD57
פורסם

אני מחכה ל Project scorpio של MS שיוצא ב2017

לא רואה טעם לקנות עכשיו את ה xb1 s המשודרג שיוצא עוד חודשיים רק בשביל וידאו 4K

פורסם
יש לך מסך 4K?

שאלת מילון דולר אין לזה סוף לשדרוגים.

וואו פורנו ב 4K ממש החוג לאנטומיה .

יש כבר אתרים שלמים לזה.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

קולולו

 

20160616_153804.jpg

 

קשה מאוד לשפוט אוזניות. הרושם הראשוני בדר"כ שונה ממה שחושבים לאחר זמן מה (ומבלי קשר לBurn in) אבל על פניו מדובר באופי מאוד מאוד שונה מהסט היומיומי שלי עד היום - AKG q701.

 

הכי בולט הסאונדסטייג' - עם הAKG על הראש התחושה היא כאילו אני בהופעה בוומבלי. עם הפוסטקס, כאילו אני יושב עם האמן באולפן. יתרונות וחסרונות כמובן שיש המון, תלוי בסוג המוסיקה ששומעים ובמצב הרוח.

 

באס - וואו. :loco:

הוא יורד נמוך נמוך ומאוד מדויק, הakg יכולות רק לחלום להגיע לזה, וזה למרות שבq701 דווקא שופר הבאס בהרבה לעומת הK. כל טרק אלקטרוני נותן פה בראש, ולשמוע גיטרה באס פה זה כיף אמיתי. הסוף בBones of birds עושה לי נעים.

המיד רגוע ובגבוהים דווקא שוב יש דגש. מצילות נשמעות מצוין ובלי rolloff.

 

בקיצור, אולי לא הסט ה"מדויק" ביותר, אבל מדובר באוזניות שפשוט כיף לשמוע איתן הכל מהכל.

 

הגימור ברמה מאוד גבוה, כוסות העץ חלקות ויפות בלי שום דפקט נראה לעין. הקשת ממתכת צבועה בשחור ומרגישה מצוין. כנ"ל כיוונון הקשת שמרגיש שעשוי טוב, עם קליקים של מרצדס.

הדבר היחיד שמציק (אך היה ידוע) הוא החוט. שחור עבה ו... קשה :oops:. וכמובן קבוע ללא ניתוק. בעע.

על האוזן שלי הן יושבות מצוין, הקימור דואג לאטימה טובה גם מאחורי האוזן, ובכלל התחושה היא של אוזניות סוגורת עם אטימה טובה, למרות שהן semi-open.

 

אייל, אם מתישהו תצא מהקיבוץ לציוויליזציה התל אביבית אתה מוזמן לבוא לנסות :lol:

 

20160616_153915.jpg20160616_154655.jpg

 

 

למה הפורום מסובב לי תמונות?!?!

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)

תתחדש אני אדום מקנאה הרבה "ברכות".

איפה זה יוצא ת"א תזכיר לי.

שחור ועבה תשאל את נהג מתחיל מה אפשר לעשות בנידון.

אתה משתשמש ב DAC או למגבר אני אגרום לך להוציא עוד כסף.

עבר במכס?

אגב איך הטארק הבא נשמע איתם.

 

[video=youtube;et-4L_JOyGk]

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

מרעיד תביצים.

העניין הוא לא ה"חוזק" של הבאס, זה תשאיר לביטס. זה העומק והדיוק. פשוט מדהים.

 

אלוהים יודע איך אבל דילג על המכס, שזה מאוד מפתיע כי בתקופה האחרונה דופקים לי מכס על כל שטות. לפני שנה-שנתיים יכולתי להזמין אוטו מebay ואף אחד במכס לא היה שם לב.

 

תפוס

עריכה אחרונה על ידי pedelt

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)

באס צריך להיות הדוק נותן לך פאנץ' לפרצוף לא מפוזר.

איך אתה מחובר!!!!!!

יפה לדעת שלפעמים יש הפתעות עם המכס.

רואה יורו בבית אשמע

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

מחובר כרגע לזה שקניתי לפני כמה חודשים במחיר זנות (גם פרסמתי פה בדיון) - 200 יורו + מע"מ ומשלוח הגענו ל306. אחרי זה עוד החזירו את המעמ - סגרנו על 260 יורו)

יש גם fiio e17 שיושב בצד.

 

אתה מפריע לי בדרבי הבריטי

Aprilia Shiver 750

×
×
  • תוכן חדש...