Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשמחה ידידי.

affiliate ובעברית תכניות שותפים. כלומר אתה משמש "כסוכן" מכירות של האתר שממנו אתה מעלה לינקים.

WIN WIN אתה מעלה לינק למוצר מסוים תחת היוזר שלך אדם פוטנציאלי רוכש את המוצר דרך ההפניה שלך ואתה מקבל אחוז מסוים מהקניה.

אתר המכירה הרוויח עוד הכנסה ואתה מקבל עמלה.

חושב לציין שכל הלינקים שאני מעלה הם ללא תוכנית שותפים , זה ממש לא ה CUP OF TEA שלי .

אני מפרסם כי די נשבר לי מהתמחור ההזוי בארץ.

פורסם (נערך)

תוכנית שותפים זה קבלת תשלום עבור הפניית לקוחות.

 

אני לא רואה בזה שום בעיה וגם לא רואה צורך בגילוי נאות. אני חוסך כסף, לא כואב לי אם אמזון או מאסדרופ או כל גורם אחר משלם כמה גרושים לזה שמצא לי את הדיל. אייל לדוגמא חסך לא מעט כסף ללא מעט אנשים (טוב, זה קצת שקר - הוא גרם ללא מעט אנשים לבזבז לא מעט כסף :wink: ) והייתי שמח אם היה מקבל תגמול מההפניות שלו.

 

עריכה: אני רואה שאייל בעצמו הקדים אותי במענה (וגם נתן הסבר מפורט יותר), לא מגיע לו איזה תגמול?

עריכה אחרונה על ידי kramerica
פורסם

אני לא רואה בזה שומדבר רע.

אייל, תחשוב על זה ככה- הכסף שתעשה מהפניות יהיה לך ל"בזבוזים", ככה גם האישה תהיה מרוצה :lol:

They are trying to ban me...

פורסם

אהלן

אני לא מבין גדול אבל מחפש כרטיס מסך (אין בעיה גם מהארץ) תומך HD הכי זול שאפשר אבל כזה שיתמוך ב3 מסכים

נטו לעבודה מול מחשב וגלישה ברשת

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

@maxcher

כמה דחוף לך הכרטיס?

ממליץ לך להמתין עד סוף החודש אומרים להכניס הכרטיסים החדשים של AMD מבוססי ליבת פולאריס בתהליך ייצור של 14NN.

לדוגמה ה RX470 או ה 460 במחירים טובים

פורסם

לא דחוף אני עובד עם שניים היום אבל רוצה להרחיב. מה בטווחי מחירים של כרטיסים כאלו? לא גיימינג ולא כלום רק אינטרנט ותכנות

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בהתחלה המחיר יהיה סביב ה 99-130 דולר ל-460RX תלוי בנפח הזיכרון.

לדעתי זה עוד ירד עד שייצא כרטיסים מהחברות השותפות .

ממש מלחמת עולם למי שנמצא בנבכי עולם החומרה האדום VS הירוק.

פורסם

ינעל העולם אני אש עליו קניתי לפני חודשיים 390 בא לי למות.

הקטן עולה לכיתה א אולי אני אקנה לי מערכת חדשה סיבה למסיבה.

פורסם

רק 1070.

בארץ חושבים שאנחנו טמבלים ומוכרים כרטיסים ב2600 שקל בעוד שבאמזון כבר ראיתי 1070 עד הבית בפחות מ2100.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...